تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : ۱۳۵۷۳۸

تاجگردون، فولادی و افشین پور؛ از عاشورا تا امروز

۱۴۶
۰
کبنا ؛بهنام عکاشه
دوهفته گذشته در حوزه گچساران و باشت اتفاقاتی افتاد که پرده از سیاست های انتخاباتی دو کاندیدای اصلی انتخابات و افشین پور دیگر کاندیدای مطرح این انتخابات برداشت.
به تفکیک تحلیلی بر فعالیت های انتخاباتی سه کاندیدای فوق خواهیم داشت؛IMG_2988
اصولگرایان و فولادی؛
فولادی که تلاش هایش برای تقویت جایگاه خود در میان سران اصولگرا را تا سه ماه پیش شکست خورده می دید با اتخاذ تصمیمی زیرکانه بالانشینان راست را رها و تمام تلاشش را برای قبولاندن خود به افکار عمومی راست نمود.
واماندگی و انشقاق سران اصولگرا برای اولین بار در تاریخ این جریان گچساران و باشت، این امکان را بوجود آورد که بدنه اجتماعی آنها برای شان تصمیم گیری نمایند.
البته حمایت های پنهان و پیدای چند تن از سران راست در پیدایش و تداوم حرکات اجتماعی فولادی بی تاثیر نبود ولی به هرروی این جامعه راست بود که تصمیم تاریخی خود را گرفت و سران را به دنبال خود کشاند.
از منظر سیاسی برخی، دنباله روی راست ها از بدنه خود را نشانه ای بر حیرانی و ضعف آنها می پندارند و معتقدند انتخاب فولادی در زمانی زودتر از آنچه می باید صورت گرفته و او سوار بر موجی شده که هیچ سکانداری ندارد.
اگرچه هنوز در میان سران راست عده ای ساز مخالف می زنند ولی پیوستن تدریجی بزرگان آنها به نظر حلقه ای تکمیل شده می نماید که همه ناگزیر به حرکت روی این مدار هستتند.
فولادی با عبور از شورای حکمیت، تصمیمات مهمی گرفت که مهم ترین آنها حمله به پایگاه های اجتماعی رقیب بود.
حمله به باشت؛ قلعه تسخیرنشدنی تاجگردون، عاملی مهم در راستای تقویت روحیه از دست رفته اصولگرایان بود و به نظر راهکاری مهم برای بازیابی اعتماد به نفس کاندیدای غیرهمزبان با باشتی ها بود.
این موضوع نمودهای زیادی داشته است. دیروز در یاسوج، شوخی همراه با چشم غره و عتاب پنهان فولادی به مدیر کبنا نیوز که همولایتی تاجگردون است نشانه ای بر پیدایش اعتماد به نفسی آشکار است که اصلاح طلبان از آن به عنوان مهم ترین نقطه ضعف فولادی یاد می کنند.
این جدای از مزاح سیاسی با حاج رحیمی در روز عاشورای گچساران بود و به نظر می رسد فولادی در حال تمرین برای روز مسابقه بزرگ است و او بهتر از هرکسی می داند مسابقه با تمرین تفاوت های زیادی دارد و او به تدریج باید دوز شوخی های خود را کمتر کرده و به میزان جدیتش در برخوردها با مخالفینش بیفزاید.
فولادی که به شکاف نسبتا مهم در پایگاه رای خود آگاه بود ابتدا سعی کرد با حضور فعال در هیئت های قشقائی و لبنان و شرکت در نذری خوران سیاسی طایفه وندا، خود را دارای پایگاه اجتماعی به اصولگراین مردد معرفی نماید.
او البته در روز عاشورا با هیئت قشقائی به قبرستان آمد ولی با پایگاه سیاسی اش که لرهای راستگرا بودند در ردیف هشتم صفی ایستاد که تاجگردون در ابتدای آن بود.
او بلافاصله بارش را که حالا گروهی از دیگر بزرگان راست هم در آن بودند، بست و به دیار جعفری و نبی زاده رفت.
سرزمینی که برای اصولگرایان حیثیتی و همچون باشت می ماند برای تاجگردون هاست. همین بود که تنها یک هفته از قدرت نمائی تاجگردون در دیل نگذشته بود که آنها سعی کردند پایگاه اله کرم پور را که این اوخر به لشکر فولادی پیوسته است برای سفر بعدی انتخاب نمایند.
اصولگرایان اما در پاسخ به حملات تاجگردون، کوچک نمائی و بی اهمیت شمردن حضور افرادی چون نزدیکان جعفری در مراسمات تاجگردون را در کنار حضور افرادی به جز طوایف ۹ گانه در همایش تاجگردون دنبال می کنند.
برهم زدن تمرکز تاجگردون سیاست بعدی آنها در آستانه همایشی بود که برای هواداران اصلاحات حکم پاسخی دندان شکن به تحرکات اخیر فولادی بود که مهم ترین آنها انتشار تصاویری در فضای مجازی به صورت گسترده بود که به زعم تهیه کنندگانش حاوی قانون شکنی های استخدامی چهارسال اخیر بود و به طور مستقیم پاشنه آشیل نمایندگان ادوار گچساران و باشت را نشانه رفته بود.
فولادی که زیرکانه خود را به عنوان کاندیدای بزرگان راست تا کنون تثبیت نموده است احتمالا برای تکمیل حلقه حامیان خود در میان بزرگان همفکرش راه سختی در پیش نخواهد داشت ولی نفوذ اجتماعی در میان سبد آرای تاجگردون همان چیزی است که هم او امیدوار به آن خواهد ماند و هم تاجگردون از آن هراسان است.IMG_2999
اصلاح طلبان و تاجگردون؛

حضور فیزیکی تاجگردن در منطقه در دو ماه اخیر خود نشانه ای از این است که او از اوضاع چندان راضی نیست و عده ای که احتمالا خود او نیز یکی از آنهاست پیروزی با اختلاف رائی کمتر از آنچه در دور گذشته(۱۹۰۰۰-۳۵۰۰۰) اتفاق افتاد را ضربه ای حیثیتی و کاهنده قدرت چانه زنی تاجگردون در صحنه سیاسی کشور می دانند.
او نیز درست سیاستی مشابه فولادی را در پیش گرفته است. نفوذ در پایگاه رقیب و استحکام بخشی به پایگاه خودی و خنثی نمودن تحرکات جبهه رقیب.
تاجگردون که بسیاری از اصولگرایان را نسبت به آینده خود با لوای فولادی مردد نموده بود، با گردآوردن لیدرهای ترک به دور خود ضربه ای حیثیتی به رقیب زد و عده ای این را بزرگترین چالش پیش روی فولادی در روز ۷ اسفند می دانند.
اگرچه هواداران فولادی امیدوار به زنده کردن نگاه قومی در روز آخر هستند ولی خود می دانند این چاقوئی دولبه است که حتی تاجگردون هم از در دست گرفتن آن هراسناک خواهد بود.
او که ترجیح داده بود عاشورا را به تنهائی در صف عزاداران باشد دکتر کریمی را در کنار خود دید تا تنها نباشد و رسانه ها نیز سوژه ای برای مطلب امروز داشته باشند.
تاکید تاجگردون در نشست های خصوصی با لیدرهایش در هفته های اخیر بر نگاه سیاسی(اصولگرا اصلاح طلب) و پرهیز جدی از نگاه فومیتی(بویراحمد باوی/ترک لر) در این راستا ارزیابی می شود.
او در پاسخ به حرکات سه ماهه اخیر فولادی در باشت، همایش ۹ گانه را ترتیب داد و کمربند دوتوی باوی را مستحکم نمود.
دوتوی باوی عمق استراتژیک تاجگردون ها و همان حربه ایست که سیدقدرت با آن توانست نماینده شود، به منطقه ای در انتهای باشت و در جاده چرام گفته می شود که -تاکنون- به افرادی نزدیک تر به خود از نظر قومیتی گرایش داشته اند.
نگرانی های او این بار نه در میان رقبایش بلکه در تصمیمات احتمالی یارانش تمرکز دارد.
تاجگردون با چیدمان ضعیف تیم اجرائی اش، به گمان ساختن پایگاهی جدید از میان معتدل های سیاسی، انتقادات فراوانی را به جان خرید.
او در چینش مدیران اگر چه در استان موفقیت های خوبی را نصیب خود کرد ولی در گچساران فقط کمی بهتر از سیدقدرت عمل کرد و عملکرد ضعیف مدیرانش(به جز انگشت شمار) دستاویزی برای انتقادات جریان رقیب و دوستان قدیمی اش شد و او برای پرکردن خلائی که از این وضعیت بوجود امده بود مجبور به انجام اموری شد که او را از توجه به همفکرانش بازداشت.
او برای رفع این نگرانی ها به جلسات متعددی برای دلجوئی از هوادارانش روی آورده است. تاجگردون بعد از نشست با یارانش، ترک هائی را هدف قرار داد که با پیوستن فولادی به صف اصولگرایان از او جدا شده بودند.
بلافاصله بعد از این حمله ها او به دیل رفت و قدرت نمائی اش در پایگاه اصلی اصولگرایان را آغاز کرد. از روز دیل بود که سیاست توجیه حضور اشخص خاص از سوی اصولگرایان شروع و به نظر می رسد تا انتخابات ادامه داشته باشد.
تاجگردون اما در همایش ۹ گانه اگرچه به ضعف هایش در برخی نقاط پی برد ولی توانست با هجمه تبلیغاتی و سخنرانی زیرکانه اش پوششی بر آنها بدهد.
او می داند عدم رسیدگی به ضعف هایش می تواند برایش گران تر از آنی تمام شود که فکرش را می کند. برخی خوش بینی مفرط و دایره تنگ مشاورین را از نقاط آسیب پذیر او می دانند. از نظر آنها وضع آن گونه هم که او فکر می کند رویائی نیست.
سخنرانی او به وضوح به تقویت روحی منتقدین خودی اش انجامید. به نظر می آید انتخاب زمان همایش، انتخاب هوشمندانه ای بوده و او توانست به همه اهدافی که برای خود ترسیم کرده بود برسد.
تیم رسانه ای قدرتمند تاجگردون بر خلاف فولادی کاملا منسجم عمل کرده و چهارماه مانده به انتخابات، پاشنه آشیل رقیب را به رخ کشیدند.
استفاده روزافزون تاجگردون از فضای مجازی این روزها به صحنه ای برای انتشار جدیدترین اخبار و کلیپ ها از وی شده است.
او به نظر می آید کاندیدائی بی رقیب باشد اما در این بین مشکلاتی هم دارد که غفلت از آنها هر اتفاقی را در زمستان پیش رو ممکن می سازد.
زمستان مشابه در ۱۳۷۸ هم همین حال و هوا را داشت اما اصلاح طلبان آنچه فکر نمی کردند بر سرشان آمد و از نقاطی که کسی گمانش را نمی کرد آسیب دیدند.
شهرام شریفی فقط یکی از آنها بود.IMG_2967
افشین پور؛
بی گمان دکتر افشین پور بهتر از هر کسی می داند که هدفش از ورود به عرصه انتخابات چیست.
شاید پایگاه رای مشابه افشین پور و شریفی عده ای را به تشبیه این دو مشغول کند و حتی عده ای پایان تراژیک شهرام شریفی را جزئی از سرنوشت افشین پور بدانند اما این نوشتار نه به شباهت ها بلکه به تفاوت های این دو خواهد پرداخت.
حضور افشین پور در روز عاشورا این گونه القا می کرد که او با دستان خالی به صحنه آمده است. تصویر او در میان جمع اولین تصویری را که متبادر می نمود تصویر مردی تنها بود که برادرش دو صف عقب تر از او ایستاده بود.
اما او آنگونه هم که نشان می دهد تنها نیست. اولین حضور او در باشت و نشان کردن یکی از خودی های بریده تاجگردون نشان می دهد او سیاست جذب مخالفین نماینده را هدف قرار داده است و این از سرریز آرای مخالف تاجگردون به سمت فولادی جلوگیری می کند.
احتمالا تاجگردون نیز از این موضوع استقبال نماید. افشین پور به وضوح از جذب آرای تاجگردون عاجز مانده است و این از حضور متمایز اهالی شادگان و شابهرام در همایش ۹ گانه هویدا بود.
برخی این حضور فامیل افشین پور را پیامی به او در ابتدای حضورش می دانند و این اولین تفاوت او با شریفی است.
شهرام شریفی از قدرت تبلیغاتی فوق تصوری برخوردار بود و از همراهی عده ای از بزرگان برخوردار بود. او و یارانش دقیقا برای برد آمده بودند و حتی حال و هوای انتخابات تا روز سخنرانی تاریخی حاج بهرام نیز به گونه ای بود که عده ای تصور برد او را داشتند و تیم تبلیغاتی او به خوبی اداره میشد.
ستاد او در آن روزها بسیار عالی عمل می کرد ولی افشین پور فعلا این امتیازات را به کار نگرفته است. او می داند که حتی ساختمان حاج طلعتی هم مثل گذشت ها نیست و ۲ طبقه کمتر شده است.
همه اینها تفاوت های او با دوست و فامیلش شهرام شریفی است و مهم تر از همه اینکه به نظر می رسد او این بار مانند اصولگرایانی که به دور فولادی آمده اند یک هدف دارد و آن این است که «هرکس به جز تاجگردون»، حتی اگر خود نشود.
آنچه پیداست او این سیاست را انتخاب کرده؛ «دندانی را که درد می‌کند باید کشید».IMG_2979
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت سرافراز
Iran, Islamic Republic of
به والله قسم در این دوره مجلس هرکسی بـجـز دکـتـر تـاجـگـردون در این حوضه انتخاباتی ثبت نام کند در حق این مردم خیانت کرده است.
Iran, Islamic Republic of
طرفدارای فولادی از فضای مجازی استفاده نمیکنن
مردم گچساران فقط سخنران خوب میخوان و مثل مردم دهدشت نیستن که انجام کار شخصی براشون ملاک باشه
با چند سخنرانی زیبا و بدون لهجه حرف زدن میشه رای مردم این شهر رو جذب کرد
اهورا
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ۷۴۳۰۰ رای








فولادی ۱۷۲۰۰ رای
گچساران
United States
ضعیف ترین نیرو ومدیران حاج غلام تاجکردون ....... ق@ ق# است در ک#
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
دوتا باوی پشتته بزرگ مرد.درود بر دلاور باوی
اهورا
Iran, Islamic Republic of
جناب عکاشه در متن فولادی را خیلی بزرگ کردین
اهورا
Iran, Islamic Republic of
بازی مسخره ای است رقیبمان اینقد دست و پا چلفتی و لنگ هست که می خواد مدیریتش کنی
فولادی را میگم ،،،، بی نوا
حبیب(طرفدار حاج جعفری)
Canada
چرا جعفری رفته شیراز? بنظر تخریب های اصولگرایان علیه جعفری جواب داده. براستی حضور نداشتن جعفری که یکی از سران اصولگرا میباشد باعث موفقیت اصولگرایان گچساران میشود? آیا اصولگرایان بی وفا بوده اند که او به شیراز رفت ? اینها سوالهای من به عنوان یک اصولگرا است از کسی که سالیان سال برای این انقلاب و نظام زحمت کشید و در آخر با چشم خود دیدم تخریب های دوستان اصولگرا چگونه جعفری را از استان راهی شیراز کرد.من بعنوان یک اصولگرای قدیمی نظر خود را میدهم ودوست دارم جواب سوالات را در این سایت ببینم . اگر این بی وفایی ها را اصولگرایی مینامند من اصولگرا نیستم و به تاجگردون رای خواهم داد. دوستان اصولگرا انتظاری نداشته باشند که طرفداران جعفری از روی سادگی پشت سر کسانی را بیفتند که عامل تخریب جعفری بودند.
Iran, Islamic Republic of
فولادی اگر واقعا پیشرفت گچساران برایش مهم بود تحت هیچ عنوانی وارد رقابت انتخابات نمیشد. وقتی که این همه دارد به شهرستان و استان توسط دکتر تاجگردون خدمت رسانی میشود، چه دلیلی دارد که کس دیگه ای برای رسیدن به کرسی مجلس اینقدر تلاش کند.؟
مردم گچساران بدون در نظر گرفتن قومیت و برای آبدانی شهرشان بهتر تصمیم را خواهند گرفت
Iran, Islamic Republic of
سلام تحلیل آقای عکاشه درسته مدیر شبکه بهداشت درمان گچساران بعث ریزش آرای تاجگردون است
محمد همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاسی چرا این قد فولادی رابرت میکنی تاج صدرصدپیروز
باشت
Iran, Islamic Republic of
من تمام پیش بینیهایم از انتخابات درست بوده است رای تاجگردون را تا این ماه ابانماه ۶۰تا۶۸ هزار پیش بینی میکنم رای فولادی دربین روستا بسیار ضعیف وهر روز کمتر میشود
80
Iran, Islamic Republic of
حیف که تاجگردون غرور کاذب دارد ...
راستی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزتاجگردون برای شماهاکه منفعت خوردیدخوب بود نه برای ما هرکس دیدگاه خودشوداره ولی بترس ازکاری که دران فکرمیکنی پیروزی ۷اسفند جوجه هارومیشمارند
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
چه کسی در مجلس میتواند در حد دکتر تاجگردون باشد . خودتان قضاوت کنید .دکتر تاجگردون ممنونیم بابت خدمت بی منت
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۰۰% تاجگردون
نورون
Iran, Islamic Republic of
بنده اصولگرا و نیروی اقای جعفری بودم ولی الان از اقای تاجگردون حمایت میکنم.
...
Iran, Islamic Republic of
به این ماه محرم بیش از شش خانواده را با صد ترفند برای تاجگردون روی ضندوق رای بردم به قران پشیمانم پشیمانم پشیمان ........... توبه توبه
مطلع
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ترسیده چرا چون ازبالا واز طریق بزرگان اصلاح طلب به افشین پور فشار میاورد که از صحنه خارج شود.واز طریق نفت به فولادی/ پس ترس برادر مرگ است وباغرورمیگوید انتخابات با یک نفر برگزار شود/نیروهای نطارتی پیگیری کنند که قضیه توضیح کیف وکفش وبرچسب کتاب وغیره درمدارس به نام نماینده یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مدرس دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب واقعی دکتر افشین پور، رای ما دانشگاهیان به دکتری واقعی، خدوم مردم و... دکتر افشین پور است.
Iran, Islamic Republic of
افرادی مثل ملاعزیزرحمانی والله کرمپوربهترمیدانندکه تاج ازهرلحاظ بسیارقوی است اینهادنبال منافع شهرستان نیستنددنبال منافع خودهستندولی اشتباه میکنندشمااینده شهر وفرزندانتان رادرنظربگیریدبنده خداافشین پورهم داخلش مانده چه بهترکناربرودکه باابروی فامیل حداقل بازی نکند
انصاف
Iran, Islamic Republic of
سی چه ف ولادینه ایقددگپوایکنی خش هم امدیوارکردیه مردم آیینی
فردا
Iran, Islamic Republic of
مدیران ضعیف تاجگردون برایش مصائب درست کردند ، مطمئنا" فولادی با دست پر اومده وآینده برایش قطعی است، البته اگه تاج خونه تکونی مدیریتی در این فرصت اندک نکند از جمله گوهر گانی و ویسی دوگانه سوز در جهاد کشاورزی، مظاهری مدیر کل کارو......
دوست
Iran, Islamic Republic of
در دوره قبل با توجه به تعریف های از آقای تاجگردون شده بود ما به ایشان رای دادیم ولی متاسفانه اینقدر مدیر های ضیعف گذاشت حتی ار مدیران سید قدرت حسینی هم ضعیف تر بودن و این دوره به فولادی رای میدیم ببینم این چکار می کنه
؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون ۴ سال کافی نیست اگر دو مرد در مجلس داشته باشیم بهتر نیست
باران
Iran, Islamic Republic of
با سلام تاجگردون اصلا قابل قیاس با فولادی یا هیچ نماینده ای نیست فولادی نمیدونم دلشو به کی خوش کرده شایعه پراکنی میکنند که تو باشت رای میاره ولی اصلا این طور نیست مطمعنا از ۱۰۰۰ رای در باشت هم کمتر میاره با شایعه نمیشه پیش رفت ما هر جا نگاه میکنیم یه یادگاری از دکتر تاجگردون میبینیم فولادی با اندک طرفداران که هیچ کدوم از آنها نزد مرد محبوبیتی ندارند نمیتوان پیش بره مگر میشود ما در زمینی بازی کنیم یا روی اسفالتی راه برویم یا در پارکی بشینیم که تاجگردون درست کرده بعد سخن از کسی جز دکتر تاجگردون بیاریم والا بی انصافی هست و مطمعنا مردم باشت غیرتمندتر از این حرفاست که برادر عزیز ومحبوب خودشون تنها بزارن و حتی یک درصد هم از این شایعه هادرست نیست .
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
دکتر افشین پور چنین خیانت تاریخی به مردم گچساران و باشت را در رزومه خود ثبت نمی کند. بهر حال اگر در مسیر انتخابات
اشکالی بوجود بیاید بعد از تاج شخصی مطرح تر از ایشان نمیبینم .
باران
Iran, Islamic Republic of
کسانی که میگن مدیران تاجگردون ضعیف هست فقط قصد تخریب دارن پس چرا لیست میدن بیرون که ۱۰۰۰ نفر رفته سر کار مگه بده این از قدرت اوناست و ارزشی که برای مردمش داره در کدام دوره بود که این همه مدیر کل و مدیر بچه باشت و گچساران در استان استفاده بشه تاجگردون تاالان توانسته حق مردم باشت و گچساران را بهشون برسونه و مطمعنا این کار را هم گشترش میده و مردم شهر و دیارش را به اون جایگاهی که حقشه میرسونه
600
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم فولادی چطور وارد عرصه انتخابات شده با چه عملکردی وقتی بزرگان ترک زبان افرادی مثل دکتر کریمی .حاج اردشیر کاویانی.خسرو طاهری و دیگر بزرگان که نمیتوان اسم همگی رو نام برد حماقت میخواد وارد این دوره انتخابات شد فولادی فردی مثل اسلامپور گذشته هست .
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بابا الکی افشین پور رو داری بطزرگ می کنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کسانی که رای به ... بده .. کرده من خودم ترکم فقط بخاطراطرافیانش
lsovi fhcd
Iran, Islamic Republic of
فولادی یک .. ایخره
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
مگه ما دیوانه ایم به حرف ی. و ا. گوش بدیم ما خودمخون خیلی عاقل تر از اینایم که بیوفتیم پشت سر اینا دوباره شکست بخوریم
دیل
Iran, Islamic Republic of
فولادی بازنده انتخابات آتی است میگن هر کس رو می خوای بشناسی از دورو بری هاش بشناس نگاه دورو بری های فولادی کن حساب کار بیاد دستتون یه آدمایی که نمی تونن یه مدرسه رو مدیریت کنن دورشن
بهلول
Iran, Islamic Republic of
... هر دو یک جنسند در وجودشان . نیست تا زمانی که به طرف نیاز دارند به او میچسبند و وقتی خودشان را جا انداختند فیلشان یاد هندوستان میافتد و فکر میکنند کسی هستند . من نمیدونم افشین پور با چه پشتوانه ی مردمی آمده توی صحنه . برادر من این انتخابات با انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تفاوت داد .
خطاب به آقای تاجگردون رایم مال شماست و در حد توانم هم برایت فعالیت میکنم . زیرا جز شما کسی را نمیبینم که بتواند این بار را به دوش بکشد . تخصص لازم را دارم آنهم در سطحی بالا . شاید در طول عمرم دوبار شما را از نزدیک زیارت کرده باشم . اما مرا نمی شناسید و کسی هم نیستم که برای پست و مقام و... دنبال کسی بدوم . وی به عنوان یک کسی که صادقانه برایت (منت نمی گزارم برای شهرستان ) تلاش خودم را خواهم کرد از شما این توقع را دارم که انشاء الله در دور آینده ی دو کار اساسی و پایه ای را در راستای خدمت کردن به موکلانت مد نظر داشته باشی ۱ _ تجدید نظر در مشاورین خودت در گچساران و باشت ۲_ تجدید نظر در مدیران استانی و شهرستانی
محمدی فتح
Iran, Islamic Republic of
نگاه به مخالف های تاجگردون کنید کدومشون تو جامعه محبوبیت دارن اکبر علیزاده فرماندار ادحمدی نژاد
مستمری بیگران تامین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
نماینده ما حاج علی قلی کریمی هستش ،اعلام نظر ما رسمافقط و فقط توسط ایشون اعلام خواهد شد ولا غیر.
جهت اطلاع اونایی که می خواهند از ماها سوء استفاده بکنن .
احسنت
Iran, Islamic Republic of
دکتر افشین پور می خواهد دندان درد را بکشد
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام بنده از طرفداران آقای تاجگردون بودم ولی خداوکیل چند سال پیش به مطب دکتر افشین پور رفتم زمانی که ایشود رییس شورای شهر بود با ایشون اصرار کردم که از لحاظ مادی مشکل داریم و ۴ بچه بیکار دارم دکتر افشین پور یکی از بچه هایم را در شهرداری مشغول به کار کرد تا همیشه مدیون ایشون هستم وباکمال میل بهش رأی میدهم.ولی دوست دارم با تاجگردون متحد بشه ونگذاریم شهر گچساران به دست نا اهلان بیفتد.اگه دکتر افشین پور نیاد من به دکتر تاجگردون رأی خواهم داد.
بازار
Iran, Islamic Republic of
اصلا فولادی قابل مقایسه با تاجگردون نیست بنده خدا را دوتا تعریف ازش کردید حالا فکر میکنه شاید رای داشته باشه ما که تو باشتیم ومیبینیم چند نفری هم که باهاش بودند عقب کشیدن
شرمت اله:حسن محمدی آرخلو،تاجگردون گذاشتش پتروشیمی
Iran, Islamic Republic of
شما که میگید معمار ایرانه باجگردون،پس چرا ما نمیبینیم کاراشو.مشکلات آقای باجگردون:هیچ کارخونه ای نزد،این آقا فامیلای نزدیکشو میزاره سر کار،آدم مردمی نیس،باید از جنس خاک باشی،باشت بدبخت یه پارک تفریحی نداره،یه مدیر قشقایی نداره،در زمان حسینی چندتا مدیر کل قشقایی در استان داشتیم،الان ۱درصد مدیر گچسارانی تو استان داریم،به فقرا بها نمیده،از فولادی خیلی ترسیده،همه میدونن،ترسش بخاطر اینه که چهار سال بعدی حقوقای کلان مجلس نره تو جیبش،وگرنه بخاطر مردم که دلش نمیسوزه.درود بر همه بغیر از بااااجگردون
جناب خان
Iran, Islamic Republic of
هرچقدر هزینه کنید فولادی رو بکوبید و تمام قدرت رسانه رو جمع کنید تبلیغات کنید فایده نداره. ..چون فولادی پیروز انتخابات هست. ..آخرین نفسهای تاجگدون هست روزهای بدی رو سپری میکند. ..خداحافظ تاجگردون خداحافظ بهارستان خداحافظ مجلس. ..یا علی حاج علی
باشت
Iran, Islamic Republic of
با سلام. جناب آقای دکتر تاج گردون ما بخاطر ..، برداشتن ساعات ملاقات در تهران، عدم دسترسی به شما، ترجیح مدیران ضعیف، فامیلگرایی، عذم ایجاد اشتغال در شهرستان، و پیشینه .. بودن رای خود و خانواده ام را پس میگیرم. و دیگربه شما و خاندان شما رای نمیدهم. شما جز .. شخصی خود چیزی را مدنظر قرار نمی دهید. بنده به عنوان موکل شمارا حلال نخواهم کرد.امیدوارم بی احترامیهایتان تمام شود و در آینده اصلاح شوید و اصلاح طلب واقعی.
نوراله محمدی
Iran, Islamic Republic of
به اعتقاد من در همایش ها باید دنبال طرح گفتمانها ی جدید و نقد آنها باشیم ببینیم هرکدام ، از کاندیدانماینده چه گفتمانی هستند زمانی که به جای این همایش ها طایفه گرایی را می بینیم احساس حقارت می کنم مگر ما در دوران مدرن نیستیم
گفتمان قو مینی ضعیف ترین گفتمان است
نوراله محمدی
Iran, Islamic Republic of
د ک. عزیزانی
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
جناب تحلیل گر محترم

فولادی اگر باهوش وزیرک بود اصلا وابدا شرکت نمی کرد چون شیری مثل حاج غلامرضا تاجگردون بر سر راهش بود
Iran, Islamic Republic of
دکتر .. هیچ جایگاهی بین قشقایی ها نداره و جمعیتی نداره فقط سئ استفاده چی است
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
فولادی مرد میدانه تاج طوری شکست میده که تااخرعمرش وارد سیاست نشه
اسی
Iran, Islamic Republic of
فولادی مرد میدانه تاج طوری شکست میده که تااخرعمرش وارد سیاست نشه
احمد
Iran, Islamic Republic of
شیر اصولگرایان برا ی خ. اصلاحات لحظه شماری میکنه
Iran, Islamic Republic of
با تمام قدرت از فولادی در دیل حمایت میکنیم دارلمومنین پشت اصولگراست وبس
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر اصولگرا بلند شده اونم با فولادی تاج افاتحححححححححح
دارب
Iran, Islamic Republic of
بگو یا علی فقط حاج علی
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
باجگردون،دور و بریاش...نماینده ..از این به بعد میخواااام اصولگرا باشم،چون فقط اصولگراها فقیران را یاری میکنن.درود بر حاج رحمانی و فولادی قشقایی
اصولگرای باشتی
Iran, Islamic Republic of
.. نمی کشی من که می دونم تو که هستی و هدفت چیه
تو یک چپ محضی که با این دیدگاه فقط هدفت اینه که بین راستیها تفرقه افکنی کنی
نفتي هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
تحلیل بسیار خوبی بود.

بهنام جان ، منتظر تحلیل های داغ و بی طرفانه شما هستیم.

خدایا از خلقت تاجگردون متشکریم.
گچسارانی اصیل
United States
من به عنووان یه همشهری اگه بخوووام با دیده باز به انتخابات بنگرم کسی رو بهتر از تاجگردوون نمیبینم و صد در صد بهش رای میدم ولی اگه بخوام قومی قبیله ای پیش برم به فووولادی رای میدم .ولی یه نماینده نباید حتما برات کار کنه یا کسی تو بزاره سره کار تا بهش رای بدی .همین که کل کشور میدونن گچساران کجاست رییس کمیسیون ب نامه بودجه یه گچسارانیه برا ما کافیه ..اقای تاجگردووون تو این چهار سال براموون سنگ تمام گذاشتی ایشالا تو چهار سال اینده گچساران نمووونه بشه
شاه بهرام
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون آدم مغروریست وبه حتی افراد تحصیلکرده بها نمیده،ایشان در منطقه باوی مخالفان زیادی داره.مردم کار شخصی هم میخوان وقتی داره حقشون خورده میشه.قشقایی های کنار تاج بیشتر پیمانکارند که دنبال منافع شخصی هستند و جایگاهی درمیان ترکان ندارند.
کارمند شبکه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
یکی از عوامل شکست تاج انشاالله مدیر شبکه بهداشت وی که دوره های قبل با کس دیگری بودند و مدیر شبکه باشت که اهل چرام هست و حتی یک رای خانوادگی برای تاج نداره خواهد بود.
نفتی هوادار فولادی
Iran, Islamic Republic of
ناله فریاد تاج از این به بعد شنیدن داره تاج بد عملکردی بای بای
اصلاح طلب طرفدار فولادی
Iran, Islamic Republic of
بنده شرمندم که چهل سال از عمرم را طرفداری از خانواده تاجگردون میکردم این دور عقدی عمل کردن
همین جا اعلام میکنم باوجود اینکه اصولگرا نیستم ولی به فولادی رای میدهم
احمدی
Iran, Islamic Republic of
بنده شرمندم که چهل سال از عمرم را طرفداری از خانواده تاجگردون میکردم این دور عقدی عمل کردن
همین جا اعلام میکنم باوجود اینکه اصولگرا نیستم ولی به فولادی رای میدهم
بامیشخی
Iran, Islamic Republic of
افشین پور و افراد همراهش با صداقتن و تاج برگردون میشه
دفتر
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت همه دوستان
تاجگردون وکسانی که داخل دفتراش هستند فقط منا فع طلب هستند به فکر مردم نبودن الانم به فکر رای مردم نباشن کاندیدای ما اقای فولادی باصداقته دیگه گوللللللللللل نمیخوریم
کاکاجان
Iran, Islamic Republic of
غیرت قشقایی هفت اسفند معلوم میشه این دفعه دلاوران لر هم باهامونن
شیخ جلیل
Iran, Islamic Republic of
ما شیخ جلیل حمایت قاطع خود را از دکتر افشین پور اعلام میداریم. بیحرمتی دورانش تمام شده
باشت
Iran, Islamic Republic of
باشت باشت یک صدا فولادی تاجان دربدن داریم از اصولگرا حمایت میکنیم
سعید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر افشین پور اصلاح طلبی نترس و فروتن و مردم دار
گشین
Iran, Islamic Republic of
فولادی در قلب طایفه بزرگ گشین جای دارد۷۰درصد بافولادی
ارو
Iran, Islamic Republic of
مگر دیلی بمیرد چپی مجلس ببیند
سام
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چطور به خودشون اجازه دادن با دکتر تاجگردون بیان تو عرصه رقابت
سرابیز
Iran, Islamic Republic of
فقط فولادی وبسسسسسسس
حامی دکتر افشین پور
Iran, Islamic Republic of
خادم رهبر.
همراه مردم
به فکر جوانان
فقط دکتر افشین پور
بام نفتی
Iran, Islamic Republic of
این شهر که به نام بام نفتی مشهور است متاسفانه همیشه بی بهره بوده مردی میخوادنفتی تا این نفت رو بر سر سفر همه جوانان بیاورد
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
بگواقای تاجگردون توصحبتهات اشکاراگفتی پتروشیمی دوم گچسارانگچساران درحالی که پتروشیمی گچساران نیست بلکه منطقه ویزه اقتصادی لیشترکه توتهران دنبالش بودی وبردیش امامزاده جعفرچرابه مردم لیشتر دروغ گفتی چراحق مردم روداری پایمال میکنی میخوای ببریش توزمینهای خوددتون امام زاده جعفرواونم درتصرف خودتون باشه مانند پتروشیمی گچساران ومدیرعاملی محسن تاجگردون به موقش مقابلت مایستیم
برجام
Iran, Islamic Republic of
شماهای که از تاج حمایت میکنید کار شاق تاج چی بود به جز این که شماها رو گذاشته سر کار که براش کامنت بنویسید
مغروررررررررررررر
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مغرورررررررررررررررر چوب خدا صدا نداره همه پیشبینی هات برعکس درومد خداحافظ براهمیشه
موافق و مخالف
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون ...نباش ۱ عده مثل ا.. دور برت برات بسه
مهر 80
Iran, Islamic Republic of
کدامیک از گزینه های زیر با نام تاجگردون مرتبط است؟
۱٫ چاپ بنرهای فراوان در سطح شهر
۲٫ برگزاری همایش های باوی
۳٫ افتتاح چمن مصنوعی در بالای تپه باشت
۴٫ همه موارد
طرفدار
Iran, Islamic Republic of
من یکی ازطرفدارهای پروپا قرص دکتر تاجگردونم ولی میدونم دکتر افشین پور رای بسیار بالایی در قشر متوسط جامعه داره این بهتون ثابت میشه
ترک آباد محله گچساران
Iran, Islamic Republic of
هرکسی رو تاجگردون میزارهدسرکار،میگه باید برام تبلیغات کنی ،وگرنه ....،دیگه بقیشو خودتون میدونید.من که هر اصولگرایی بیاد ،چه لر و چه ترک بهش رای میددددوم.من یک اصلاح طلب بودم ،از این به بعد اصولگرا هسم.زنده باد اصولگرایان باشت وباووووی
خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
یه نفر به اسم احمدی واصلاح طلب طرفدار فولادی یک کامنتو گذاشته
خیلی مسخره اس
ترک قشقایی
Iran, Islamic Republic of
از اقای تاجگردون میخواهیم دکتر کریمی زا قبل از انتخابات بعنوان فرماندار گچساران معرفی کند
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
حمایتت میکنیم دکتر افشین پور.
همکار
Iran, Islamic Republic of
جناب عکاشه تحلیل شما مقداری اشکال داره من همکار دکتر افشین پوردر بیمارستان شهیدرجایی هستم دلیل اشکال گرفتن من اینه که شما یادتون رفته دکترافشین پوریه پزشکه واگر ایشون درطول خدمتش درگچشاران روزانه یکنفر رو درمان کرده باشه اصلا با آقای شریفی که فقط یک فرد سیاسی بود قابل مقایسه نیست امیدوارم شمادرتحلیلهای بعدی این مورد رولحاظ کنید
اعتدالگرا
Iran, Islamic Republic of
این آقایان تو این چهار سال جز باند بازی و قدرت فامیلی کار دیگر نکردند تغییر راه چاره است
باباکلان اوبا
Iran, Islamic Republic of
فولادی آر ای بالایی دارد ن بخاطر خودش فقط ب خاطر کارهای خیانت کارانه تاج گردون مردم از تاجگردون زده شده‌اند دروغ بسه آقای تاجگردون فکری واسه مردم کنید
باشت باوی
United States
درود بر تاجگردون فرزند باوی.چرا خانواده های باوی با دکتر افشین پور دیدار میکنید؟ حتی یک خانواده هم نباید با این شخص دیدار کند. دکتر افشین پور اصلا باوی نیست و افتخاری به باوی بودن نمیکند ؟چرا طایفه خودش ازش حمایت نمیکند؟ چرا حمایت باوی داشته باشه اصالتا بختیاریه بختیاری این اقای دلسوز!!ما باوی ها فقط به شیرمرد باوی دکتر تاجگردون رای میدیم و با قا طعانه و با تمام وجود از دکتر حمایت و طرفداری میکنیم.
محاق
Iran, Islamic Republic of
در جبهه اصول گرایان افراد تاثیر گذار وشاخص وبیرق دار انان همانند قبادی ها راهی ها وحاج مختار شفی نژاد که سیاستمدار کشته کار هستند دیده نمی شوند چون خود را یک سر وگردن از فولادی وندا بالاتر می دانند هم ازنظر سیاسی هم از نظر علم وسواد وهم از نظر سن واز همه مهمتر از عاقبت این کاندید اگاه هستند
''گچ
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ تاجگردون ۸۰درصد طایفه باامیر شیخی با فولادی هستند کجایی تو فقط دنبال افراد خودت هستی
آقای منطقی
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز کسی نمیگوید که آقای تاج گردون برای استان ویا برای گچساران باشت انجام نداده ،بله کسی مشکلی با دکتر تاج گردون نداره این شما لیدر ها هستید که تاجگردون رو به زیر کشیدید ،مشکل مردم فقط با شما لیدر هاست.
نفت سرزمینم راخورده انگاه
Iran, Islamic Republic of
انگاه لیشترم که مردمان بافرهنگش زبانزدن وبامنطق حیف وصدحیف که به تواعتماد کردن جناب تاجگردون تالیشت,بخش نشود وطرح منطقه اقتصادی درلیشترپیاده نگردد تومنطقه اومدن هم خطرناک برات. .حواست روجمع کن پس بگووروشن کن وعمل کن که صحت نداره
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای فولادی من یکی از طرفدارهای شما هستم و به شما رای میدهم اما هر چقدر فکر میکنم نباید گول اطرافیانت را میخوردی چون اینها فقط میخواهند از شما بخورند متاسفانه رقیب رای خیلی بیشتری داره
نادان
Iran, Islamic Republic of
کسی خدمات تاجگردون به این شهرستان را نادیده نمی گیرد و در مدت این چند سال همه از هیبت و بزرگی و کاردان بودن تاج سخن می گویند و حتی بارها از کسانی که چشم دیدن او را ندارند شنیدم که او را تمجید وستایش می کنند. اما گلایه من و امثال من اینه چرا تمام اعضای یک خانواده باید سکان دار ادارات باشند و یا از یک خانواده چندین نفر استخدام شود و یا افرادی که توانایی اداره کردن خانواد هاشان را ندارند در راس ادارات باشندو......اما افراد دیگران که با جان ودل به وی رای داده اند و یا افرادی کاردان هستند به جرم نداشتن بانی و پشتیبان باید طرد شوند.این عملکرد بد تیغ برنده و باعث ترس و لرز شدهو گرنه تاج حتی نیاز به تبلیغ و سخنرانی هم نه داشت.چه برسه به همایش باشت و باوی
مصطفی حسینی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد بزرگ سیاست استان دکتور تاجگردون مردم عزیز به گوش باشید ... فولادی و اطرافیانشو نخورید به خدا قسم هرکس جز تاجگردون ری بده به اینده و بچه خودش خیانت کرده اصولگرایان همیشه ثابت شده به دنبال منافع شخصی بودن تا منافع عمومی درود بر همه مردم فهیم گچساران و باشت باوی
ارلنده
Iran, Islamic Republic of
خیلی ازمردم لنده ودهدشت حامی سرسخت غلام خان هستند
کمال
Iran, Islamic Republic of
بنده یکی از طایفه شادگان هستم درسته خیلی از ما باآقای تاجگردون هستیم ولی این دلیل نمی شه که به دکتر افشین پور پشت کردیم ما هرگز خدمات دکتر افشین پور رو فراموش نکنیم اطاق به اطاق شهرداری بچه های طایفه ما هستند که اگه دکتر افشین پور نبود معلوم نبودکه این بچه ها الان چه تکلیفی وکجا بودن وبه واسطه خدمات ایشان سر و سامان گرفتن.مابه ایشان افتخار می کنیم وامیدواریم که دکترافشین پور وتاجگردون که باهم ارتباط فامیلی نزدیکی هم دارن.متحد شوندتااین دیار از برکات هردوی آنها بهره مند شود.
نورون در جواب آرو
Iran, Islamic Republic of
خیلی تابلو کامنت گذاشتی .خودت رو آرو معرفی کردی و تو کامنت نوشتی مگر دیلی بمیرد چپی مجلس ببیند.اسمی که انتخاب کردی با متن کامنت کاملا متناقضه.اگه واقعا آرویی بودی مینوشتی مگر آرو بمیرد و غیره.شما نه دیلی هستی و نه آرویی در کل لر زبان نیستی.و بعدش خدمت شما عرض کنم این دوره بحث چپ و راست برای ما مهم نیست.چون اولا بهتر از تاجگردون در حال حاضر کسی رو نداریم.و اینو هم عرض کنم بزرگان اصولگرا که همین چند نفری که دور اقای فولادی هستن نیستن.عجله نکن هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده.من خودم اصولگرا هستم ولی الله وکیلی اقای فولادی رو در حد اقای تاجگردون نمیبینم.اگه اصولگراها بتونن موحد رو بیارن شاید ولی در غیر اینصورت بعید میدونم با فولادی به مقصد برسن.موفق باشید.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
شریفی انسان صادق و سالمی بود اما خانواده تاجگردون. نگذاشتن این مرد رشد کند
منتقد
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه دیگه از این متن ها در مورد دکتر افشین پور ننویس که آبروی خودتو میبری
دکتر فراتر از انتظار رای می آورد
شادگان
Iran, Islamic Republic of
خانواده ما که یکی از نزدیکترین افراد فامیل دکتر افشین پور هستند با توجه به خدمات و عمران و آبادی هایی که دکتر تاجگردون برای گچساران و باشت انجام داده است و عموم مردم هم از ایشان راضی هستند به طرق مختلف به دکتر افشین پور پیام رساندیم که تا تاجگردون هست و شادگانی ها هم ایشان را دوست دارند لطفا وارد کارزار انتخاباتی نشود و قطعا هم در آینده حتی تا روز آخر اینطور خواهد شد و با دکتر تاجگردون متحد خواهد شد و طرفند مخالفین دکتر تاجگردون را هم نقش برآب خواهیم کرد.. واقعا قریب به اتفاق طایفه شادگان و شاه بهرام خدمات تاجگردون را نادیده نگرفتند و از هم اکنون و پیشاپیش حمایت خودشان را از تاجگردون اعلام کرده اند و حتی نزدیکترین افراد فامیل دکتر افشین پور در همایش باوی دکتر تاجگردون شرکت کردند. درود بر این فرهنگ غیر قومیتی.
پرسنل ....
Iran, Islamic Republic of
.... خدا لعنتت کنه که تو با آبروی آقای تاجگردون بازی کردی، این همه مدیر ضعیف مدیر ضعیف که میگن منظور فقط تویی.
درجواب شادگان
Iran, Islamic Republic of
خواب ببینی دکتر افشین پور بکشه کنار.
برات متاسفم که همتون خدمات دکتر افشین پور رو فراموش کردید.
واقعا نمک نشناسیه.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اولا احساس میکنم دست اندرکاران سایت خودشون تحلیل به این ضعیفی نزنن بهتر باشه عکاشه جان.ثانیا این همه فضا رو در سایت ها اصول گرا اصلاحطلبی میکنی در بین مردم اینگونه نیست.پس اینهمه سیاه نمایی نکن.اگه واقعا واسه تاجگردون میخوای کار کنی اینهمه ساز اصلاحطلبی واسش کوک نکن که ممکنه خیلی از طرفداراشو که اصولگرا هستن رو دنده لج بندازی و ازش جدا کنی.اینو نوشتم عکاشه که فقط خودت بخونی نیاز نیست بزنیش جز کامنت ها.یاعلی
//
Iran, Islamic Republic of
من واسه پستم نمیتونم از تاج گردون دل بکنم
وبه کسی بپیوندم که کمکم کرد در انتخابات شورای شهر قبول بشم.
اونم کسی نیست چز دکتر افشین پور.
شابهرام
Iran, Islamic Republic of
صددرصدبه حاج علی فولادی رای خواهیم داد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
مردم خیال نکنند با نیرو عوض کردن ها وضعیت بهتر میشه همیشه قدیمیه از جدیده بهتر بوده من خودم از طرفداران سید بودم فکر نکنم غیر از ایشان اصولگرایی در منطقه بتونه رای بیاره و موفق باشه
دشتگز
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج خداحافظ از حسن نیت مردم...ه کردی با این مدیران ... ک گذاشتی
''''
Iran, Islamic Republic of
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خبر داد :
با اختصاص ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار ، محورهای مواصلاتی گچساران بهسازی می شود

جاده های مواصلاتی در حوزه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، به عنوان محورهای اختصاصی شرکت نفت بهسازی میشود .
به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت : با پیگیری هایی که طی ۲۰ سال گذشته صورت گرفته محورهای مواصلاتی گچساران با اعتبار ۴۴۰ میلیارد ریال بهسازی می شود .
امین محمدی افزود : از سوی مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز جنوب ، پروژه بهسازی محورهای مواصلاتی موجود در دستور کار قرار گرفته است .
محمدی گفت: با هماهنگی مسئولین وزارت راه و مدیران کل راه و شهرسازی استان های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز کار طراحی و برآورد هزینه مسیرهای عملیاتی انجام شده و به قید فوریت ، به مدیریت نظارت بر طرحهای عمرانی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان نماینده وزارت نفت ابلاغ شده است .
محمدی اظهار داشت: برای این پروژه در محور گچساران تا چهارراه بی بی حکیمه اعتباری به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و در محور چهارراه بی بی حکیمه-گوره-گناوه ، در استان بوشهر مبلغ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
محمدی اظهار داشت : ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار این پروژه ها همزمان و متناسب با پرداختهای وزارت راه و شهر سازی طی ۴ سال متوالی و به نسبت مساوی برای هر سال ، از طریق وزارت نفت تامین می شود .
وی گفت : اولویت اول اجرایی این پروژه در سال جاری محور باباکلان به بی بی حکیمه به طول تقریبی ۸۵ کیلومتر خواهد بود .....................
خیام
Iran, Islamic Republic of
دایی جان جناب محمود اسدپور ریاست محترم شورای شهر ما به تو افتخار می کنیم یک عده افراد مریض قصد دارن بانوشتن کامنت بین تو و دکتر افشین پور رو خراب کنن بنده از جانب اون شخص از شما عذرخواهی می کنم
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه عزیز لطفا کامنت هایی که از طرف و با نام مقامات شهرستانی فرستاده میشود را لطفا قبل از درج در سایت از همان مسئول استعلام گرفته شود و در صورتی که از طرف آن مقام مسئول نبوده باشد منتشر نشود. به طور مثال در کامنتی که با نام محمود اسدپور منتشر شده لحن تمسخرآمیز در کامنت دیده میشود و از قبل معلوم است که این کامنت از طرف محمود اسدپور ریاست شورا داده نشده و واقعیت ندارد. لطفا دقت شود و حذف شود.با تشکر
عکاشه
مرسی.تصحیح شد
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد گرمسیری = تاجگردون ۹۵ %
فولادی ۲%
ارای باطله ۳%
نظر
Iran, Islamic Republic of
راستی اقای شریفی کجاست؟دوستشان داریم.
......
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات همه دکتر میشوند??
ایقدر کارکنان قندو برنج پخش کنید ب مردم دیل بخاری بدین تا رای بیارین
طیف بزرگ اصول گراهاباشت
Iran, Islamic Republic of
ببه امید خدا ان جنان ضربه ای به تاج در این انتخابات خواهیم زد که مثل ... خانه نشین شود
رضا:
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر افشین پور ما تااخرش پشت شما هستیم
:/
Iran, Islamic Republic of
واقعا نمک نشناس هستین خیلی ها نون شب نداشتن از صدقه سری دکتر افشین پور سرکار رفتن حالا همراه تاجگردون میگردن خجالت داره شما نیم من بودی حالا من من میکنین
در جواب شادگان
Iran, Islamic Republic of
اگر ما طایفه شادگان هستیم همه ی طایفه بجز دوسه خانواده ک اونم برای ظاهر سازی است اون دوسه خانوادهم لازم ب رای شان نیست دکتر افشین پور انقدر کار خیر در باشت و باوی انجام داده است ک لازم ب رای ادمای... ندارد برای شادگان تا اب هست تیمم باطل است
لار
United States
شما نه شادگانی هستید و نه باوی
شیخ جلیل
United States
.... مگه انتخابات شورای شهر یادت رفته؟مگه یادت رفته چه ... به مردم دادی ؟؟مگه یادت رفته به وعده های داده شده عمل ..؟؟؟مگه یادت رفته به همون مردمی که وعده دادی و عمل نکردی چه بلایی... آوردن ؟؟؟؟درس بگیر از گذشته .مردم به شخصی که به وعده های خود عمل نمیکند .. نمیکند.ما طوایف باوی بخصوص شیخ جلیل در کنار دیگر برادران ترک /بویراحمد گرمسیر گچساران از دکتر تاجگردون حمایت میکنیم به امید سربلندی مردم شریف گچساران و باشت
شیخ جلیل
United States
.... مگه انتخابات شورای شهر یادت رفته؟مگه یادت رفته چه ... به مردم دادی ؟؟مگه یادت رفته به وعده های داده شده عمل نکردی؟؟؟مگه یادت رفته به همون مردمی که وعده دادی و عمل نکردی چه بلایی سرت آوردن ؟؟؟؟درس بگیر از گذشته .مردم به شخصی که به وعده های خود ... نمیکند.ما طوایف باوی بخصوص شیخ جلیل در کنار دیگر برادران ترک /بویراحمد گرمسیر به دکتر تاجگردون رای میدهیم. به امید سربلندی مردم شریف گچساران و باشت
م.گ
Iran, Islamic Republic of
سلام
این کامنت ها هیچوقت باعث تخریب روحیه شهروندی مثل من برای وجود نماینده ای مثل دکتر تاجگردون نمیشود بلکه فقط و فقط غبطه و تاسف برای مردم شهرم هست که خودشان پا به بخت خودشان میزنند
کسانی که گروهی تشکیل دادین تا بتوانید با نظرات منفی علیه دکتر تاجگردون بر مردم اثر بگذارید خودتان را مسخره و بازیچه نکنید راه روشن است
مردم شهرم در این چهار سال چشمشان باز شده و دیگر کوکورانه تقلید کردن مرده
برای افتخاری زیبا در اسفند ماه همه آماده ایم
احمدی
Iran, Islamic Republic of
ساعت ۱۲/۴۳بامدادشب هشتم اسفند ماه فولادی۶۵۳۵۴رای ۳۱۴۵۶
اصلاح طلب طرفدار فولادی
Iran, Islamic Republic of
درودبرصداقت پاک فولادی
کارمند بهداشت
Iran, Islamic Republic of
اگر تاجگردون گزینه های خود را دراداراتی مانند شبکه بهداشت مناسب انتخاب می کرد ، قطعاً وضعیت آرایش بهتر از گذشته می شد اما با انتخاب دکتر اسد پور ومعاونش باعث ... دربین کارمندان آن اداره که حدود ۱۰۰۰ نفر هستند و بخش اعظمی از مردم که به نحوی برای امورات خود باید به شبکه بهداشت مراجعه کنند ، شده است . افراد بکارگرفته شده در مجموعه مدیریتی شبکه هیچ گونه تعلق فکری به تاجگردون ندارند کما اینکه در دوره های گذشته زیر علم شخص دیگری بودند که با انتخاب تاجگردون بواسطه داشتن ...، در مسند شبکه بهداشت .. نموده اند .
بدون پارتی وبی کس
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه به خاطرخدا قسمتون میدم لطفا پیگری کنید وجلوی استخدام های غیر قانونی این روز های گچساران وباشت روبگیرن ما که پارتی نداریم کسی نداریم از حقمون دفاع کنه تورا خدا نزار حق بدبختای مثل ما خورده بشه بهتون التماس میکنم
سیزده آبان
Iran, Islamic Republic of
روز مرگ بر آمریکا و مرگ بر ال سعود
و اتحاد علیه باند بازی و قدرت فامیلی خاکم در گچساران
محمود اسدپور
Iran, Islamic Republic of
درجواب علیرضا ، مگه هرکه اسمش محمود اسدپور باشه ، رئیس شوراست ؟ تشابه اسمی زیاده
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا هر کسی از راه میرسه نمیخواد بیاد نماینده شه.
گچساران فقط تاجگردون رو میخواد, افتخار می کنیم مردی چون تاجگردون رو در مجلس داریم.
خدایی تا الان کی میدونست گچساران کجاست, الان تو مجلس میگن تاجگردون گچساران, همین واسه ما بسه.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا هر کسی از راه میرسه نمیخواد بیاد نماینده شه.
گچساران فقط تاجگردون رو میخواد, افتخار می کنیم مردی چون تاجگردون رو در مجلس داریم.
خدایی تا الان کی میدونست گچساران کجاست, الان تو مجلس میگن تاجگردون گچساران, همین واسه ما بسه.
حسن
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه نوشته بودی دکتر افشین پور مرد تنها ولی اشتباه میکنی دکتر افشین پور اتیش زیر خاکستر است وقتی احمدی نژاد وارد انتخابات شد همه گفتن مرد تنها ولی در روز رای گیری همه ی معادلات رو بهم زد و همه ی ان هایی ک ادعایه بزرگی میکردند را کیش و مات کرد این رو بدون ک دکتر افشین پور در روز رای گیری همه ی مدعیان را کیش و مات میکند
امینی
Iran, Islamic Republic of
فولادی باقدرت ازشماحمایت میکنیم به امیدخدا پیروزی
ظفری باشت
Iran, Islamic Republic of
فولادی زلزله سرور هرچی دله
نفتی هوادارفولادییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مدیرانش ودودفترش درگچساران وباشت به مردم ظلم کردن مردم گول شما رونمیخورن این بار به فولادی رای خواهیم داد
خبری جدید
Iran, Islamic Republic of
در راهپیمایی ۱۳ آبان در گچساران عده ای که قبلا به دیگری رای دادند همدل شدند رایشان را به یک نفر دهند که موفق شود و احتمال زیاد مهندس فولادی است
مصطفی آقایی
Iran, Islamic Republic of
فولادی رییس کمیسیون انرژی مجلس. بام نفت ایران مدیر نفتی میخواهد
گچساران و باشت
Iran, Islamic Republic of
مردم با فهم و با عقل گچساران و باشت ما باید به فکر شهرمون باشیم کسی رو بهش رای بدیم که کاردان وشایسته باشه کسی که بتونه شهرمونو آباد کنه . خداییش فولادی چ بلده و چ میتونه برا گچساران و باشت انجام بده . اضلا فولادی بلد نیست حرف بزنه چ برسه ک بخواد بره مجلس
ما . ما مردم گچساران و باشت دوباره با اقدار از دکتر حاج غلام رضا تاجگردون حمایت میکنیم . ما کاری به اصلاح طلبی و اصول گرایی نداریم . کسی رو میخواهیم نمایینده مون شه که با تجربه و تحصیل کرده و چهره ی ملی باشه
تاجگردون ان شاالله باز هم قبولی
یک نظر
Iran, Islamic Republic of
به اقایان افشین پور و فولادی پیشنهاد می کنم با هم باشید یکی استاندار و دیگری نماینده و این باند و قدرت فامیلی را از گچساران بتارانید
مهدی
Iran, Islamic Republic of
فقط وفقط تاجگردون
///
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به یک نظر؛واقعا حرف خوبی زدید!عالی بود
امید باشت
Iran, Islamic Republic of
اقایونی که فقط به فکر این هستید که قومیت را از بین ببرید و راهحل میزارید که تاجگردون به هر قیمتی به مجلس نرود ایا به فکر پیشرفت شهر بعد از تاجگردون هستید ایا با فولادی میشه شهرمان را به جایی برسانیم خواهشا به فکر پیسرفت شهرمان باشیم نه پسرفت بیایید خداوکیلی منطقی فکر کنیم و کار را به کاردان بسپاریم که این راه را ادامه دهد
عشق است دکتر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت همه ...خدا میدونه که هیچ نمایندی مثل دکتر تاجگردون نمیشه خودتون مقایسه کنین...
دهاتی
Iran, Islamic Republic of
بنظر من اگه افشین پور تو صحنه باشه بهتره . چون آرای برگشت خورده از تاجگردون میرند سمت افشین پور و اونم کلا ۱۰۰۰ رای شاید باشه ولی اگه افشین پور نباشه میرن سمت فولادی و جناح اصولگرا. و راست قویتر میشه. .. پس تاج راضیه که افشین پور باشه
عین الله محمدی شاد از ارو
Iran, Islamic Republic of
رای ما دکتر پولادی
بيطرف
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر افشین پور
گوهرگان
Iran, Islamic Republic of
تاج ۱۰۰ درصد
شفافیت ناکام

شفافیت ناکام

طرح شفافیت، از‌جمله طرح‌های بازمانده از مجلس دهم است که قصه پرغصه‌ای دارد. برای بررسی ...
۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

اگر در روز‌ها و ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا، تغییری جدی در ...
قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
1