کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجلیل از پزشکان برتر کهگیلویه و بویراحمد

11 شهريور 1394 ساعت 18:55


به مناسبت روز پزشک و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، برخی از مسئولان استانی و تعدادی از پزشکان و خانواده‌های آنان، مراسم تجلیل از پزشکان کهگیلویه و بویراحمدی در محل هتل ستاره شهر یاسوج برگزار شد.
تجلیل از ۶۰ پزشک برگزیده کهگیلویه و بویراحمدی
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، در این آئین تجلیل که به همت نظام پزشکی و علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد از ۶۰ پزشک برتر استان تقدیر به عمل آمد.
در ادامه حسن فروزان رئیس نظام پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان شاخصه‌های انتخاب پزشکان برگزیده برای تجلیل، عنوان داشت: یکی از این شاخص‌ها سابقه کار پزشکان است.
وی، افزود: کارهای شاخص انجام گرفته توسط پزشکان و همچنین میزان رضایت‌مندی بیماران، از سایر آیتم‌ها برای معرفی پزشکان برگزیده بود.
این مسئول، تصریح کرد: سابقه ایثارگری پزشکان، عدم پرونده تخلفاتی و همچنین انجام امور خیر در حوزه بهداشت و درمان از سایر شاخص‌ها در این انتخاب به شمار می‌رود.
در ادامه این مراسم رضا چمن نیز با بیان خدمات پزشکی، ابراز کرد: طرح تحول سلامت یکی از بزرگترین اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و پزشکان حلقه اصلی موفقیت در این طرح هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، خاطرنشان کرد: پزشکان ایرانی از قرن‌ها پیش در دنیا درخشیده‌اند و امروز نیز پزشکان ایرانی در دنیا شناخته‌ شده‌ترین پزشکان به شمار می‌روند.
به گزارش کبنا، همچنین در این مراسم از تعداد ۳۰ پزشک، دندانپزشک و داروساز برگزیده از سوی دانشگاه علوم پزشکی در این مراسم تجلیل شدند.
همچنین اجرای موسیقی و نمایش از جمله برنامه‌های شاد جشن روز پزشک در یاسوج بود.
pzshk-nmayish (1) pzshk-nmayish (2) pzshk-nmayish (3) pzshk-nmayish (4) pzshk-nmayish (5) pzshk-nmayish (6) pzshk-nmayish (7) pzshk-nmayish (8) pzshk-nmayish (9) pzshk-nmayish (10) pzshk-nmayish (11) pzshk-nmayish (12) pzshk-nmayish (13) pzshk-nmayish (14) pzshk-nmayish (16) pzshk-nmayish (17) pzshk-nmayish (18) pzshk-nmayish (19) pzshk-nmayish (20) pzshk-nmayish (21) pzshk-nmayish (22) pzshk-nmayish (23) pzshk-nmayish (24) pzshk-nmayish (25) pzshk-nmayish (26) pzshk-nmayish (27) pzshk-nmayish (28) pzshk-nmayish (29) pzshk-nmayish (30) pzshk-nmayish (31) pzshk-nmayish (32) pzshk-nmayish (33) pzshk-nmayish (34) pzshk-nmayish (35) pzshk-nmayish (36) pzshk-nmayish (37) pzshk-nmayish (38)
 


کد مطلب: 123458

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/123458/تجلیل-پزشکان-برتر-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1