کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجلیل از جوانان برگزیده کهگیلویه و بویراحمدی با حضور روحانی

2 مهر 1394 ساعت 0:08


معاون گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از درخشش جوانان استان در حوزه گردشگری خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، الماس قبادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چهار نفر از جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان برگزیدگان حوزه گردشگری مشخص شدند.LAIGH-golzari-555
وی گفت: این چهار در حوزه‌های مستندسازی، فناوری و اطلاعات و ایده‌پردازی به عنوان برگزیدگان برتر حوزه گردشگری در کشور معرفی شدند.
معاون گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این افراد در مراسم جشن روز جهانی گردشگری در ۵ مهرماه سالجاری در سالن همایش‌های برج میلاد تهران و با حضور رئیس جمهور محترم مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
قبادی با بیان اینکه صنعت گردشگری در استان در حال رشد است، گفت: علی‌فتح لایق‌زاده (ساخت مستند گردشگری)، سعادت نیک‌اقبالی(فناوری اطلاعات) و کوشان اسدی سی‌سخت(ابتکار و خلاقیت در گردشگری) به عنوان برگزیدگان ملی گردشگری انتخاب شده‌اند که ۵ مهرماه با حضور رئیس جمهور تجلیل می‌شوند.
وی افزود: این موفقیت‌ها نتیجه میدان و اعتبار دادن مدیریت جدید گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به جوانان تحصیل‌کرده و خلاق است.
معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از موفقیت جوان هم‌استانی در اولین جشنواره فیلم و عکس مردمی با موضوع سفرهای نوروزی خبر داد.
قبادی اضافه کرد: باقر گلزاری در این جشنواره در بخش عکاسی جزء برگزیدگان کشوری انتخاب که از وی در ۵ مهرماه سالجاری با حضور رئیس جمهور محترم در تهران تجلیل به عمل می‌آید.
به گزارش کبنا، باقر گلزاری از تصویر برداران توانمند صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.


کد مطلب: 126848

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/126848/تجلیل-جوانان-برگزیده-کهگیلویه-بویراحمدی-حضور-روحانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1