تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۱۲۳۳۱۷

نابودی زمین‌های کشاورزی بویراحمد توسط استان‌های دیگر

۳
۰
کبنا ؛مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد از بی‌اطلاعی مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از وظایف کمیسیون ماده ۹۹ خبر داد و گفت: به همین خاطر مشکلات زیادی برای ما و مردم ایجاد شده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، ابراهیم فرزانه صبح امروز در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای انقلاب تا کنون خدمات بسیاری به مردم در شهرها و روستاها ارائه داده است.frzane
مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طرح هادی کارهای زیادی انجام شده است در روستاهای بسیاری با این طرح برای زندگی محل مناسبی شده‌اند.
فرزانه گفت: در خصوص مشکلات که در کهگیلویه و بویراحمد داریم یکی از آنها عدم اطلاع مردم و مسئولان از وظایف کمیسیون ماده ۹۹ است.
وی با اشاره به وظایف کمیسیون ماده ۹۹، تصریح کرد: وظیفه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها بر عهده بنیاد مسکن نیست و در قانون فقط تصریح شده که ما وظیفه استعلام را برعهده داریم.
مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد افزود: بارها نامه نوشته شده و گزارش دادیم که زمین‌های مرغوب که تنها برای کشاورزی اهمیت دارد ساخت و ساز غیرقانونی کرده‌اند.
فرزانه افزود: این کار بدون پروانه ساختمانی و غیرمجاز است اما وظیفه بنیاد مسکن نیست که جلوی این ساخت و سازها را بگیرد و بر عهده سایرین از جمله شورا و دهیاری است که مردم و حتی مسئولان از این موضوع اطلاعی ندارند.
وی با بیان اینکه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با این رویه نابود می‌شود، اضافه کرد: برای مثال در ورودی شهر یاسوج بیش از همه نقاط استان مشاهده می‌کنیم که به صورت غیرقانونی و غیرمجاز زمین‌های کشاورزی را با بلوک‌چینی و کشیدن خط قطعه‌بندی کرده‌اند.
مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: زمین‌های کشاورزی را برخی به فروش می‌رساند و حتی از استان‌های دیگر در اینجا به ویلاسازی مشغول هستند و از طرفی کشاورزی استان در حال نابودی است.
فرزانه افزود: از رهگذر این تخلف کوچه‌های ۲، ۴ و ۶ متری ایجاد می‌شود که معضل بزرگی برای مردم ایجاد خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کمتر‌مردم‌را‌به‌زاد‌ولد‌تشویق‌کنید‌زمینها‌را‌آزاد‌کنید‌تا‌فقرا‌هم‌بتوانند‌زمین‌بخرند‌و‌صاحب‌خونه‌بشوند‌‌استعلام‌فقط‌مردم‌آزاری‌وکاغذ‌بازی‌ودرآمد‌زایی‌غیر‌قانونی‌است
لوداب
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر جان موفق باشید اما از ماشینهای سنگین بنیاد چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهمان
Iran, Islamic Republic of
افرایش سرعت تبدیل بهتری اراضی زراعی با ساخت و ساز، تخریب جنگل ها و بیشه زارها و تصرف اراضی ملی، آلودگی آبهای سطحی و چشمه ها، شخصی شدن مالکیت برخی از چشمه ها، فاجعه ای است که گریبان استان را گرفته است. البته در استان های دیگر با شدت و ضعف وجود دارد. ولی در استان ک.ب یک فاجعه است. سد تنگ سرخ چنانچه احداث شود فاجعه زیست محیطی استان را تکمیل خواهد کرد. بروید بگردید به دنبال مدیران توانمند و کارشناسان نخبه ، آنان که می توانند در جلوگیری از تخریب زیر ساخت ها نقش عمده ای داشته باشند.
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1