کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشکل برق‌رسانی به «آبلش» لنده برطرف شد

4 شهريور 1394 ساعت 17:21


با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندارکهگیلویه، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و مسئولان استانی و شهرستانی پروژه توسعه و اصلاح و بهینه شبکه فشار متوسط روستاهای چهارمه و چنگلوا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
افتتاح شبکه برق‌رسانی چهارمه و چنگلوا
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل برق‌رسانی به منطقه کشاورزی آبلش شهرستان لنده کاملاً برطرف شد.
bargh-lende
به گزارش کبنانیوز از دهدشت، داود راهزادی روز چهارشنبه در آئین افتتاح توسعه و اصلاح شبکه فشار متوسط برق خط «چهارمه» و «چنگلوا»، گفت: با احداث این شبکه،  مشکل برق‎رسانی به منطقه کشاورزی آبلش لنده بطور کامل برطرف می‌شود.
وی هدف از توسعه و اصلاح شبکه فشار متوسط «چهارمه» و «چنگلوا» را رفع افت ولتاژ خط لنده، برقدار نمودن پمپ‌پاژ آبرسانی آبلش، تقویت نقاط مانور شبکه‌های برق متوسط و تعادل بار فیدرهای شهرستان کهگیلویه عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزینه توسعه و اصلاح این شبکه حدود شش میلیارد ریال بوده است.
راهزادی، طول شبکه افتتاح شده «چهارمه» - «چنگلوا» را بیش از شش کیلومتر ذکر و اظهار داشت: بار خط این پروژه هشت مگاوات است.
وی افزود: این پروژه به نمایندگی از ۱۶ پروژه برقرسانی شهرستان کهگیلویه افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

۳۰ میلیارد ریال برای ۱۶ طرح برق رسانی در کهگیلویه هزینه شد
مدیر شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه گفت: از شهریور ۹۳ تاکنون ۳۰ میلیارد ریال برای ۱۶ طرح برق رسانی در کهگیلویه هزینه شد و این پروژه‌ها در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

مدیر شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت افتتاح این پروژه اظهار داشت: پروژه توسعه و اصلاح و بهینه شبکه فشار متوسط روستاهای چهارمه و چنگلوا با هدف کاهش بار فیدر سوق و لنده و تامین برق کارخانه آجر دهدشت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
خسرو پرویزی عنوان کرد: طول این شبکه فشار متوسط احداثی ۶ هزار و ۱۰۰ متر و تعداد پایه نصب شده  ۱۰۵ اصله است.
مدیرشرکت توزیع برق کهگیلویه اعلام کرد: این پروژه از خرداد سال ۹۴ شروع و در مرداد ماه امسال  اتمام که اعتبارات آن از محل اعتبارات داخلی شبکه توزیع برق استان تامین شد.
پرویزی با اشاره به اهداف این طرح تصریح کرد:هدف از اجرای این طرح کاهش بار فیدر سوق و لنده و تامین برق کارخانه آجر دهدشت است که نقش مهمی در پایداری برق شهرستان کهگیلویه  دارد.
وی خاطر نشان کرد: از شهریور ۹۳ تاکنون شرکت توزیع برق کهگیلویه ۱۶پروژه برق با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح کرد.
پرویزی مهم‌ترین این پروژه‌ها را اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق روستای چیر، توسعه شبکه مسکن مهر دهدشت، توسعه و احداث نقاط مختلف شبکه برق بخش سوق، تبدیل سیم به کابل روستای گچی، سیم به کابل روستاهای بخش دیشموک و کلنگ‌زنی توسعه شبکه روستای برج علیشیر و سیم به کابل روستاهای فاریاب، توت و چم‌لپو عنوان کرد.


کد مطلب: 121979

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/121979/مشکل-برق-رسانی-آبلش-لنده-برطرف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1