تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۱۱۷۳۵۴

منطقیان: در حق کریمی بی‌انصافی شد/ اجماع اصلاح‌طلبان کهگیلویه صورت می‌گیرد

۱۴
۰
کبنا ؛mantghianفعال سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه گفت: اجماع اصلاح‌طلبان حوزه‌های انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده پس از تأیید صلاحیت‌ها صورت می‌گیرد چرا که قبل از آن وضعیت چندان روشن و خالی از ابهام نیست.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، محمود منطقیان در گفت‌وگوی با اشاره به انتخابات مجلس، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به این نتیجه رسیده‌اند که باید در انتخابات آینده برای موفقیت بر روی یک کاندیدا اجماع شود و توافق بر روی یک کاندیدا توسط اصلاح‌طلبان شاخص چهار شهرستان صورت می‌گیرد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه، افزود: دوستان اصلاح‌طلب باید در انتخاب کاندیدای این جریان سیاسی همه جوانب را بررسی و مطالعه کنند و روی فردی توافق کنند که عملاً خوش‌نام، مورد اعتماد و زمینه استقبال و پذیرش توسط مردم را داشته باشد.
 
منطقیان تصریح کرد: تاکنون هماهنگی بین اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بوجود نیامده و  امیدوارم در آینده با رایزنی، همفکری و برنامه‌ریزی این امر صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه برخی از اخبار و حرف‌ها در سطح جامعه شایعه و واقعیت ندارد، تاکید کرد: زمان برای اجماع پس از اعلان تأئید صلاحیت‌ها است چون قبل از آن وضعیت چندان روشن و خالی از ابهام نیست.
این فعال سیاسی در پاسخ به سئوال که چرا آقای ۶۲ درصد از آرای خود را مدیون اصلاح‌طلبان می‌داند؟، اظهار کرد: اصلاح طلبان تا کنون به صورت برنامه‌ریزی شده کاندیدایی مقابل آقای«بزرگواری» نداشته‌اند در دور اول (مجلس هشتم) رقابت آقای «رستاد» با ایشان بدون برنامه‌ریزی قبلی و در دقیقه ۹۰ صورت گرفت. در دور دوم (مجلس نهم ) اصلاح طلبان کاندیدای شاخصی در مقابل آقای«بزرگواری» نداشته‌اند.
منطقیان به سرپرستی کرامت‌الله کریمی بر فرمانداری کهگیلویه اشاره کرد و گفت: همه کارهای لازم برای نهایی شدن حکم آقای کرامت‌الله کریمی صورت گرفت ولی متاسفانه دست‌هایی دخالت کردند و بدور از انصاف نگذاشتند که حکم ایشان نهایی و فرماندار باقی بماند.
-----------------------
خبر: محسن تباری
----------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجوی ارشد مدیریت
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی یکی از نیروهایی که در حد مدیر یک دبستان روستایی هم نیست همین جناب منطقیان هست که تا حالا هم باعث بدبختی اصلاحات شده باز هم دست بردار نیست. من نمی دونم این آدمهای بیکاری که دور این آقا شب نشینی می کنند چه جایگاهی دارند و سوادشون در چه حد هست. ولی ببینید این آقا هنوز هم از کریمی که بدون کمترین سابقه اجرایی فرماندار دهدشت بیچاره شده بود دفاع می کنه. واقعا برای مردم شهرستان خودم متاسفم
Iran, Islamic Republic of
همین ماندن خودت بیشترین بی انصافی در حق اصلاح طلبان کهگیلویه است
اصلاح ظلب بخش ثلاث
United States
چرانمیگی چون بزرگواری بویراحمدی بود بهش رای دادین ،شما که از روی خط رای نمیدین بلکه میگین بویراحمدی باشه .تو عزل و نصب هاتون مشخصه .میگین فقط ثلاث نباشه .چند رییس اصولگرای بویراحمدی هست چرا عزل نشدن اما فقط دنبال روسایی بودید که بویراحمدی نبودن کاری به خط و باند نداشتید
ﻣﺮﺩﻡ
Iran, Islamic Republic of
ﺑﺎﻭﺭﻣﻮﻥ ﺷﺪ! !! ﺑﺰﻙ ﻧﻤﻴﺮﺑﻬﺎﺭ ﻣﻴﺎد. ﻻﻫﻮﺗﻲ ﺑﺎ ﻣﻨﻂﻘﻴﺎﻥ ﻣﻴﺎﺩ. ﺑﻪ ﻭاﻻﻫﻪ ﺗﺎ ﺗﻮ ﻭﻻﻫﻮﺗﻲ ﻧﻔﺲ ﺩﺭﻗﺎﻟﺐ ﺩاﺭﻱ ﺟﺮﻳﺎﻥ اﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﻲ ﺭﻧﮓ ﻭﺣﺪﺕ ﺭا ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺩﻳﺪ!
فایز اعظمی
Iran, Islamic Republic of
" در دفاع از کارنامه ی یک مدیر"
جمعی از فرهنگیان منطقه ی دیشموک
پیش از آنکه این قصه تا مخلص رسد دود و گندی آمار از اهل حسد من نمی رنجم از لیک این لگد ۱۲۲۳خاطر ساده دلی را پی کند۲۱۲۲۲ بله چه زیبا مولانا در مثنوی می گوید من از حسادت ها و کینه ورزی ها نمی ترسم ، اما ترس من بر آن است که دیگران تحت تاثیر ناصواب قرار بگیرند . حدود یک سال و اندی از انتصاب جناب آقای راه خدا عارف نژاد بر کرسی ریاست اداره ی آموزش و پرورش دیشموک می گذرد . ایشان از همان ابتدا که به شایستگی کلید تدبیر و امیدرا از دست جناب زارع پور گرفتند ، تا بدین حال و زمان عملکرد خوب و مثبتی را در کارنامه ی خود ثبت کرده اند که موجبات رضایت چشم های عدالت بین و ناصحان ناقد را در برداشته . چه خوب می فرماید سعدی :
شهی که پاس رعیت نگاه می دارد حلال باد خراجش که مزد چوپانیست پس فارغ از سوء نیت دروغ پراکنان و شانتاژ پرونده سازان که فقط روح فرهنگیان دیشموک را مجروح و غرور آنها را رنجور می کنند و به قول منوچهر دامغانی :
گفتند آن یهودان چندان دروغ و بهتان بر عیسی بن مریم بر مریم و حواری
من کیستم که بر من نتوان دروغ بستن نه قرص آفتابم نه ماه ده چهاری
نگاهی تیتروار به کارنامه ای این مدیر خوش فکر اصلاحات و اعتدال می اندازیم و البته جای هیچ نومیدی نیست ، که بد به خاطر امیدوار ما نرسد .
۱- تشکیل شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی و برگزاری جلسات مکرر هم اندیشی با امام جمعه ی منطقه و بخشدار و دهیاران برای ریشه کنی بی سوادی در منطقه
۲- برگزار کننده ی همایش های هم اندیشی با روسای اسبق اداره ی آموزش و پرورش دیشموک و معلم دانشجویان شاغل دارای تحصیلات ارشد و دکتری
۳- مکاتبات و پیگیری های دامنه دار و موثر جهت ساخت فضای آموزشی برای مناطق و روستاهای فاقد برخوردار از مدرسه از جمله احداث فضای آموزشی برای مدرسه ی دشتک و نصب چهار کانکس برای دیگر مناطق .
۴- استفاده از نیروها و سلایق گوناگون سیاسی و قومی دارای زمینه های مشترک با سیاست های فرهنگی مدیریت کلان دولت تدبیر و امید چه در حوزه ی ستادی و چه در حوزه های آموزشی و لاغیر
۵- بازدید مکرر از حوزه های اجرایی و آموزشی و داشتن تحصیلات بالا در زمینه ی مسائل آموزشی و تربیتی ( کارشناس ارشد علوم تربیتی ) و افزون بر آن سوابق سیاسی درخشان اصلاح طلبی در منطقه ی دیشموک .
۶- برگزاری منظم جلسات شورای آموزش و پرورش با حضور کلیه ی مسئولین منطقه و تشکیل ستاد اوقات فراغت و ثبت نام مدارس و ستاد اسکان و ...
۷- تشکیل محفل انس با قرآن با حضور امام جمعه ی محترم شهر و تجلیل از انش آموزان نخبه ی قرآنی
۸- نظارت موثر و صحیح بر سازماندهی نیروها و برخورد اخلاق مدار همراه با تساهل و تسامح با ارباب رجوع و سازماندهی امور به صورت نظام شورایی
۹- توفیق در مسابقات فرهنگی و هنری و برگزاری جلسات منظم کارگاهی و تخصصی برای معلمان و تلاش وافر در زمینه ی هوشمند سازی مدارس و ...
و در پایان باید از حامیان واقعی ایشان و انتصاب کنندگان ایشان بالاخص از جناب زارع پور و یاری تشکر فراوان نمود که با چنین انتخابی بخش عمده ای از عقبگردهای سالهای محنت را جبران نمودند.

جناب عکاشه وکمایی عزیز خواهشن درصورت امکان چاپ نمایید دوستدار شما دیشموک
ا
Iran, Islamic Republic of
احسنت
بهلول
Iran, Islamic Republic of
درود آقای منطقیان . به امید یک همدلی و یک صدایی بی نظیر بین اصلاحطلبان شهرستانهای کهگیلویه و بهمئی و چرام و لنده .
دوست
Iran, Islamic Republic of
چطور شد بعد از کریمی با وجود حمایت رستاد, عرفانی, باقریان, صدوقی, مدیران اصلاح طلب کهگیلویه و شخص کریمی فرماندار سابق و حتی جریان لاهوتی از مومن نسب ولی شما حمایت آشکار نکردید برخی نزدیکان شما مدعی بودند اگر عدل هاشمی وارد انتخات شود به علت وابستگی هاشمی و مومن نسب ممکن است ایشون نتواند شمارر حمایت کامل کند البته بعضی هم حمایت جانانه رستاد و جریان لاهوتی از ایشان را عامل عدم حمایت شما میدانند درسته؟
کلایه سفلی
Iran, Islamic Republic of
.. باید در پیشگاه مردم کهگلویه محاکمه علنی شوند. بزرگواری صد درجه بر منطقیان برتری داره. یکی بگه آخه این معلم بازنشسته با افکار محلی و قدیمی به د... هم نمی خوره. فرماندار مورد نظرش هم یه آدم خیلی خیلی ضعیفی بوده مثل خودش.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
امیدی نیست که نیست و سریال شکست تکراری است با این شرایط وحدتی هم در بین این جریان در شهرستان کهگیلویه بزرگ نیست و مردم هم هیچ امیدی به اینها ندارند.
م
Iran, Islamic Republic of
منطقیان انسانی وارسته و دانا ست او هیچگاه به دنبال کسب قدرت نبوده و نیست.خط و مشی آقای منطقیان یک خط و مشی فرهنگی است. شخصیت متین و آرام ایشان همراه با سعه صدر وی را در هر قلب پاک سرشتی جای میدهد. منطقیان انسانی دردشناس است لذا کاستی های منطقه ی کهگیلویه را بخوبی می شناسد و میتواند این کاستی ها را بابیانی رسا به سمع مستمعین خودبرساند وبراحتی شاخص های برجسته خود را در کمترین زمان عیان کند. او هرگز بدنبال کسب قدرت نبوده و هیچگاه از رانت استفاده نکرده است. بعضی ها برای مطرح شدن خود را مقابل وی علم میکنند تا از قبل نام منطقیان اسم و رسمی پیدا کنند .خدا یار و نگهدار برادر عزیز منطقیان باشد
دانشجوی دکتری مدیریت
Iran, Islamic Republic of
]چهار کامنت اول همه اش نوشته یک نفر می باشد.
بهتره به یه پزشک عمومی مراجعه کنه.
Iran, Islamic Republic of
مومن نسب که از کریمی ضعیف هم ضعیفتر بوده و هست!!
موج
Iran, Islamic Republic of
منطقیان و اطرافیانش خیلی خیلی ضعیف تر از اون هستند که بتونند با بزرگواری مقابله کنند، مردم دیگه بازیچه مهره های سوخته و بازنشستگان سیاسی نمیشن.همون بزرگواری خیلی بهتر از این سوخته ها و بازنشستگان سیاسی است
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1