تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۱۲۶۸۴۸

تجلیل از جوانان برگزیده کهگیلویه و بویراحمدی با حضور روحانی

۱
۰
کبنا ؛معاون گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از درخشش جوانان استان در حوزه گردشگری خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، الماس قبادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چهار نفر از جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان برگزیدگان حوزه گردشگری مشخص شدند.LAIGH-golzari-555
وی گفت: این چهار در حوزه‌های مستندسازی، فناوری و اطلاعات و ایده‌پردازی به عنوان برگزیدگان برتر حوزه گردشگری در کشور معرفی شدند.
معاون گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این افراد در مراسم جشن روز جهانی گردشگری در ۵ مهرماه سالجاری در سالن همایش‌های برج میلاد تهران و با حضور رئیس جمهور محترم مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
قبادی با بیان اینکه صنعت گردشگری در استان در حال رشد است، گفت: علی‌فتح لایق‌زاده (ساخت مستند گردشگری)، سعادت نیک‌اقبالی(فناوری اطلاعات) و کوشان اسدی سی‌سخت(ابتکار و خلاقیت در گردشگری) به عنوان برگزیدگان ملی گردشگری انتخاب شده‌اند که ۵ مهرماه با حضور رئیس جمهور تجلیل می‌شوند.
وی افزود: این موفقیت‌ها نتیجه میدان و اعتبار دادن مدیریت جدید گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به جوانان تحصیل‌کرده و خلاق است.
معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از موفقیت جوان هم‌استانی در اولین جشنواره فیلم و عکس مردمی با موضوع سفرهای نوروزی خبر داد.
قبادی اضافه کرد: باقر گلزاری در این جشنواره در بخش عکاسی جزء برگزیدگان کشوری انتخاب که از وی در ۵ مهرماه سالجاری با حضور رئیس جمهور محترم در تهران تجلیل به عمل می‌آید.
به گزارش کبنا، باقر گلزاری از تصویر برداران توانمند صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حیف اینکه چهارسال پیش طرفدار حسینی .. به تاجگردون میداد خالا کی این را گذاشته ... استان خاک بر سرما که این چند سال طرفدار تاجگردون بودیم... به ما میدادند پس تاجگردون از این به بعد رای بیاره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1