کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بوی نامطبوع فاضلاب در فرودگاه گچساران

16 مهر 1394 ساعت 6:17





فرماندار گچساران با تأکید بر ضرورت بررسی مشکلات فاضلاب شهرک هدایت دوگنبدان توسط مسئولان مرتبط، گفت: بوی نامطبوع این فاضلاب در پشت فرودگاه موجب آزار مسافران می‌شود.


عبدالرحیم رحیمی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات فرودگاه دوگنبدان که با حضور مسئولان مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات فرودگاه گچساران و راه‌های هوایی جهت توسعه شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه فرودگاه گچساران دارای قدمت زیادی است، افزود: این فرودگاه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی جهت تسهیل امور شرکت نفت و گاز این شهرستان احداث شد.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه در حال حاضر فرودگاه این شهر نفت‌خیز دارای یک پرواز به تهران است، عنوان کرد: این پرواز از سوی شرکت هواپیمایی ماهان در حال انجام است.

رحیمی به پیگیری‎های نماینده مردم گچساران و باشت در راستای افزایش پروازهای این فرودگاه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته پرواز دوم این فرودگاه به زودی راه‌اندازی می‌شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: از سال گذشته تاکنون عملیات ساخت سالن خروجی، سالن ورودی جدید، خرید تانکر سوخت، شروع عملیات اجرایی ساختمان سالن تشریفات و سیستم روشنایی جدید جهت توسعه این فرودگاه انجام شده است.

وی در ادامه سخنان خود به وجود منجلاب ایجاد شده پشت فرودگاه بر اساس فاضلاب شهرک هدایت، تصریح کرد: براساس فاضلاب و آب‌های سطحی شهرک هدایت دوگنبدان در پشت این فرودگاه موجب ایجاد منظره زشت و منجلاب شده است.

نماینده عالی دولت در گچساران خواستار بررسی مشکلات فاضلاب شهرک هدایت دوگنبدان توسط مسئولان مرتبط شد و گفت: اجرای طرح شبکه فاضلاب شهرک هدایت و اتصال آن به فاضلاب شهری در راستای رفع بوی نامطبوع ایجاد شده در پشت تنها فرودگاه شهرستان با شتاب بیشتری انجام شود.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: مسافران فرودگاه به محض ورود به فرودگاه با بوی نامطبوع و آزاردهنده فاضلاب مواجه می‌شوند که این موضوع در خور جایگاه شهر نبوده لذا مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید در اسرع وقت نسبت به ساماندهی و رفع این مشکل گام بر دارند./فارس

 


کد مطلب: 128926

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/128926/بوی-نامطبوع-فاضلاب-فرودگاه-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1