تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۱۲۳۴۵۸

تجلیل از پزشکان برتر کهگیلویه و بویراحمد

۱۵
۰
کبنا ؛به مناسبت روز پزشک و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، برخی از مسئولان استانی و تعدادی از پزشکان و خانواده‌های آنان، مراسم تجلیل از پزشکان کهگیلویه و بویراحمدی در محل هتل ستاره شهر یاسوج برگزار شد.
تجلیل از ۶۰ پزشک برگزیده کهگیلویه و بویراحمدی
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این آئین تجلیل که به همت نظام پزشکی و علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد از ۶۰ پزشک برتر استان تقدیر به عمل آمد.
در ادامه حسن فروزان رئیس نظام پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان شاخصه‌های انتخاب پزشکان برگزیده برای تجلیل، عنوان داشت: یکی از این شاخص‌ها سابقه کار پزشکان است.
وی، افزود: کارهای شاخص انجام گرفته توسط پزشکان و همچنین میزان رضایت‌مندی بیماران، از سایر آیتم‌ها برای معرفی پزشکان برگزیده بود.
این مسئول، تصریح کرد: سابقه ایثارگری پزشکان، عدم پرونده تخلفاتی و همچنین انجام امور خیر در حوزه بهداشت و درمان از سایر شاخص‌ها در این انتخاب به شمار می‌رود.
در ادامه این مراسم رضا چمن نیز با بیان خدمات پزشکی، ابراز کرد: طرح تحول سلامت یکی از بزرگترین اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و پزشکان حلقه اصلی موفقیت در این طرح هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، خاطرنشان کرد: پزشکان ایرانی از قرن‌ها پیش در دنیا درخشیده‌اند و امروز نیز پزشکان ایرانی در دنیا شناخته‌ شده‌ترین پزشکان به شمار می‌روند.
به گزارش کبنا، همچنین در این مراسم از تعداد ۳۰ پزشک، دندانپزشک و داروساز برگزیده از سوی دانشگاه علوم پزشکی در این مراسم تجلیل شدند.
همچنین اجرای موسیقی و نمایش از جمله برنامه‌های شاد جشن روز پزشک در یاسوج بود.
pzshk-nmayish (1) pzshk-nmayish (2) pzshk-nmayish (3) pzshk-nmayish (4) pzshk-nmayish (5) pzshk-nmayish (6) pzshk-nmayish (7) pzshk-nmayish (8) pzshk-nmayish (9) pzshk-nmayish (10) pzshk-nmayish (11) pzshk-nmayish (12) pzshk-nmayish (13) pzshk-nmayish (14) pzshk-nmayish (16) pzshk-nmayish (17) pzshk-nmayish (18) pzshk-nmayish (19) pzshk-nmayish (20) pzshk-nmayish (21) pzshk-nmayish (22) pzshk-nmayish (23) pzshk-nmayish (24) pzshk-nmayish (25) pzshk-nmayish (26) pzshk-nmayish (27) pzshk-nmayish (28) pzshk-nmayish (29) pzshk-nmayish (30) pzshk-nmayish (31) pzshk-nmayish (32) pzshk-nmayish (33) pzshk-nmayish (34) pzshk-nmayish (35) pzshk-nmayish (36) pzshk-nmayish (37) pzshk-nmayish (38)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پزشك
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر چمن از نظر شما گچساران جزء کهیلویه و بویراحمد نیست. ؟ تبعیض و غرور شما از دید ما پزشکان فراموش نخواهد شدا
Iran, Islamic Republic of
سپاس از کبنانیوز و تشکر بیکران از مدیریت علوم پزشکی که مایه افتخار استان ما هستند.
کارمند بهداشت
Iran, Islamic Republic of
ایول سنگ تمام گذاشتی دکتر چمن ، اما برای روز جانباز که ۴ ماه ار تاریخش گذشته ، چکار کردی ؟......ن شما خیلی نزدیک شده . هیچ بهانه ای هم پذیرفته نیست . البته میگن : خلایق هرچه لایق . عرضه ی جانبازان شبکه بهداشت .هم مهم است واگه بخواهند دیگه اجازه ادامه چنین .
پرستار
Iran, Islamic Republic of
پولا رو تو کنگره خون هزینه میکنی پزشکان و بیشتر اعضای ستاد و معاونت درمان رو به ستاره شهر دعوت میکنی براشون هزینه میکنی پارسال به پرستار نمونه ۳۰۰۰۰۰ تومن هدیه دادید کاش میدونستیم به پزشکان چه هدیه ای دادید دکتر عزیر ۶ ماه مزایای پرسنل بیمارستان عقب افتاده است نگو پول نیست اعتبار نیست که کسی باور نمیکنه
محسن
Iran, Islamic Republic of
با احترام به همه دکترها اما دکتر اروتوپد تو یاسوج هست که فقط و فقط پولو میشناسه آفای دکتر( .. )
کارشناس درمان
Iran, Islamic Republic of
دوستی که از گچساران ظاهرا مطلب نوشتی. اولا که پزشکان برگزیده از سراسر استان بودند و درثانی یک کمیته از معاونت درمان و سایر معاونتها و همینطور نظام پزشکی افراد را انتخاب می کردند. بنابراین بعنوان یک پزشک از شما چنین قضاوتی خیلی بعید بوده.
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
برنامه کار مشترکی از سازمان نظام پزشکی و معاونت درمان علوم پزشکی و با همکاری سازمانهای بیمه گر بود.
والله اینقدر که تا حالا برای جانبازان جشن گرفتن و بهشون کادو دادن برای هیچ گروهی اینقدر سنگ تمام نگذاشتن. ضمن اینکه همین پزشکا همین پرستارا همین بهورزا همین کارمندا خیلی هاشون همون جانبازا هستن.
محمد جواد جهان بهورز عضو شوراي
سلام جناب اقای دکتر چمن با اهدائ سلام تحیات وتبریک محظرمبارک حظرتعالی وکلیه همکاران وتبریک روز بزشک جسارتا دوازده شهریور ماه روزگمنامان خط مقدم جبهه سلامت بهورزان خدوم وسخت کوش عرصه بهداشت ودرمان کشور میباشدضمن تبریک این روز خجسته ومیمون به همه همکاران بهورز دراستان زیبای چهار فصل برف وافتاب از شما تقا ضا مندیم دستوری اتخاذ فرمایئد تا روابط عمومی دانشگاه ضمن مصاحبه بابهورزان نمونه وخلاق فعاتتر عمل کندوجشن روز بهورز رابرگزارنمایند ودر نشریات محلی وبنرهای تبلیغاتی از زحمات ومجاهدتهای خاموش این عزیزان در دور افتاد ه ترین ومحروم ترین نقا ط استان جهت دلگرمی تشویق و نیل به اهداف دولت کریمه خدمت گذارو وزارت مطبوع که یکی از سیاستهای اصلی وکلان ان طرح تحول نظام سلامت و سیستم ارجاع می باشد که اولین سطح ان خانه بهداشت می باشد بیش از بیش راغبتر ودل گرمتربه وظیفه خطیر خود به نحو احسنت عمل نمایند
منصف
United States
دکتر چمن لایق ترین مدیر کل استان است که تفکرش فرامنطقه ای و بلکه فراملی هست. اگر کسی از نزدیک با این روشنفکر بزرگ کار کنه می فهمه که چه شخصیت بزرگی هست.
محمودی-معلم
Iran, Islamic Republic of
من حداقل یه چیز را می تونم به جرات بگم و اون هم اینکه در منش دکتر چمن تبعیض هیچ معنی نداره سرحد و گرمسیر و دهدشت و گچساران و ... اینها را مطمئنم که خنده دار می دونه. از نظر مردمی و خاکی بودن هم کم نظیره.
نظام
Iran, Islamic Republic of
والا ماهم در جلسه بودیم کسی از تقسیم بندی جغرافیایی صحبت نکرد. تازه میشنویم در روز پزشک گچساران از استان جدا شده!!!!
پزشک متخصص
Iran, Islamic Republic of
نظام خودت رو زدی به کوچه علی چپ؟ منظور کامنت اول اینه که چرا مسوولان درجشن گچساران شرکت نداشتند.من کاری به دلایل شرکت یاعدم شرکت در جشن را ندارم اما خواستم بدونم که اگر استانی مثل فارس یا خوزستان که چهاربرابر ما شهرستان و نظام پزشکی دارد آیا رییس دانشگاه و سایر مقامات در تمام ۱۰ یا ۱۲ تاشهر در جشن شرکت میکنند؟ ما که در این استانهای بزرگ بودیم وکار کردیم همچین چیزی ندیدیم چون امکان ندارد وقت برای شرکت در تمامی ایندسته مناسبات وجودداشته باشد
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر چمن و کلیه دست اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی استان که با اینکه کسری بودجه دارند ولی هیچگاه در خصوص تجلیل از کارکنان و پرستاران و ماماها و کادرهای درمانی و پزشکان کوتاهی نکردند .
Iran, Islamic Republic of
ایول سنگ تمام گذاشتی دکتر چمن ، اما برای روز جانباز که ۴ ماه ار تاریخش گذشته ، چکار کردی ؟ تاریخ انقضاء مدیریت شما خیلی نزدیک شده . هیچ بهانه ای هم پذیرفته نیست . البته میگن : خلایق هرچه لایق . عرضه ی جانبازان شبکه بهداشت گچساران ، هم مهم است واگه بخواهند دیگه اجازه ادامه چنین مدیریت ضعیفی را نمی دهند . وقتی در.... راننده خدماتی مسئول حراست شود ، اوضاع بهتر از این نخواهدشد .
کارمندان. مظلوم
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنیم طرح قاصدک را. که اکثر استانهای. کشور. رد کرده اند اجرا نفرمایید. چون فقط روسا بیشترین. نفع و مزایا را میبرند،مخصوصاً در شهید رجایی. گچساران
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1