تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۷
کد مطلب : ۱۲۸۹۲۶

بوی نامطبوع فاضلاب در فرودگاه گچساران

۱۸
۰
کبنا ؛


فرماندار گچساران با تأکید بر ضرورت بررسی مشکلات فاضلاب شهرک هدایت دوگنبدان توسط مسئولان مرتبط، گفت: بوی نامطبوع این فاضلاب در پشت فرودگاه موجب آزار مسافران می‌شود.


عبدالرحیم رحیمی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات فرودگاه دوگنبدان که با حضور مسئولان مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات فرودگاه گچساران و راه‌های هوایی جهت توسعه شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه فرودگاه گچساران دارای قدمت زیادی است، افزود: این فرودگاه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی جهت تسهیل امور شرکت نفت و گاز این شهرستان احداث شد.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه در حال حاضر فرودگاه این شهر نفت‌خیز دارای یک پرواز به تهران است، عنوان کرد: این پرواز از سوی شرکت هواپیمایی ماهان در حال انجام است.

رحیمی به پیگیری‎های نماینده مردم گچساران و باشت در راستای افزایش پروازهای این فرودگاه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته پرواز دوم این فرودگاه به زودی راه‌اندازی می‌شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: از سال گذشته تاکنون عملیات ساخت سالن خروجی، سالن ورودی جدید، خرید تانکر سوخت، شروع عملیات اجرایی ساختمان سالن تشریفات و سیستم روشنایی جدید جهت توسعه این فرودگاه انجام شده است.

وی در ادامه سخنان خود به وجود منجلاب ایجاد شده پشت فرودگاه بر اساس فاضلاب شهرک هدایت، تصریح کرد: براساس فاضلاب و آب‌های سطحی شهرک هدایت دوگنبدان در پشت این فرودگاه موجب ایجاد منظره زشت و منجلاب شده است.

نماینده عالی دولت در گچساران خواستار بررسی مشکلات فاضلاب شهرک هدایت دوگنبدان توسط مسئولان مرتبط شد و گفت: اجرای طرح شبکه فاضلاب شهرک هدایت و اتصال آن به فاضلاب شهری در راستای رفع بوی نامطبوع ایجاد شده در پشت تنها فرودگاه شهرستان با شتاب بیشتری انجام شود.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: مسافران فرودگاه به محض ورود به فرودگاه با بوی نامطبوع و آزاردهنده فاضلاب مواجه می‌شوند که این موضوع در خور جایگاه شهر نبوده لذا مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید در اسرع وقت نسبت به ساماندهی و رفع این مشکل گام بر دارند./فارس

 
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
France
متاسفانه مشکل عمده این مسئله به بهداشت بر میگرده که به خاطر مدیریت ضعیف و بی برنامه بهداشت امیدی به حل این مشکلات وجو نداره، ایکاش نماینده و مسئول امر سرو سامانی به وضع بهداشت بدن، تو همه مراکز بهداشت کارها تعطیل شده و معمولا اینجوره که چندتا خانم نشستن یا دارن چای میخورن یا با گوشیاشون ور میرن چند روز پیش که برای واکسن چندماهگی دخترم مراجعه کردم بعد از این که تو چندتا مرکز پاسم دادن آخر گفتن اصلا پرونده شما گم شده!!!جالبه با رئیسش فکر کنم آقای رستمی صحبت کردم و اومدم پیشش اعتراض که اون از پرسنلش بدتر بود با خودم گفتم وای به حال این سیستم که رئیسش اینه و نباید از کارمنداش بیشتر توقع داشت
United States
بهداشت خوبه با فرمانداری دیوار به دیواره .. شبکه شمع بهداشتی ندارد
Iran, Islamic Republic of
فشار قوی شهرک هدایت یادت نره فرماندار
سیداحمدرضا
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار
کسی جز جنابعالی دلسوز نیستند.
پیگیری فقط از طریق شما ممکن است.
Iran, Islamic Republic of
ن سلام وخسته نباشید خدمت فرماندار دلسوز شهرستان گچساران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت فرماندار عزیز گچساران دارای هفته ایی دو برواز در هفته میباشد از آبانماه انشائاله سه ÷رواز در هفته
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض خسته نباشید به همه عزیزانی که برای شهرمان گچساران زحمت میکشند. جناب آقای رحیمی.چندین سال است که پیگیر پرواز رفت و برگشت گچساران و عسلویه هستیم. با وجود قولهایی که در این زمینه داده شده ولی هنوز نتیجه ای حاصل نشده است. لازم به ذکر است که عسلویه و کنگان و دیگر تاسیسات نفتی اطراف آن از جمله پارسیان و غیره دارای پرسنل رسمی زیادی از حوزه گچساران و باشت ودهدشت.یاسوج . بهبهان و دیلم می باشند که در صورت برقراری پرواز میتوانند استفاده کنند. دعای ما و خانواده هایمان بدرقه راهتان.
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
احسن به آقای رحیمی فرماندار مقتدر و در رآس مشکلات ومعضلات مردم این بوی بد در شأن فضای شهری شهرستان گچساران نیست
گچساران بام نفتی ایران
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی.واقعا با داشتن سالن انتظار بزرگ و گیت های ورود و خروج مجزا و سالن های بزرگ و سالن تشریفات بزرگ که در آینده نزدیک و با تاسیس شرکت های پتروشیمی و شرکت هایی که در منطقه ویژه گچساران احداث خواهد شد و افزایش تعداد مسافران هوایی و پروازها در هر روز هفته از فرودگاه گچساران ،لازم و ضروری بود که این تغییرات در ساختمان خدمات فرودگاه صورت بگیره.با تشکر از مسئولان عزیز که پیگیر اینکار هستند.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
در حال حاضر پرواز دوم هم در حال انجام است و در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته پرواز تهران -گچساران و بالعکس با هواپیمایی شرکت ماهان برقرار است.
Iran, Islamic Republic of
فقط فاضلاب شهرک هدایت نیست فاضلابهای شهرکهای معلم و بهارستان جهاد هم به بوی بسیار نا مطبوع و اسفناک به همراه بیماریهای واگیر دارد که مستقیما وارد فرودگاه میشود صد بار به بهداشت وشهردار و فرماندار و شورای شهر کتبا گزارش داده ایم کاش فقط یکی از انها را نگاه میکردند
مهسا و ندا
Iran, Islamic Republic of
مرسی از پیگیری دلسوزانه فرماندار شهرمان
Iran, Islamic Republic of
تو‌که‌میتهستند‌فکری‌به‌ونی‌چرا‌در‌اسرع‌وقت‌اقدام‌نمیکنی‌مسافران‌فرودگاهی‌نهایتا‌یک‌ساعت‌مهمان‌شهر‌شماست‌چند‌سال‌فرمانداری‌واز‌وضع‌مردم‌بیچاره‌این‌قسمت‌بی‌خبری‌وای‌به‌ح
ال‌این‌مردم‌با‌این‌همه‌مشکلات‌وعوارض‌شهری‌تهران‌نشینان
مهمان
Iran, Islamic Republic of
با سلام
فکرنکنم مشکل سوخت رسانی حل شده باشه چون الان یه پرواز در هفته از عسلویه به گچساران به دلیل نبود تانکر سوخت رسانی فعلا در هاله ای از ابهامه
امیدوارم با پیگیری جناب فرماندار سریعتر حل بشه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تاتا زمانی که رستمی رییس مرکز بهداشت باشد بهداشتی نخواهیم شد . بابا یکی باید به بهداشت خود رستمی کمک کنه
حمید
Iran, Islamic Republic of
اون زمینی که فاضلاب توش رفته کشاورزی بوده. .. هم از کله گنده های .... که ماهانه مبلغ نجومی بعنوان خسارت میگیره. اصلا طرح پیشنهاد خودش بود. اینجوری پول جمع میکنن.
Iran, Islamic Republic of
به‌عنوان‌مسول‌وشهروند‌دلسوز‌سریعا‌‌اقدام‌بفرما‌‌تا‌
کارنامه‌سفید‌داشته‌باشید
Iran, Islamic Republic of
سلام این کانال جدید که کارش متوقف شده خوب بوده چون وقتی به فنس فرودگاه برسد یک کانال قدیمی ومحکم زیرباند فرودگاه هست که آب را به بیرون فنس فرودگاه منتقل میکند
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1