تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : ۱۲۵۵۲۱

ترویج فرهنگ شهادت و ایثار ضروری است

۰
کبنا ؛مدیر توسعه، برنامه ریزی، ارزیابی و نظارت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار کشور گفت: ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان امری ضروری است.
قاسم عرب در بازدید از دفتر جمعیت استان افزود: ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان امری ضروری است.
وی اذعان داشت: اشاعه این فرهنگ باید به عنوان موثرترین عنصر در پیشبرد اهداف نظام اسلامی، حفظ ارزش های دینی و انقلابی و مقابله با دشمنان مورد توجه قرار گیرد.
مدیر توسعه، برنامه ریزی، ارزیابی و نظارت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: شهدا با جانفشانی و از خود گذشتگی به ایران اسلامی آزادی، عزت، سرافرازی و امنیت بخشیدند و همه باید قدردان خون شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشند.
دبیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه وظیفه همه آحاد مردم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس است بر تعامل و همکاری بین مسئولان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی در بین مردم تاکید کرد.
محمد رمضانی افزود: فرهنگ شهادت و ایثار نیاز امروز جامعه است و همه وظیفه دارند در جهت تحقق اهداف کلان شهدا برای معرفی دلاورمردی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و ترویج آرمان های شهدا تلاش کنند.
وی همچنین خانواده شهدا را بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و اظهارداشت: خانواده معظم شهدا به عنوان ولی نعمتان این جامعه با بیان خاطرات شهدا نقش موثری در ترویج این فرهنگ ناب دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1