کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فضای بیمارستان سلمان جوابگوی مشکلات جانبازان نیست

4 شهريور 1394 ساعت 22:57


منوچهر هرمزپور امشب در دیدار با خدام حرم رضوی(ع) با بیان این همزمان با ورود پرچم گنبد مطهر حضرت ثامن‌الحجج(ع)، جانبازان بیمارستان سلمان روحیه مضاعفی گرفتند، اظهار کرد: به دنبال برگزاری و اجرای چنین برنامه‌های معنوی در بیمارستان برای تجدید روحیه جانبازان هستیم.

رئیس بیمارستان سلمان یاسوج، یکی از مهم‌ترین ابزار برای ایجاد آرامش در میان جانبازان اعصاب و روان را اجرای برنامه‌های فرهنگی دانست و تصریح کرد: برنامه‌هایی که رنگ و بوی دینی و ارزشی دارند با روحیه جانبازان بسیار سازگار است.

هرمزپور در ادامه اظهارات خود، آماری از حضور جانبازان در بیمارستان و درمان و پرستاری از آن‌ها ارائه کرد و افزود: تاکنون به تعداد ۶۷۰ جانباز از همه نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات ارائه کرده‌ایم.

این مسئول در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری تصریح کرد: تخت‌های بیمارستانی ما اکنون ۵۰ تخت بوده که با همین امکانات کم و فضای محقر باکیفیت‌ترین خدمات به جانبازان استان ارائه می‌شود.

رئیس بیمارستان سلمان یاسوج با تأکید بر این که منتظر تحقق وعده مسئولان استانی به خصوص استاندار برای تخصیص اعتبارات جهت ساخت فضای جدید ۵ طبقه در کنار ساختمان فعلی هستیم، تصریح کرد: در صورت ساخت و بهره‌برداری از ساختمان جدید، قادر به خدمات‌دهی تعداد ۸۰ جانباز اعصاب و روان در کل استان هستیم.

هرمزپور بیان کرد: یکی دیگر از امیدهای ما برای ساخت این بیمارستان کمک خیرین است که امیدواریم خیرین حوزه سلامت با دست خیر خود اسباب رفع این مشکل شوند.

این مسئول با اشاره به این که اکنون همه درآمد این بیمارستان از طریق بیمه بوده و درآمدزایی در بیمارستان وجود ندارد، افزود: یقین داریم که در صورت ساخت فضای جدید، بیمارستان سلمان یاسوج خودگردان و درآمدزا خواهد شد که آن‌گاه توانایی ارائه خدماتی به مراتب با کیفیت‌ بالاتر را به جانبازان خواهیم داشت.

 


کد مطلب: 122051

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/122051/فضای-بیمارستان-سلمان-جوابگوی-مشکلات-جانبازان-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1