تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۹
کد مطلب : ۱۲۹۷۵۳

تشریح برنامه‌های ویژه روز کودک در یاسوج

۱
۰
کبنا ؛


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن ویژه روز جهانی «کودک و زنجیره دوستی» در یاسوج برگزار می‌شود.


 grjizade
عیسی گرجی‌زاده ضمن تبریک هفته و روز جهانی کودک اظهار کرد: برای سرمایه‌گذاری برای آینده جامعه برای باید به کودکان توجه بیشتری کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاسیس این کانون سال ۶۴ بوده و اکنون در شاخه‌های ادبی، فرهنگی و هنری و رشته‌های رباتیک، موسیقی، نقاشی، قصه‌گویی، قرآن، سفال‌گری، آموزش کتاب و کتاب‌خوانی و خطاطی فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه هدف از فعالیت این دستگاه غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است، ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال حاضر دارای ۱۸ مرکز بوده،  که ۱۱ مرکز ثابت، ۷ مرکز سیار و ۶۶ نفر نیرو دارد.

گرجی‌زاده اضافه کرد: نیروهای این مراکز خلاق و تاثیرگذار بوده و جهت شکوفایی استعدادها و آموزش صحیح به کودکان نهایت تلاش خود را می‌کنند.

وی با ابراز خوشحالی از اینکه هفته کودک به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، استانداری و دیگر دستگاه‌های عضو برگزار می‌شود، یادآور شد: هفته کودک ۱۵ تا ۲۱ مهر برگزار و هر روز بر اساس موضوع انتخابی نام گذاری شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: موضوعات نام‌گذاری شده این هفته به ترتیب روزها ۱- کودک، کتاب و کتاب خوانی، ۲- کودک، محیط زیست و منابع طبیعی، ۳- کودکان دنیا، صلح و دوستی، ۴- کودک، آموزش و تربیت اسلامی، ۵- کودک، سلامت و ایمنی، ۶- کودک، هنر و میراث فرهنگی و ۷- کودک، خانواده و رسانه است.

گرجی‌زاده با اشاره به این که شعار امسال هفته کودک «دنیا با لبخند کودکان زیبا است» بوده، اذعان کرد: مهم‌ترین برنامه این هفته جشن ویژه روز جهانی «کودک و زنجیره دوستی» است که دوشنبه، ۲۰ مهرماه با حضور ۲۰۰ کودک با بادکنک‌های لبخند در میدان معلم شهر یاسوج برگزار می‌شود.

این مسئول فرهنگی و هنری گفت: جشنواره قصه‌گویی با حضور ۲۵ قصه گوی برتر از ۱۱ شهرستان استان از دیگر برنامه‌های مهم هفته کودک در روز ۲۱ مهرماه است.

وی برگزاری نمایشگاه آثار اعضا و مربیان، برپایی کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، تمدید یا عضویت رایگان دانش‌آموزان، مراجعه به روستاها جهت پخش فیلم و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، نام‌گذاری پارک کودک با هماهنگی شهرداری و حضور استاندار و مسئولین و بازدید از کانون اصلاح و تربیت و بیمارستان توانبخشی بخش اطفال کودکان گچساران را از دیگر برنامه های هفته کودک بیان کرد.

گرجی‌زاده گفت: همزمان با هفته ملی و روز جهانی کودک همه شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه متنوع و فرهنگی جهت شادی و تقویت روحیه نشاط در کودکان و نوجوان اجرا خواهند کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ع
Iran, Islamic Republic of
درود بیکران بر جناب گرجی زاده عزیز که همچون پدری تلاش گر برای کانون می باشد
باید بر دستانتان بوسه زد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1