تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۱۲۲۰۵۱

فضای بیمارستان سلمان جوابگوی مشکلات جانبازان نیست

۴
۰
کبنا ؛منوچهر هرمزپور امشب در دیدار با خدام حرم رضوی(ع) با بیان این همزمان با ورود پرچم گنبد مطهر حضرت ثامن‌الحجج(ع)، جانبازان بیمارستان سلمان روحیه مضاعفی گرفتند، اظهار کرد: به دنبال برگزاری و اجرای چنین برنامه‌های معنوی در بیمارستان برای تجدید روحیه جانبازان هستیم.

رئیس بیمارستان سلمان یاسوج، یکی از مهم‌ترین ابزار برای ایجاد آرامش در میان جانبازان اعصاب و روان را اجرای برنامه‌های فرهنگی دانست و تصریح کرد: برنامه‌هایی که رنگ و بوی دینی و ارزشی دارند با روحیه جانبازان بسیار سازگار است.

هرمزپور در ادامه اظهارات خود، آماری از حضور جانبازان در بیمارستان و درمان و پرستاری از آن‌ها ارائه کرد و افزود: تاکنون به تعداد ۶۷۰ جانباز از همه نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات ارائه کرده‌ایم.

این مسئول در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری تصریح کرد: تخت‌های بیمارستانی ما اکنون ۵۰ تخت بوده که با همین امکانات کم و فضای محقر باکیفیت‌ترین خدمات به جانبازان استان ارائه می‌شود.

رئیس بیمارستان سلمان یاسوج با تأکید بر این که منتظر تحقق وعده مسئولان استانی به خصوص استاندار برای تخصیص اعتبارات جهت ساخت فضای جدید ۵ طبقه در کنار ساختمان فعلی هستیم، تصریح کرد: در صورت ساخت و بهره‌برداری از ساختمان جدید، قادر به خدمات‌دهی تعداد ۸۰ جانباز اعصاب و روان در کل استان هستیم.

هرمزپور بیان کرد: یکی دیگر از امیدهای ما برای ساخت این بیمارستان کمک خیرین است که امیدواریم خیرین حوزه سلامت با دست خیر خود اسباب رفع این مشکل شوند.

این مسئول با اشاره به این که اکنون همه درآمد این بیمارستان از طریق بیمه بوده و درآمدزایی در بیمارستان وجود ندارد، افزود: یقین داریم که در صورت ساخت فضای جدید، بیمارستان سلمان یاسوج خودگردان و درآمدزا خواهد شد که آن‌گاه توانایی ارائه خدماتی به مراتب با کیفیت‌ بالاتر را به جانبازان خواهیم داشت.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

جانباز
Iran, Islamic Republic of
... حرفا کجا
عمل کرد
Iran, Islamic Republic of
این به اقای چمن بگفتیدی که بجای اینکه به وضعیت بیمارستانها برسه امده دور هیت کشتی گرفته باید میشد ریس هیت کشتی استان نه ریس علوم پزشکی اس جمع بکن چمن تو با این مدیریتت
علی
Iran, Islamic Republic of
مرد بررگی هست و جوان و فعال
ایثارگران
Iran, Islamic Republic of
بابا بزارین این جوان کار کن خدای خوب کار می کن اقای هرمزپور اسدی دوم درود بر هرمزپور
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1