تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۱۲۶۴۷۹

پورالحسینی: همه پروژه های گچساران فعال است

۰
کبنا ؛رئیس آموزش و پرورش گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت بازگشایی مدارس برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌ها و جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهداء و رزمندگان اسلام، اظهار داشت: امیدوارم که آموزش وپرورش بتواند در فرهنگ سازی و انتقال ارزش‌ها و مفاهیم و نهادینه سازی در نسل امروز و آینده کشور نقش خودش را بخوبی ایفا کند.
سید ظهیر الدین پورالحسینی گفت: شهروندان فرهنگ دوست گچسارانی باید بدانند که این دستگاه فرهنگی و آموزشی متعلق به همه می‌باشد که خوشبختانه مردم گچساران بدلیل بافت فرهنگی خاص، بیشترین مشارکت و کمک‌های مردمی به مدارس را داشته‌اند و به عبارتی مردم فهیم و ارزشمند ما اهمیت و جایگاه تعلیم و تربیت رابخوبی می‌دانند.
وی در ادامه افزود: من اعتقاد دارم ظرفیت‌هایی درآموزش و پرورش گچساران وجود دارد که می‌تواند سر مشق و الگو استان شود، که ما هم در همین راستا گام‌های بزرگی را برداشته‌ایم.
پورالحسینی مهم‌ترین مشکلات اداره آموزش و پرورش را محدویت مالی، فضای آموزشی، تجهیزات و نیروی انسانی نام برد و تصریح کرد: تلاش و سعی ما بر این بود که محدودیت‌های مالی کمترین اثر سوء را بر آموزش و پرورش بگذارد. که ما در این راه، کاملا موفق بودیم.
مدیر آموزش و پرورش گچساران عنوان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از پروژه‌ها و فعالیت‌ها بدلیل منابع مالی دچار مشکل شده بودند اما خوشبختانه ما با تمام توان نگذاشتیم هیچ پروژه‌ای در آموزش و پرورش گچساران تعطیل شود و حتی پروژه‌های که در سالهای گذشته راکد مانده بود را به جریان انداختیم.
وی عناوینی از جمله: کسب رتبه اول کشور مدیر آموزش و پرورش در تجربیات بر‌تر در اجلاس روسای اموزش و پرورش در تهران، کسب رتبه اول مدیر آموزش و پرورش بعنوان مدیر بر‌تر استان، دریافت لوح تقدیر از معاون وزیر در همایش مقام آوران و برگزیدگان جشنواره کشوری بعنوان موفق‌ترین مدیر را از افتخارات ارزشمند آموزش و پرورش شهرستان گچساران در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ نام برد.
پورالحسینی همچنین کسب رتبه اول کنکور سراسری در منطقه ۳ کشور، کسب ۸ رتبه دو رقمی، ۳۵ رتبه زیر ۱۰۰۰ از دیگر عناوین ارزشمندی بود که دانش آموزان گچسارانی بعد از سال‌ها به این افتخارات دست یافتند.
مدیر آموزش و پرورش در پایان از همکاری و مساعدت خیرین، فرماندار، شهردار و شورای شهر، شرکت بهره برداری نفت و گاز، شرکت سد چم شیر، ادارات برق، مسکن و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت تشکر و قدردانی ویژه‌ای بعمل آورد.
حبیب قلندری

 IMG_0893  IMG_0912   IMG_0927
نام شما

آدرس ايميل شما

گرونی
Iran, Islamic Republic of
جهانبخش عبدی هم رسانه ای شد.با تشکر ویژه از تلاش های آقای پورالحسینی مدیر شایسته آموزش و پرورش گچساران
Iran, Islamic Republic of
مدیری ضعیف تر و از خود راضی تر از این ندیدهام
باشت
Iran, Islamic Republic of
نکنه اقای پورالحسینی جدیدا میخواهی جایگاه تو با فرماندار عوض کنی حرف از پروژه میزنی به تو چه ربطی داره
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
شایسته ترین مدیری که تا کنون در آموزش و پرورش گچساران دیدم جناب آقای سید پورالحسینی بوده و انصافا مدیر توانمندی میباشد.موفق و موید باشید
دره شوری معلم بارنشسته
Iran, Islamic Republic of
جا دارد از مدیر با تجربه و کاردان آموزش و پرورش بخاطر خوش رفتاری با فرهنگیان بازنشسته کمال تشکر را داشته باشم.هرچند ایشان از خانواده های قدیمی و با اصالت گچسارانی میباشد
Iran, Islamic Republic of
خواهشا‌یه‌سری‌به‌مدرسه‌امامت‌پانصد‌بزن‌وازر‌نزدیک‌از‌سیستم‌سرمایشی‌آن‌برای‌بچههای‌ابتدایی‌به‌مردم‌گزارش‌دهدید‌و‌در‌اتاق‌خودت‌به‌تنهایی‌دو‌تکه‌چند‌هزار‌،؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مدیر خوبی هست
کارمند
Iran, Islamic Republic of
درجواب باشت باید بگم شاید معنی پروژه رو نمیدونی منظور پروژه هایی که مربوط به آموزش وپرورش هست کمی سطح سوادت رو ببر بالا پروژه که مختص به فرمانداری نیست حیف ازای سید بزرگوار که با تمام وجود در خدمت اموزش هست کمی قدر بدانید
کارمند
Iran, Islamic Republic of
در جواب باشت باید بگم اول معنی پروژه رو یاد بگیر منظور پروژه های مربوط به آموزش وپرورشه هر پروژه ای مربوط به فرمانداری نیست حیف از ای سید بزرگوار که باتمام وجوددرخدمته آموزشه کمی قدر زحمات این مدیر دلسوزوتلاشگر رو بدونیدآفرین بر سید
24
Iran, Islamic Republic of
با سلام جا دارد از مدیریت خوب جناب اقای پورالحسینی تشکر کنیم .موفقیت و سلامتی ایشان را از درگاه متعال خواهانیم .به امید سربلندی فرزندان این مرز و بوم .
سمپاد
Iran, Islamic Republic of
شما مدرسه سمپاد پسرانه را برای سومین بار افتتاح کردید ولی هنوز برق ندارد وامسال هم نمی توانند جابجا شوند چه حرفی دارید ؟
کرمی .از اولیا دانش آموز
Iran, Islamic Republic of
جناب سید ضمن تشکر از زحمات حضرتعالی
حیف است مدیر توانمند وشایسته ای همچون خانم بهنیا را کنار زده اید واز توانایی مدیریتی خاص آن استفاده نمی کنید.
دبیر همکار
Iran, Islamic Republic of
سید جان خیلی از مدیران مدارس واقعا ضعیف هستند وحیف مدیریت حضرتعالی که با این مدیران زیر سوال برود از جمله مهمترین مدرسه دبیرستان سمپاد پسرانه
کنکوری
Iran, Islamic Republic of
آقای پورالحسینی برای مدرسه سمپاد باتوجه به امکانات کم ومحیط ومحله ای که در شان این بچه ها نیست جوابگو باشید
Iran, Islamic Republic of
اقای پورالحسینی مدیریت سنتی مانند مرادی و کرمی و ... را کنار گذاشته و انسانی به روز مدیری با علم روز میباشد و اموزش و پرورش را از شیوه سنتی خارج نمود.از زحماتش کمال تشکر را داریم
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مدیران بسیار ضعیفی در مدارس گماشته شده است که حکایت از سیاست زدگی این اداره دارد. ثانیا مدیرانی که پارسال برداشتند دوباره سرکار آوردند اگر خوب بودند چرا برداشتی و اگر بد بودند چرا دوباره اوردی مانند خانم رضایی و ط-ل-ع-ت-ی- این یعنی ندانم کاری
رضواني،فرهنگي
Europe
درود بر این شایسته سالاری ،سپاس بخاطر مدیریت بدون تکبر وغرور،و کاربلدی وتوانمندی ،ایشان ،سلامت وتندرست باشید ،
دوست
Iran, Islamic Republic of
چرا لهراسب دیگه مطالب زیباش رو توی کبنا نمیذاره؟
قائم شهر
Iran, Islamic Republic of
لهراسب محمدی رو میگی؟ مسئول متوسطه؟ هه هه هه///////////.........
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1