تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۱۱۹۶۷۶

اعتراض خواجوی به معاون سیاسی استاندار

۱۵
۰
کبنا ؛اولین نشست مجمع توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور عبدالغفار شجاع مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز اولین نشست مجمع توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور شجاع مشاور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در یاسوج برگزار شد.
در این نشست که برخی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد و اعضای ستاد تبلیغاتی حسن روحانی رئیس جمهور ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند، شجاع مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از مشکلات رئیس جمهور در هنگام تحویل گرفتن دولت سخن گفت و اظهار کرد: هنوز کارهای انجام نشده زیادی مانده است و باید با صبر و تحمل وقت بگذاریم و به حل این مشکلات کمک کنیم.
مشاور معاون رئیس جمهور در ادامه هدف از راه‌اندازی مجمع توسعه استان‌ها را کمک به رشد و توسعه کشور دانست و تاکید کرد: این نشست‌ها بازوی مشورتی مدیران اجرائی خواهد بود.
در این جلسه فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز خواستار توجه ویژه‌ای به استان شد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت بالقوه در هیچ زمینه‌ای کمبود ندارد ولی متأسفانه به جهت کوتاهی هنوز مشکلات زیادی در استان وجود دارد.
محمدی تصریح کرد: نبض سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد از حد استاندارد تندتر می‌زند و در این استان ما بیشترین تغییرات و در حدود ۸۰ درصد را متناسب با سیاست‌های دولت داشته‌ایم.
به گزارش کبنا، در ادامه جلسه این سخن فتاح محمدی مورد اعتراض خواجوی از فعالین سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت و خطاب به معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که جلسه را ترک کرده بود، اظهار داشت: انتظار داشتیم مسئولین از خودشان نگویند و اجازه دهند ما راجع به این چیزها صحبت کنیم.
در این نشست حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مدیران به بیان مشکلات استان و نظرات خود پرداختند و خواستار توجه بیشتر به استان شدند.
به گزارش کبنا نیوز، در پایان این نشست احکام صادره از سوی مجمع توسعه استان‌ها به برخی از مدیران و اعضای ستاد حسن روحانی رئیس جمهور اهداء شد.
همچنین حکم صادره از سوی محمدباقر نیکبخت معاون رئیس جمهور به مهرداد باقری به عنوان عضو و نماینده مجمع در استان کهگیلویه و بویراحمد، به وی ابلاغ شد.
راه‌اندازی دفاتر مشورتی توسعه‌ استان‌های کشور تا اوایل مهرماه
مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از راه‌اندازی دفاتر مشورتی توسعه‌ استان‌های کشور تا اوایل مهر‌ماه سال جاری در تمام استان‌های کشور خبر داد.
عبدالغفار شجاع ظهر امروز در اولین نشست مشورتی توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر تلاش برای رشد و توسعه همه‌جانبه استان‌های کشور گفت: سومین دفتر مشورتی توسعه استان‌ها در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شد.
مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اشاره به تحریم‌های چندین سال اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: تحریم‌های چندین سال اخیر سبب ایجاد مشکلاتی در کشور و به تبعه آن در تمام استان‌ها و بخش‌ها شد.
وی با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند مشکلات موجود در تمام بخش‌ها خصوصاً بخش اقتصادی را حل و فصل کند، به راه‌اندازی دفاتر مشورتی توسعه استان‌ها، اشاره کرد و ادامه داد: این دفاتر با هدف پیشبرد و پیشرفت همه‌جانبه استان‌های کشور راه‌اندازی شده که تا اوایل مهر‌ماه در تمام استان‌های کشور این دفاتر راه‌اندازی می‌شود.
شجاع تصریح کرد: افراد نخبه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استان‌ها در این مجمع مشورتی حضور دارند که پیشنهادات و خواسته‌های این افراد در جهت توسعه استان‌‌ها، جمع‌آوری و در جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.
مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اضافه کرد: این مجمع در بحث‌های سیاسی حضور نخواهد داشت، در کار مدیران نیز دخالتی ندارند و تنها پیشرفت استان‌ها مهم است.
وی به امکانات، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: اشتغال و بیکاری از دغدغه‌های مردم این استان است و آمار بالای بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد که دارای ظرفیت‌های و پتانسیل‌های مختلف است تاسف‌آور است.
شجاع در ادامه خواستار ایجاد امنیت سیاسی در کشور شد و افزود: باید زمینه حضور بیشتر بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در کشور فراهم شود و تا این زمینه فراهم نشود تغییر و تحول در کشور میسر نخواهد بود.
مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با بیان اینکه مجمع مشورتی توسعه استان‌های کشور فارغ از نگاه سیاسی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد، عنوان کرد: ۵ پروژه مهم و بزرگ در استان انتخاب می‌شود و در جهت بهره‌برداری از این پروژه‌ها تلاش‌های لازم صورت می‌گیرد که چهار‌خطه کردن جاده‌ها و پروژه‌های آبرسانی از مهم‌ترین طرح‌های توسعه‌ای این استان به‌شمار می‌رود.
وی ایجاد مجمع مشورتی توسعه استان‌ها را مهم خواند و خاطرنشان کرد: تمام اعضای این مجمع مشورتی که شامل هفت نفر هیئت رئیسه، ۲۱ نفر عضو مجمع استان‌ها، ۱۵ نفر عضو شهرستان‌ها و ۹ نفر در بخش‌ها است، نیازهای واقعی در استان‌ها و بخش‌ها را رصد می‌کنند، ضمن اینکه این مجمع واقعیت‌ها و تلاش‌های دو سال اخیر دولت را نیز منعکس می‌کند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مجمع مشورتی توسعه این استان از کارشناسان، فرهیختگان و دانشگاهیان در زمینه علوم اجتماعی و اقتصادی استان تشکیل شده است.
حسن نوروزی افزود: تلاش می شود علاوه بر نخبگان علمی از دیدگاه های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی نیز در پیشنهادهای این شورا استفاده شود.
وی اظهار کرد: بدون تردید یکی از مهم ترین ویژگی های دولت تدبیر و امید استفاده از ظرفیت کارشناسی کشور است که اکنون با تشکیل این گونه مجامع، آن را به سطح کشور گسترده است.
نوروزی بیان کرد: موفقیت های دولت در زمینه کنترل تورم، بهبود مناسبات خارجی و دیگر زمنیه ها به دلیل استفاده از نظرات بدنه کارشناسی کشور است.
وی عنوان کرد: در صورتی که مجامع مشورتی بتوانند از این ویژگی دولت و کارشناس محوربودن آن استفاده کند توسعه در سطح استان ها متوازن خواهد شد.
baghri
tocaaeh ostan (1) tocaaeh ostan (2) tocaaeh ostan (3) tocaaeh ostan (4) tocaaeh ostan (5) tocaaeh ostan (6) tocaaeh ostan (7) tocaaeh ostan (8) tocaaeh ostan (9) tocaaeh ostan (10)
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب نیمه سوخته / متاسفم برای خودم که چه افرادی را میبینم که میخوان برای ما تصمیم بگیرن به غیر از استاندار محبوب /دلسوز و دوست داشتنی
Iran, Islamic Republic of
اقای خواجوی بعدازخارج سدن معاون سیاسی اعتراض کرد
باوی
Iran, Islamic Republic of
آقای خواجوی در دوره گذشته اشتباهاته فراوانی داشتید... از جمله حضرت عالی وجناب آقای رمضان زاده ودوستان دیگرتان.... کسی دیگر به شما اعتماد ندارد.... دست شما برای اصلاح طلبان دیگر رو شده و خود خواه هستید.... امیدوارم که به راه راست هدایت شوید.... به جمع اصلاح طلبان حقیقی بپیوندید...
Iran, Islamic Republic of
معاون سیاسی یا معاون سیاه سی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رفيق منتقد
Iran, Islamic Republic of
کی به رستاد تره خورد میکنه، جمع کنید بساتتان را، وای به حال ما که چه کسانی تصمیم گیراشون هستند
Iran, Islamic Republic of
آقای باقری انتخاب این اعضا بر جه مبنایی صورت گرفته است چطور خبر ی از موحدی پور - محمدی تبار - مومن نسب - عزیزی - قائمی - نوری - حسن پور - راستیان - منطقیان - لاهوتی - حجت خواه- دکترآرام - شهامت - شهرویی - اکابر - عباسی - میرممدی - کاظمی - عسکری - صدوقی - باقریان - موسوی سدباقر - سامی پور - مندنی پور - مردانی نظری - دکتر وکیلی - ارچمند - دکتر آرمین - دکتر محمودی - پرواز و دیگر بزرگان و نخبگان نیست حال به فرض ظرفیت محدود آیا نباید طی جلسه ای این اعضا انتخاب می شدند واقعا که عجیبه
Iran, Islamic Republic of
اقایان به اصطلاح اصلاح طلب تا کی میخواهید به نرخ روز نان بخورید ؟؟ مردم را چه فرض کردید؟ بسسسسسسسسسسسسسسس
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام . در پاسخ به نظر نویسنده ناشناس با عنوان (اصلاح طلب نیم سوخته ) لازم دانستم بر اساس وظیفه انسانی و نه سیاسی و ... مطلبی را عنوان نمایم : چنانچه نظر ایشان درباره فردی است که عنوان خبر نام ایشان را مطرح نموده است لازم است بدانیم در آراء سیاسی افراد اگر ثابت قدم بودن را توام با منطق در توجیه راه و روش یک اصل سیاسی و اخلاقی بدانیم ایشان در زمره کسانی هستند که در میان اصلاح طلبان انگشت شمارند و علیرغم سختی ها و مصائبی که در این راه برای ایشان ایجاد شده بدون هیچگونه چشم داشت مادی یا سهم خواهی سیاسی -بر خلاف بسیاری از افراد -از مسیر اصلاح طلبی عدول نکرده اند . و لازم است این شهروند محترم بدانند سوختگان و نیم سوختگان کسانی هستند که شخصیت و انسانیت خود را ماده سوختنی اهداف سیاستبازانه خود قرار داده اند و سالهاست که فروغی ندارند و اگر کورسویی از ایشان در محافل مختلف به چشم می خورد به معنای وجود مشتعل آنان نیست بلکه حاصل نفتی است که در ازاء تقدیم اندک بضاعت خود به برخی اربابان قدرتمندشان بر لاشه از میان رفته خود تحصیل نموده اند .
Iran, Islamic Republic of
علی خواجوی اصلاح طلب به معنای واقعی کلمه .
Iran, Islamic Republic of
درود بر خواجوی / اصلاح طلب واقعی
دیلی
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای اصلاحات متاسفم محمد مظاهر پور خانوادهش تماما درانتخابات با اصولگرایان بودند
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
معاون سیاسی استاندار به سبک بزن و در رو عمل کرد باید میموند و جواب میداد تریبون یکطرفه که کار نداره هر کس میتونه هر چی بخواد بگه خودش میدونست که جوابی نداره در مقابل عملکرد انتصاباتشون
حیف
Iran, Islamic Republic of
باسلام
اگه امکان دارهجناب آقای خواجوی جواب بدن که آیا درسته که بعد از خروج معاون سیاسی اعتراض کردن؟
معاون
Iran, Islamic Republic of
سلام مجمع توسعه یعنی چه.یعنی این افراد میخوان استان ما را بزرگترازاین که هست کنند.خداودادمون برسه
Iran, Islamic Republic of
سالی که نکوست از بهارش پیداست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1