تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۱۲۱۹۷۹

مشکل برق‌رسانی به «آبلش» لنده برطرف شد

۲
۰
کبنا ؛با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندارکهگیلویه، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و مسئولان استانی و شهرستانی پروژه توسعه و اصلاح و بهینه شبکه فشار متوسط روستاهای چهارمه و چنگلوا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
افتتاح شبکه برق‌رسانی چهارمه و چنگلوا
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل برق‌رسانی به منطقه کشاورزی آبلش شهرستان لنده کاملاً برطرف شد.
bargh-lende
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، داود راهزادی روز چهارشنبه در آئین افتتاح توسعه و اصلاح شبکه فشار متوسط برق خط «چهارمه» و «چنگلوا»، گفت: با احداث این شبکه،  مشکل برق‎رسانی به منطقه کشاورزی آبلش لنده بطور کامل برطرف می‌شود.
وی هدف از توسعه و اصلاح شبکه فشار متوسط «چهارمه» و «چنگلوا» را رفع افت ولتاژ خط لنده، برقدار نمودن پمپ‌پاژ آبرسانی آبلش، تقویت نقاط مانور شبکه‌های برق متوسط و تعادل بار فیدرهای شهرستان کهگیلویه عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزینه توسعه و اصلاح این شبکه حدود شش میلیارد ریال بوده است.
راهزادی، طول شبکه افتتاح شده «چهارمه» - «چنگلوا» را بیش از شش کیلومتر ذکر و اظهار داشت: بار خط این پروژه هشت مگاوات است.
وی افزود: این پروژه به نمایندگی از ۱۶ پروژه برقرسانی شهرستان کهگیلویه افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

۳۰ میلیارد ریال برای ۱۶ طرح برق رسانی در کهگیلویه هزینه شد
مدیر شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه گفت: از شهریور ۹۳ تاکنون ۳۰ میلیارد ریال برای ۱۶ طرح برق رسانی در کهگیلویه هزینه شد و این پروژه‌ها در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

مدیر شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت افتتاح این پروژه اظهار داشت: پروژه توسعه و اصلاح و بهینه شبکه فشار متوسط روستاهای چهارمه و چنگلوا با هدف کاهش بار فیدر سوق و لنده و تامین برق کارخانه آجر دهدشت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
خسرو پرویزی عنوان کرد: طول این شبکه فشار متوسط احداثی ۶ هزار و ۱۰۰ متر و تعداد پایه نصب شده  ۱۰۵ اصله است.
مدیرشرکت توزیع برق کهگیلویه اعلام کرد: این پروژه از خرداد سال ۹۴ شروع و در مرداد ماه امسال  اتمام که اعتبارات آن از محل اعتبارات داخلی شبکه توزیع برق استان تامین شد.
پرویزی با اشاره به اهداف این طرح تصریح کرد:هدف از اجرای این طرح کاهش بار فیدر سوق و لنده و تامین برق کارخانه آجر دهدشت است که نقش مهمی در پایداری برق شهرستان کهگیلویه  دارد.
وی خاطر نشان کرد: از شهریور ۹۳ تاکنون شرکت توزیع برق کهگیلویه ۱۶پروژه برق با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح کرد.
پرویزی مهم‌ترین این پروژه‌ها را اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق روستای چیر، توسعه شبکه مسکن مهر دهدشت، توسعه و احداث نقاط مختلف شبکه برق بخش سوق، تبدیل سیم به کابل روستای گچی، سیم به کابل روستاهای بخش دیشموک و کلنگ‌زنی توسعه شبکه روستای برج علیشیر و سیم به کابل روستاهای فاریاب، توت و چم‌لپو عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تشکر برادر مهندس راهزادی
Iran, Islamic Republic of
سلام.. با حضور مهندس راهزادی در مدیریت عاملی شرکت توزیع نیروی برق استان واقعا تحولات گسترده علمی و رضایتمندی ملت را شاهدیم. خداوند پشت و پناهتان باد
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
یه فکری به حال برق خاک بر سر دهدشت بکنید که تو این چن سال خداوکیلی هیچوقت چنین وضع فلاکت باری پیدا نکرده بوده، هر روز قطعی برق ، نمیدونیم قطعیه برق رو تحمل کنیم و گرما رو یا صدای موتور برقای بیمارستان رو...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1