تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۱۳۰۸۰۶

معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شد

۵
۰
کبنا ؛

علی آذری به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور دهدشت منصوب شد.


در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرهنگسرای ارشاد اسلامی برگزار شده بود رئیس جدید این واحد دانشگاهی در دهدشت معرفی شد.kargar

علی پوزش در این مراسم تغییر و تحولات مدیریتی را امری بدیهی و لازمه توسعه خواند و اظهار داشت: این نوع تغییرات به معنای تخریب گذشته نیست؛ بلکه در جهت استفاده از تجربیات یکدیگر، تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط منفی است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه هدف همه ما مدیران اجرای سیاست‌های نظام و دولت است افزود: از رئیس جدید دانشگاه پیام نور دهدشت انتظار می‌رود با در نظر گرفتن شرایط منطقه به کیفیت‌بخشی آموزشی در این دانشگاه و ارتقای کارهای علمی و پژوهشی تلاش ویژه‌ای داشته باشد.

پوزش، ایجاد شور و نشاط در دانشگاه و بین دانشجویان و تقویت رشته‌های تحصیلات تکمیلی را از جمله مطالبات دانشجویان عنوان کرد و گفت: تکیه به سیاست‌های جریان حاکم و پرهیز از شخص محوری از سوی رئیس دانشگاه پیام نور باید رعایت شود.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: بحث تغییر و تحولات، کیفیت و کمیت آموزشی مد نظر قرار داده شود.

پوزش، محیط دانشگاه را متفاوت با سیار نهادها و دستگاه‌ها دانست و با بیان اینکه در چنین محیطی اقشار روشنفکر و پرسشگر حضور دارند افزود: رئیس پیام نور باید پاسخگوی این قشر باشد و محیط دانشگاه را محیطی امن همراه با شور و شعف ایجاد کند.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه در رسیدن به توسعه در نظر گرفتن همه ابعاد ضروری است نیروی انسانی را یکی از ابعاد توسعه برشمرد و گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به عنوان مراکز مهم در سرمایه‌گذاری نیروی انسانی محسوب می‌شوند.

وی مراکز دانشگاهی را ظرفیت خوبی برای بررسی آسیب‌ها و معضلات اجتماعی خواند و تصریح کرد: حذف نگاه قومیتی در ارائه خدمات آموزشی و توجه به ظرفیت‌های علمی شهرستان مد نظر قرار گیرد.

IMG_6475 IMG_6473 IMG_6472 IMG_6471 IMG_6470 IMG_6465 IMG_6461

چالش اساسی در ارتباط دانشگاه با بخش صنعت در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد عدم ارتباط بین دانشگاه و صنعت را یکی از چالش‌های استان دانست و گفت: با تعامل دستگاه‌های اجرایی این شکاف باید برداشته شود.


 علی سراج امروز در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه پیام نور دهدشت از دانشگاه پیام نور به بزرگترین دانشگاه دولتی کشور نام برد و اظهار داشت: این دانشگاه در اقصی نقاط کشور به یک میلیون دانشجو خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این دانشگاه با فراهم کردن زمینه تحصیل برای همه، اولین دانشگاه ایران به لحاظ کیفیت آموزشی است.

سراج با اشاره به خدمات رئیس سابق پیام نور دهدشت خاطرنشان کرذ: آقای کارگر در راستای ارتقای دانشگاه با دلسوزی و پیگیری امتیازهای خوبی در حوزه فرهنگی برای پیام نور دهدشت کسب کرده است.

وی کهگیلویه را در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به خاطر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و برنامه‌های متنوع در سطح استان پیشتاز دانست.

این مسئول بهینه سازی منابع و نیروی انسانی با تعامل دستگاه‌های اجرایی و ادارات را یکی از رئوس برنامه‌های پیام نور در سطح کشور برشمرد و گفت: متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد ارتباط بین دانشگاه و صنعت آن طور که باید برقرار نشده است.

وی با بیان این‌که جهش علمی بدون ارتباط بخش صنعت و دانشگاه میسر نمی‌شود در بیان علت بیگانه بودن دانشگاه و صنعت افزود: بخش صنعت علم را قبول ندارد و دانشگاه نیز به صنعت اعتماد نکرده است.

سراج دانشگاه پیام نور استان را در برگزاری اردوهای جهادی، مسابقات قران و عترت و حجاب و عفاف و نیز ورزش پیشتاز دانست و تصریح کرد: این دانشگاه در راستای فعالیت‌های الکترونیکی به پیشرفت خوبی رسیده است و کلاس‌ها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

در این مراسم از خدمات چهار ساله باقر کارگر در دانشگاه پیام نور دهدشت تجلیل و علی آذری به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کارگر در روز تودیع نعارفه ... کرد ،
دلگیر ازسوق
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
درآستانه ماه محرم درسوق شهردارالمومنین استان دردبستان دخترانه عصمت سوق به بهانه رعایت نکات بهداشتی دختران دانش اموز را وادار به کوتاه کردن موهای خودنمودند.طبق قوانین آموزش وپرورش انجام هر عملی درمدارس صرفا باید باتصویب اعضای انجمن اولیا ومربیان وشورای مدرسه باهماهنگی باحراست اداره متبوع وریاست آموزش وپرورش منطقه انجام گیرد.متاسفانه مسئولین این دبستان دریک اقدام خودسر به بهانه شیوع شپش دربین دانش اموزان درکلاسهای درس ومراسم صبحگاه حضور پیداکرده ودانش اموزان مدرسه رابه اجبار وتهدیدواخراج ازمدرسه وادار به کوتاه نمودن سرهایشان کردند.تاجائیکه بعضی از دانش آموزان خود از ترس موهایشان را کوتاه وقیچی نمودند.ازمسئولین محترم اموزش وپرورش جای این سوال است چرا مسئولین این مدرسه قبل از وادارکردن دانش اموزان به این عمل وترساندن وتهدید آنان به اخراج از مدرسه با اولیا آنان مشورت نکردند.متاسفانه بعضی از اولیائی که به مدرسه مراجعه کرده اند نیز از طرف مسئولین مدرسه مورد اعتراض واقع شدند. آیا این اهانت به فرهنگ یک قوم ویک شهرنیست .انجام چنین اعمالی باعث بدنامی مردم این شهر وبازتاب بد دربین مردم واحساس ترس از شایع یک بیماری واگیر دار رانمی دهد .آیا مرکزبهداشت شهرستان یاحتی خودمرکزبهداشت سوق نمی باید درجریان امر قرار می گرفتند.آنچه که از رفتار وگفتار وتشخیص بیجای مسئولین این مدرسه برمی آید ترویج فرهنگ غلط غربی به بهانه این امر می باشد .جا دارد نماینه ولی فقیه حضرت ایت الله ملک حسینی ،امام جمعه محترم سوق ،مدیرکل محترم آموزش وپرورش ،ریاست محترم آموزش وپرورش دهدشت دراسرع وقت دستور رسیدگی به این موضوع رااعلام نمایند وبرخورد قاطع وتذکرلازم راباعوامل این کاربعمل آورند تاازخانواده های دانش آموزان ومردم فهیم سوق عذر خواهی کنند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اونی که... جلو اون جوری نشسته همون .. که میگه هیچ کس نمیتونه منو برداره الا خودم برم تازه یکبار هم جلسه تودیع خود را لغو کرد
مح قلی بی غم
Iran, Islamic Republic of
واقعاناراحت شدم که عده ای نابخردانه واحمقانه بعضی سلایق راکه درشان شخصیتشان میباشدرابرروی دیگران به منصه ظهورمی رسانند.تاسف ازاین حرکت درمدرسه سوق...متاسفم.....متاسفم....متاسفم
Iran, Islamic Republic of
عزل رئیس .. دانشگاه پیام نور مرکز .. کی اجرا می شود تمام کارمندان ودانشجویان به ستوه آمده اند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1