کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

منطقیان: در حق کریمی بی‌انصافی شد/ اجماع اصلاح‌طلبان کهگیلویه صورت می‌گیرد

8 مرداد 1394 ساعت 20:04


mantghianفعال سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه گفت: اجماع اصلاح‌طلبان حوزه‌های انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده پس از تأیید صلاحیت‌ها صورت می‌گیرد چرا که قبل از آن وضعیت چندان روشن و خالی از ابهام نیست.
به گزارش کبنانیوز از دهدشت، محمود منطقیان در گفت‌وگوی با اشاره به انتخابات مجلس، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به این نتیجه رسیده‌اند که باید در انتخابات آینده برای موفقیت بر روی یک کاندیدا اجماع شود و توافق بر روی یک کاندیدا توسط اصلاح‌طلبان شاخص چهار شهرستان صورت می‌گیرد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه، افزود: دوستان اصلاح‌طلب باید در انتخاب کاندیدای این جریان سیاسی همه جوانب را بررسی و مطالعه کنند و روی فردی توافق کنند که عملاً خوش‌نام، مورد اعتماد و زمینه استقبال و پذیرش توسط مردم را داشته باشد.
 
منطقیان تصریح کرد: تاکنون هماهنگی بین اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بوجود نیامده و  امیدوارم در آینده با رایزنی، همفکری و برنامه‌ریزی این امر صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه برخی از اخبار و حرف‌ها در سطح جامعه شایعه و واقعیت ندارد، تاکید کرد: زمان برای اجماع پس از اعلان تأئید صلاحیت‌ها است چون قبل از آن وضعیت چندان روشن و خالی از ابهام نیست.
این فعال سیاسی در پاسخ به سئوال که چرا آقای ۶۲ درصد از آرای خود را مدیون اصلاح‌طلبان می‌داند؟، اظهار کرد: اصلاح طلبان تا کنون به صورت برنامه‌ریزی شده کاندیدایی مقابل آقای«بزرگواری» نداشته‌اند در دور اول (مجلس هشتم) رقابت آقای «رستاد» با ایشان بدون برنامه‌ریزی قبلی و در دقیقه ۹۰ صورت گرفت. در دور دوم (مجلس نهم ) اصلاح طلبان کاندیدای شاخصی در مقابل آقای«بزرگواری» نداشته‌اند.
منطقیان به سرپرستی کرامت‌الله کریمی بر فرمانداری کهگیلویه اشاره کرد و گفت: همه کارهای لازم برای نهایی شدن حکم آقای کرامت‌الله کریمی صورت گرفت ولی متاسفانه دست‌هایی دخالت کردند و بدور از انصاف نگذاشتند که حکم ایشان نهایی و فرماندار باقی بماند.
-----------------------
خبر: محسن تباری
----------------------


کد مطلب: 117354

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/117354/منطقیان-حق-کریمی-بی-انصافی-اجماع-اصلاح-طلبان-کهگیلویه-صورت-می-گیرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1