کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شد

21 مهر 1394 ساعت 14:03




علی آذری به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور دهدشت منصوب شد.


در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرهنگسرای ارشاد اسلامی برگزار شده بود رئیس جدید این واحد دانشگاهی در دهدشت معرفی شد.kargar

علی پوزش در این مراسم تغییر و تحولات مدیریتی را امری بدیهی و لازمه توسعه خواند و اظهار داشت: این نوع تغییرات به معنای تخریب گذشته نیست؛ بلکه در جهت استفاده از تجربیات یکدیگر، تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط منفی است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه هدف همه ما مدیران اجرای سیاست‌های نظام و دولت است افزود: از رئیس جدید دانشگاه پیام نور دهدشت انتظار می‌رود با در نظر گرفتن شرایط منطقه به کیفیت‌بخشی آموزشی در این دانشگاه و ارتقای کارهای علمی و پژوهشی تلاش ویژه‌ای داشته باشد.

پوزش، ایجاد شور و نشاط در دانشگاه و بین دانشجویان و تقویت رشته‌های تحصیلات تکمیلی را از جمله مطالبات دانشجویان عنوان کرد و گفت: تکیه به سیاست‌های جریان حاکم و پرهیز از شخص محوری از سوی رئیس دانشگاه پیام نور باید رعایت شود.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: بحث تغییر و تحولات، کیفیت و کمیت آموزشی مد نظر قرار داده شود.

پوزش، محیط دانشگاه را متفاوت با سیار نهادها و دستگاه‌ها دانست و با بیان اینکه در چنین محیطی اقشار روشنفکر و پرسشگر حضور دارند افزود: رئیس پیام نور باید پاسخگوی این قشر باشد و محیط دانشگاه را محیطی امن همراه با شور و شعف ایجاد کند.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه در رسیدن به توسعه در نظر گرفتن همه ابعاد ضروری است نیروی انسانی را یکی از ابعاد توسعه برشمرد و گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به عنوان مراکز مهم در سرمایه‌گذاری نیروی انسانی محسوب می‌شوند.

وی مراکز دانشگاهی را ظرفیت خوبی برای بررسی آسیب‌ها و معضلات اجتماعی خواند و تصریح کرد: حذف نگاه قومیتی در ارائه خدمات آموزشی و توجه به ظرفیت‌های علمی شهرستان مد نظر قرار گیرد.

IMG_6475 IMG_6473 IMG_6472 IMG_6471 IMG_6470 IMG_6465 IMG_6461

چالش اساسی در ارتباط دانشگاه با بخش صنعت در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد عدم ارتباط بین دانشگاه و صنعت را یکی از چالش‌های استان دانست و گفت: با تعامل دستگاه‌های اجرایی این شکاف باید برداشته شود.


 علی سراج امروز در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه پیام نور دهدشت از دانشگاه پیام نور به بزرگترین دانشگاه دولتی کشور نام برد و اظهار داشت: این دانشگاه در اقصی نقاط کشور به یک میلیون دانشجو خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این دانشگاه با فراهم کردن زمینه تحصیل برای همه، اولین دانشگاه ایران به لحاظ کیفیت آموزشی است.

سراج با اشاره به خدمات رئیس سابق پیام نور دهدشت خاطرنشان کرذ: آقای کارگر در راستای ارتقای دانشگاه با دلسوزی و پیگیری امتیازهای خوبی در حوزه فرهنگی برای پیام نور دهدشت کسب کرده است.

وی کهگیلویه را در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به خاطر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و برنامه‌های متنوع در سطح استان پیشتاز دانست.

این مسئول بهینه سازی منابع و نیروی انسانی با تعامل دستگاه‌های اجرایی و ادارات را یکی از رئوس برنامه‌های پیام نور در سطح کشور برشمرد و گفت: متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد ارتباط بین دانشگاه و صنعت آن طور که باید برقرار نشده است.

وی با بیان این‌که جهش علمی بدون ارتباط بخش صنعت و دانشگاه میسر نمی‌شود در بیان علت بیگانه بودن دانشگاه و صنعت افزود: بخش صنعت علم را قبول ندارد و دانشگاه نیز به صنعت اعتماد نکرده است.

سراج دانشگاه پیام نور استان را در برگزاری اردوهای جهادی، مسابقات قران و عترت و حجاب و عفاف و نیز ورزش پیشتاز دانست و تصریح کرد: این دانشگاه در راستای فعالیت‌های الکترونیکی به پیشرفت خوبی رسیده است و کلاس‌ها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

در این مراسم از خدمات چهار ساله باقر کارگر در دانشگاه پیام نور دهدشت تجلیل و علی آذری به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.

 


کد مطلب: 130806

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/130806/معارفه-رئیس-جدید-دانشگاه-پیام-نور-دهدشت-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1