تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۷
کد مطلب : ۱۳۲۱۴۸

۶ماه نظافت شهر، جریمه برهم زنندگان نظم و امنیت

۵
۰
کبنا ؛mazaree
حجت الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی پرونده‌های نزاع دسته جمعی به دادگاه‌ها اظهارکرد: برخورد باصلابت و قاطع در چهارچوب قانون و شرع مهم‌ترین خواسته مردم و مسئولان از دستگاه قضایی است.
وی اضافه کرد: برای افرادی که اقدام به نزاع دسته جمعی می‌کنند احکامی چون تبعید و اقامت‌های خارج از استان و ۶ ماه خدمت در شهرداری به عنوان رفتگر صادر می‌شود.
این مسئول عالی قضایی همچنین گفت: ریشه نزاع‌های دسته جمعی را در این استان می‌خشکانیم و برای برخورد با این جرم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنیم.
مزارعی در ادامه بیان کرد: رویکرد دستگاه قضایی استان در برخورد با مجرمان درکاهش ورودی پرونده‌ها تاثیرگذار بوده است، ورودی پرونده ها در بازه زمانی ۶ ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته ۲۴۰۰ فقره پرونده است .
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه اختلافات گذشته باقی مانده و حل و فصل نشده، پایین بودن آستانه صبر و تحمل، وجود برخی مسایل فرهنگی و برخورد نشدن قاطع و بازدارنده با عاملان نزاع‌ها را از جمله دلایل بروز نزاع دسته جمعی در این استان عنوان کرد.
وی تصریح کرد: مجازات‌های قانونی در نزاع های دسته جمعی، با وجود صلح و سازش طرفین، همچنان پابرجاست و در این مورد دستگاه قضایی هیچ گونه مسامحه ای را نمی پذیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سروش
Iran, Islamic Republic of
جناب مزارعی کسی که مرتکب قتل میشه میدونه سزاش اعدامه ولی باز هم در اون شرایط دست به چنین حماقتی میزنه. شما قول دادی بنده هم قول میدم این شیوه شما جواب نمیده چون ریشه ای به این معضل نگاه نمی کنید. امیدوارم روزی که قصد عزیمت از این استان را کردید آمار این نزاع ها رو به اطلاع عموم برسانید.
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
باسلام من نه رفتگرم ونه کارمند شهرداری نیستم اما با این نظرت به رفتگران زحمت کش وبا شخصیت شهرداری توهین بزرگی کردی دوست عزیز جای آدم مریض و دعوا کن در زندان وتبعید ه خواهشا مواظب حرفات باشین
مردم
Iran, Islamic Republic of
قاتل شب ۲۱یکم در شصت متری چی شد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اولا مجازات جریمه را قانون تعریف و مشخص نموده است. دوما بکارگیری مجرمین برای نظافت شهر از دو حال خارج نیست ۱-نظافت و پاکیزگی امر مهمی نیست و گرنه ان را به افراد .. واگذار نمیکردیم ۲-نظافت شهر یک کار ... و بی ارزش است که به افراد ..ه واگذار میشود.
مال باخته
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج آقای مزارعی جریان پرونده تعاونی مسکن هنرمندان استان رو هم پیگیری کنید لطفا طلاب و روحانیون عدالتخواه هم صداشون از سکوت شما دراومده
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1