کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ترویج فرهنگ شهادت و ایثار ضروری است

27 شهريور 1394 ساعت 1:06


مدیر توسعه، برنامه ریزی، ارزیابی و نظارت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار کشور گفت: ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان امری ضروری است.
قاسم عرب در بازدید از دفتر جمعیت استان افزود: ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان امری ضروری است.
وی اذعان داشت: اشاعه این فرهنگ باید به عنوان موثرترین عنصر در پیشبرد اهداف نظام اسلامی، حفظ ارزش های دینی و انقلابی و مقابله با دشمنان مورد توجه قرار گیرد.
مدیر توسعه، برنامه ریزی، ارزیابی و نظارت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: شهدا با جانفشانی و از خود گذشتگی به ایران اسلامی آزادی، عزت، سرافرازی و امنیت بخشیدند و همه باید قدردان خون شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشند.
دبیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش و خدمتگزار استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه وظیفه همه آحاد مردم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس است بر تعامل و همکاری بین مسئولان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی در بین مردم تاکید کرد.
محمد رمضانی افزود: فرهنگ شهادت و ایثار نیاز امروز جامعه است و همه وظیفه دارند در جهت تحقق اهداف کلان شهدا برای معرفی دلاورمردی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و ترویج آرمان های شهدا تلاش کنند.
وی همچنین خانواده شهدا را بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و اظهارداشت: خانواده معظم شهدا به عنوان ولی نعمتان این جامعه با بیان خاطرات شهدا نقش موثری در ترویج این فرهنگ ناب دارند.


کد مطلب: 125521

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/125521/ترویج-فرهنگ-شهادت-ایثار-ضروری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1