تاریخ انتشار
جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۱۱۷۱۱۵

مروری بر سه اقدام تاجگردون

۷۴
۰
کبنا ؛ناصر کیانی
با توجه به اینکه در یادداشتی با عنوان "از نقد مثبت تا منفی تاجگردون" [کلیک کنید]  نگاهی یکطرفه و مایتی به آقای تاج گردون داشتید در صورت امکان و حاکمیت نگاه بیطرفانه لطفا این مطلب را منتشر نمائید.


سه اقدام آقای تاج گردون ناخودآگاه ما را به یاد واژه انگلیسی"Opportunist" می اندازد.ناصر کیانی

واژه ی "اپورتونسیت" در فرهنگ سیاسی معنایی منفی دارد و به کسی می گویند که از امکانات و موقعیت های مناسب معمولا برای هدف های ناموجه و غیراخلاقی بهره می گیرد تا بتواند بر حریفان خود غالب شود و یا اقدامات دیگران را به نفع خود مصادره نماید.

"Opportunist" به معنای "فرصت طلب"؛ کسی است که بدون کمترین هزینه سوار بر موجی می شود که دیگران آن را آفریده اند و خود در ایجاد آن نقشی نداشته اند.

عمر سیاسی فرصت طلبان کوتاه است زیرا فاقد بنیه فکری قوی هستند، عمیق و ژرف نگر نیستند و به دنبال اهداف حزبی و جناحی هم نیستند و صرفا خواهان کسب منافع کوتاه مدت، زودگذر و شخصی هستند.

در ادامه بر آن سه اقدام که باعث می شود تا چنین برداشتی را به ذهن متبادر کند، که آقای تاج گردن فعل فرصت طلبی را صرف کرده است، مروری خواهیم داشت.

۱ - زمان انتصاب استاندار، تاج گردون در محافل زیادی از عدم هرگونه شناختی از خادمی اقرار کرد و به کرات از آن سخن گفت که خادمی را نمی شناسند و حتی آقای خادمی نیز بر این موضوع صحه گذاشت و در برخی محافل ابراز داشت که تا چند روز بعد از اینکه نام وی مطرح شد و در هیئت دولت برای صندلی استانداری کهگیلویه و بویراحمد رای گرفتند با آقای تاج گردون هیچ ارتباطی نداشت و سرانجام پس از استاندار شدن وی، این  خادمی بود که شماره تاج گردون را بدست آورد و با ایشان تماس گرفت.

اما بعد از این انتصاب تاج گردون بگونه ای رفتار می کند که اذهان عمومی تصور کنند که وی نقش اصلی را ایفا کرده اند و هر چند این تلاش ها ناموفق بود و کسی به چنین باوری نرسید و البته می توان دلیل عدم پذیرش این موضوع را در چینش نیروهای خادمی در ساختمان استانداری جستجو کرد که کمتر به یاران تاج گردون توجه شد.

۲ - نامه منسوب به آقای تاج گردون در خصوص شهرستان شدن مارگون دقیقا زمانی نوشته و منتشر شد که کار انجام شده بود و این نامه که البته به مقصد هم نرسید و فقط گویا در راستای همین هدف عوام فریبی و تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی نوشته شده بود هیچ تاثیری در روند شهرستان شدن مارگون نداشت و نخواهد داشت.

ریشه این اقدام تاج گردون را نیز باید در همین روحیه "Opportunist" وی جستجو کرد که تلاش کرد تا مردم مارگون به خاطر این اقدام قدردان و سپاسگزار وی باشند که پس از آباد کردن باشت و حومه و ایجاد زیرساخت های عظیم و و رفع بیکاری اینک نوبت مارگون و لوداب رسیده تا وی بر سر آنان دست لطف و مهربانی بکشد!

۳ - یادداشت تاج گردون پس از انتخاب استاندار فارس و بعد از اینکه افشانی با همراهی دولت و پشتیبانی همفکرانش و همچنین توده های مردمی و رسانه ها توانست بر کرسی استانداری تکیه بزند، برگ دیگری در کارنامه "اپورتونسیتی" تاج گردون است.

جناب تاج گردون قبل از اینکه دولت به آقای افشانی رای اعتماد دهد حاضر نشد هیچ مصاحبه و یا یادداشتی منتشر کند در حالی که افرادی همچون زارعی، مندنی پور و وکیلی و همچنین بسیاری از هم استانی ها و جو غالب رسانه ای به حمایت از افشانی برخاستند و تمام قد از ایشان دفاع کردند اما تاج گردون برای اینکه مبادا منافعش به خطر بیفتد، قبل از این انتصاب از افشانی حمایت نکرد و پس از انتصاب وی برای اینکه فرصت های جدید را فراهم کند چنان مفصل به حمایت از وی پرداخت و نوشدارو پس از مرگ سهراب سرو کرد که گمان شود بازهم وی نقشی در این روند داشته است!

شاید بتوان اقدامات وی پس از انتصاب برخی مدیران و همچنین نامه ایشان به نوبخت برای پیگیری مطالبات ۲۰ ساله فرهنگیان که آنهم ۳ روز قبل از حصول نتیجه، توسط تاج گردون نوشته شد را در سلسله موج سواری های وی و رودیدادهایی که هیچ نقشی در آن نداشته است نوشت.

 یقینا سطح آگاهی و درک مردم آنقدر بالا رفته که این مسائل پیش پا افتاده را به خوبی تحلیل کنند و فریب چنین تحرکات تبلیغاتی و توخالی را نخورند و بی شک مردم آنانی را که با خلوص نیت خدمت می کنند، می شناسند و موقع شناسان را از موقعیت شناسان فرصت طلب تمیز می دهند.



* تحلیل گر مسائل سیاسی
نام شما

آدرس ايميل شما

ناصر کیانی
Iran, Islamic Republic of
مدیریت محترم سایت وزین کبنانیوز
لطفا در اسرع وقت این متن را که ایرادات تایپی را برطرف کنید
متشکرم ناصرکیانی
ناصر کیانی * – سه اقدام آقای تاج گردون ناخودآگاه ما را به یاد واژه انگلیسی”Opportunist” می اندازد.

واژه ی “اپورتونیست” در فرهنگ سیاسی معنایی منفی دارد و به کسی می گویند که از امکانات و موقعیت های مناسب معمولا برای هدف های ناموجه و غیراخلاقی بهره می گیرد تا بتواند بر حریفان خود غالب شود و یا عملکرد دیگران را مصادره به مطلوب نماید.

“Opportunist” به معنای “فرصت طلب”؛ کسی است که بدون کمترین هزینه سوار بر موجی می شود که دیگران آن را آفریده اند و خود در ایجاد آن نقشی نداشته اند.

عمر سیاسی فرصت طلبان کوتاه است زیرا فاقد بنیه فکری قوی هستند، عمیق و ژرف نگر نیستند و به دنبال اهداف حزبی و جناحی هم نیستند و صرفا خواهان کسب منافع کوتاه مدت، زودگذر و شخصی هستند.

در ادامه بر آن سه اقدام که باعث می شود تا چنین برداشتی را به ذهن متبادر کند، که آقای تاج گردن فعل فرصت طلبی را صرف کرده است مروری خواهیم داشت.

۱ – زمان انتصاب استاندار،اقای تاج گردون در محافل زیادی از هرگونه شناختی از خادمی اقرار کردند و به کرات از آن سخن گفت که خادمی را نمی شناسند و حتی آقای خادمی نیز بر این موضوع صحه گذاشتند .

اما بعد از این انتصاب تاج گردون بگونه ای رفتار می کند که اذهان عمومی تصور کند که وی نقش اصلی را ایفا کرده اند و هر چند این تلاش ها ناموفق بود و کسی به چنین باوری نرسید و البته می توان دلیل عدم پذیرش این موضوع را در چینش نیروهای خادمی در ساختمان استانداری جستجو کرد که کمتر به یاران تاج گردون توجه شد.

۲ – نامه منسوب به آقای تاج گردون در خصوص شهرستان شدن مارگون دقیقا زمانی نوشته و منتشر شد که کار انجام شده بود و این نامه که البته به مقصد هم نرسید و فقط گویا در راستای همین هدف عوام فریبی و تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی نوشته شده بود هیچ تاثیر در روند شهرستان شدن مارگون نداشت و نخواهد داشت.

ریشه این اقدام تاج گردون را نیز باید در همین روحیه “Opportunist” وی جستجو کرد که تلاش شود تا مردم مارگون به خاطر این اقدام قدردان و سپاسگزار وی باشند که پس از آباد کردن باشت و حومه و ایجاد زیرساخت های عظیم و و رفع بیکاری اینک نوبت مارگون و لوداب رسیده تا وی بر سر آنان دست لطف و مهربانی بکشد!

۳ – یادداشت تاج گردون پس از انتخاب استاندار فارس و بعد از اینکه افشانی با همراهی دولت و پشتیبانی همفکرانش و همچنین توده های مردمی و رسانه ها توانست بر کرسی استانداری تکیه بزند، برگ دیگری در کارنامه “اپورتنیستی” تاج گردون است.

جناب تاج گردون قبل از اینکه دولت به آقای افشانی رای اعتماد دهد حاضر نشد هیچ مصاحبه و یا یادداشتی منتشر کند در حالی که افرادی همچون آقایان زارعی، مندنی پور همچنین بسیاری از هم استانی ها و جو غالب رسانه ای به حمایت از افشانی برخواستند و تمام قد از ایشان دفاع کردند اما تاج گردون برای اینکه مبادا منافعش به خطر بیفتد، قبل از انتصاب ازمهندس افشانی حمایت نکرد و پس از انتصاب ایشان برای اینکه فرصت های جدید را فراهم کند چنان مفصل به حمایت از وی پرداخت که گویا این بارهم وی نقش اساسی در این روند داشته است.می توان اقدامات وی پس از انتصاب برخی مدیران استانی و همچنین نامه ایشان به آقای نوبخت برای پیگیری مطالبات ۲۰ ساله فرهنگیان که آنهم ۳ روز قبل از اعلام رسمی توسط تاج گردون نوشته شد را در سلسله موج سواری های وی و رودیدادهایی که هیچ نقشی در آن نداشته است دانست.

یقینا سطح آگاهی و درک مردم آنقدر بالا رفته که این مسائل پیش پا افتاده و مبتذل را به خوبی تحلیل کنند و فریب چنین تحرکات تبلیغاتی را نخورند وبی شک مردم ما آنانی که با خلوص نیت خدمت می کنند می شناسند و موقع شناسان را از موقعیت شناسان فرصت طلب تمیز می دهند.

* تحلیل گر مسائل سیاسی
آرخلو
Iran, Islamic Republic of
درود بر ناصر کیانی احسنت درود بر شرفت
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
واققع صد آفرین اقای کیانی واقیعت رو گفتی
بوسون
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما که حرف دل مردم را زدید
حقيقت
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا اینطور است خوشحالیم از شجاعت کسی که واقعیات را می نویسد
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
حرف بی مایه لطفا نزن.
بی نمک
Iran, Islamic Republic of
این حرف ها همه تکراری کهنه وپوسیده وزنگ زده بهتر است بگویم خیلی هم بی نمک تنها اسم عوض شده فکر می کند خیلی با سواداست با الفاظ بازی کرده از همه مهم تر اینکه تاجگردون نه تنها این اقارا نمی شناسد شاید ایشان خواسته ای داشته اقای تاجگردون تحویل نگرفته است
بی نمک
Iran, Islamic Republic of
نمکاین حرف ها همه تکراری کهنه وپوسیده وزنگتنها اسم عو زده بهتر است بگویم تاجگردون نه تنها این اقارا نمی شناخیلی هم بی ض شده فکر می کند خیلی با سواداست با الفاظ بازی کرده از همه مهم تر اینکه سد شاید ایشان خواسته ای داشته اقای تاجگردون تحویل نگرفته است
سرزمین مادری
Iran, Islamic Republic of
با سلام.اولا حیف تحلیلگر که شما خودتان را با آن معرفی نمودید!!در ادامه باید بگویم همین آدمهای تنگ نظر و محدودنگری همچون شما همینکه اقرار کنید تاجگردون برای شهرستانهای باشت و گچساران کارهای عمرانی انجام داده است یعنی اینکه با وجود دشمنی کورکورانه شماها،مهر تایید بر کارهای ایشان میگذارید و شهرستان شدن مارگون باشد پیشکش شما!!در پایان ایشان چه نیازی به تملق افرادی همچون مهندس افشانی دارند که بعد از انتخابشون اقدام به نامه نگاری کنند؟مگر نه اینکه ایشان رییس مهمترین کمیسیون پارلمان این کشور میباشند و ضمن ادای احترام به مهندس افشانی،ایشان استاندار یکی از استانها میباشند.ضمنا برادر ایشان یعنی مهندس ساسان تاجگردون (رییس برنامه و بودجه استان فارس)خود یکی از گزینه های استانداری فارس بود!!!با این وجود دکتر تاجگردون وظیفه خود دیدند حمایت خویش را به عنوان یک لر وحتی در حمایت از قشقاییهای گچساران(مهندس پرویزی)اعلام نمایند.پس عداوت امثال شما آقای به اصطلاح تحلیلگر!!!آب در هاون کوبیدن و محبوبیت صدچندان آقای تاجگردون را به دنبال خواهد داشت و طبق همان ضرب المثل مشهور،عدو سبب خیر شود گر خدا خواهد.یا حق
حاتم
Iran, Islamic Republic of
کیانی . شیر میده .تاج خیلی زرنگتر از اونیه که تو فکرشو کنی
خيراباد
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافق با نظر دکتر کیانی هستم خلوص نیت نداره این اقا
باشتی ضد تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون حکایت نوزدهم گلستان سعدی را خوندی؟
چپون
Iran, Islamic Republic of
قدر نشناس، فرصت طلب و رشد..کرده هم از صفات بارز ایشان است. چند ماه دیگه درسی بهت بدیم که به قول خودت تو زندیگیت بمونه ادب یعنی چی. اگه این مردم نبودند بعضی ها بخاطر ...پرداخت اقساط وام های کلان بادآورده، الان مدتها باید آب خنک میخوردند.
لیشتر
United States
چقد .. بنویسی احمق..انشالا جشن اسفندماه را بپا خواهیم کرد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر کیانی
مهرزاد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر کیانی
مهرزاد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر کیانی عزیز
روزگارباز
Iran, Islamic Republic of
شما که تا دیروز می گفتین تاجگردون اگر هم کاری کرده نباید بیانش می کرد حالا دوباره اینکه تاجگردون نقشی ندارد.ببین عزیز من مردم خیلی پخته تر از این حر فاست.اونقدر درک وشعور دارن که مو را از ماست بکشن بیرون.تاجگردون مرد عمله .ایشون .ما ملت گچساران باید همیشه دنبال یک حر فهای بیخود خودمان را سر گرم می کنیم .خودتو خسته نکن .مطمعن باش با این حر فها به جای نخواهی رسید .بگدارید بعد از سالیان نماینده ای انتخاب شده ومیشود کارش. را بکند. قوم وخو یشها تمو م شد حالا نو بت خودشه .کمی هم انصاف به خرج بدین .اسفند ماه .باز هم خودشه .
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
احسنت هزار احسنت. عجب حرفی حرف دل منو زدی
Iran, Islamic Republic of
هر کی از راه رسیده تحلیلگر شده
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
مرده زنده شد
وطندار
Iran, Islamic Republic of
تاجایی که من می دانم اولاآقای خادمی از دوستان نزدیک وقدیمی آقای تاجگردون هستن بنده ۵ سال پیش به واسطه ایشان با آقای خادمی ملاقاتی داشتم دوما خبر استاندار شدن آقای افشانی اول از طرف آقای تاجگردون اعلام شد بعد نمایندهای فارس شنیدن
ahmad
Iran, Islamic Republic of
مطلبو که خوندم این اومد تو ذهنم که اول یه حرفی زده حالا میخواد ثابتش کنه دلیل میاره .مجبور نیستی دلیل از خودت در بیاری
اشکانی
Iran, Islamic Republic of
از عکست معلومه که پیش تاجگردون کارت پیش نرفته بابا تاجگردون کار عمومی انجام میدهد چند بار بهتون بگم دنبال کار شخصی نباشید
قشقایی واقعی
Iran, Islamic Republic of
لطفا ازطرف ایل بزرگ قشقایی ایده خود رو مطرح نکنید . ما ایل بزرگ قشقایی حامی تاجگردون هستیم تااخر
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت نویسنده محترم، خواهش میکنم مقداری دارو همراه خودت داشته باش، خدای نکرده یه موقع دق نکنی، باید محض خاطر حضرتعالی عرض کنم اگه چشم وگوشت مشکل داره که واقعا مشکل داره از دیگران کمک بگیر،کجای، کاری!!! ولی یه پیشنهاد حیاتی برات دارم، در کمترین زمان به نزدیک ترین مرکز توانبخشی بهزیستی مراجعه بفرما، تا درمان بشی، نه بخاطر خودت ، بلکه بخاطر خانواده ات، خلاصه از ما گفتن،
پژمان صادقی از گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای ناصر کیانی

مکتوبه حضرتعالی فارغ از صحت وسقمش برای مخاطبینی امثال حقیر این سئوال را ایجاد کرده است.که آیااز سه اقدام مذکور منتصب شده به دکتر تاجگردون توسط حضرتعالی چه کسانی ضرر دیده اند ؟ سهم جنابعالی از این ضرر چه مقدار است .آیا بنظر شما کسی که توان کسب کرسی ریاست کمیسیون مهمی چون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی را داشته و یک شب در میان هم از دعوت شدگان شبکه های پرمخاطب صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران جهت ایراد نظرات وراهکارهای معقول وعلمی می باشد .چه نیازی به مصادره اقدامات اینچنینی است.در پایان ضمن احترام به مجمع نمایندگان استان در ادوار مختلف ابتدا به خودم سپس به هم استانیهای فهیم خویش توصیه دارم با جوسازی های بدون پشتوانه افتخار داشتن فرزندانی موفق چون تاجگردون در استان را منکر نشویم.
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احسن بر نویسنده محترم واقعا حرف دل اکثریت مردم بخصوص کسانی را که در دو دور به ایشان رای دادندو ایشان باید جبران می کردندفر مودید ایشان دقیق برعکس عمل کردند برای ایشان منافع شخصی خیلی مهمتر ازرای دهندگان به وی بوده تا جاییکه برای جمع اوری ارا مخالفان بیشتر انها را در دست گرفته و دوستان دیروزش را فراموش کرده ولی مومن از یک سوراخ دوبار کزیده نمی شود . باشد تا فردایی دیگر برای انسان عاقل.
تاریخ
Iran, Islamic Republic of
ای قربونت برم حقیقت تلخی گفتی. ...آخرش یه مردی پیدا شد حرف دل این ملتو زد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بازهم یک آدم ناشناس و غریبه از تاجگردون انتقاد کرد.بابا تا کی میخواهید پشت این و اون قایم بشید.عاقبت روزی این پرده کنار خواهد رفت و همگان خواهند فهمید مخالف اصلی تاجگردون در استان همان چهره آشنای سالهای گذشته بویراحمد است.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود و صد سلام به جناب کیانی
بالاخره حرف دل خیلی ها را بیان کردی.هر چند همه بر این موضوع واقفند.
همشهري
Iran, Islamic Republic of
انچه جناب کیانی گفته اند کاملا اتفاق افتاده و مطلب کذبی نیست واتفاقا برای ما هم جالبه که چه نیازی است اقای تاج دست به چنین تحرکاتی بزند ؟؟؟!! از خود ایشون بپرسید چرا از این امکان ملی بودنتون و تلویزیون رفتن مکررتون جهت منافع استانی استفاده نمیکنی و اینچنین تفرقه درست میکنی و همه اینده نگریتون باشت هست و بس . دلیل عدم محبوبیت ایشان چیست؟ چرا حاج بهرام تاجگردون بدون اینکه تلویزیون بره و سالها از سیاست دورش کردن اینقدر در سطح استان محبوبیت داره ولی ایشون نه؟!! کار وقتی به خاطر خدا نباشه إیجاد محبوبیت نمیکنه برادر جان
احسان حسيني
Iran, Islamic Republic of
محبوبییت خدادادی است ونه تلویزیون رفتن درود بر کیانی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
حاج بهرام تاجگردون بی نظیر احسن بر کیانی
باشت
Asia/Pacific Region
حیف اقای تاجگردون که نماینده شما و امثال شماست
عدم رای به تاجگردون مساویست با عدم پیشرفت و عقبماندگی
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز
از این که سعی کردی با چند اصطلاح سیاسی و چند تا پاراگراف خلاصه و بدون دلیل و مستند یک واقعیت بزرگ رو بپوشونی حسابی خندم گرفت.
مردک مگه چه مشکلی با بزرگ بودن یک شخص داری؟
مگه امثال تاجگردون هر چند نقصانی هم داشته باشند (که همه دارند) ولی مگه غیر از افتخار و غرور رو برای همشهریا و هم استانیاش به همراه داشته؟
آخه چرا این حس کثیف رو بعضی از مردم استان دارن که چشم ندارند یه نفر تو یه منطقه دیگه سری تو سرا داره؟
خواهش میکنم به یک پزشک روان شناس مراجعه کن شاید با دارو تسکین پیدا کنید
هر چند امثال شما زیاد هستند (البته در همه جای استان) ولی این استان زمانی رنگ و بوی پیشرفت در کنار برادری و اتحاد رو خواهد دید که این تفکرات بچه گانه و کثیف در بین مردم کم رنگ بشه
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
....بابا .. را تو هم وقت گیر اوردی اصلا تو چه کاره هستی که این جوری با ... و بدون هیچ گونه مدرک یا دلیلی در مورد یک انسان شناخته شده یک جانباز و برادر شهید و یکی از کسانی که واقعا برای این نظام برکت هست اینجوری نظر میدی باور کن ما باید بریم به تاجگردون التماس کنیم تا بیاد کاندید ما بشه بچه درست هست شاید از چیزی ناراحت باشی و اینجوری نظر بدی ولی اینطوری که هم تو میگی نیست واقعا شخصیت دکتر تاجگردون به این چیزهای که تو گفتی نبا هم جور نمیشه تادیر نشده معذرت خواهی کن و گر نه باید در فردای قیامت جوابگو باشی
کا ذلفی
Iran, Islamic Republic of
افرین به ان شیر پاکی که خوردی/گچسارن
رضا
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما واقعیت همینه راس کمیسیون شدنش هم به واسطه...ودنش است
pp
Iran, Islamic Republic of
صد در صد درست گفتی ولی چند تای دیگشو جا انداختی .
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که در تاریخ ما همیشه تا بوده همین بوده و مردان بزرگی چون دکتر تاجگردون زیر ذربین افرادی چون شما رفته اند

چرا همیشه دوست دارید ی مشت آدم بی سواد و ناکارآمد شما رو...

همین طور که جناب صادقی فرودند دکتر نیازی به تبلیغات اینچنینی ندارند و نخواهند داشت

این نماینده ی بزرگ لیاقت میخواد که امیدوارم مردم در اسفند ماه لیاقت خودشان رو نشون بدهند

وعدهی ما اسفند ماه...
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که در تاریخ ما همیشه تا بوده همین بوده و مردان بزرگی چون دکتر تاجگردون زیر ذربین افرادی چون شما رفته اند

چرا همیشه دوست دارید ی مشت آدم بی سواد و ناکارآمد شما رو...

همین طور که جناب صادقی فرودند دکتر نیازی به تبلیغات اینچنینی ندارند و نخواهند داشت

این نماینده ی بزرگ لیاقت میخواد که امیدوارم مردم در اسفند ماه لیاقت خودشان رو نشان بدهند

وعدهی ما اسفند ماه...
Iran, Islamic Republic of
۳۸ اداره کل استان فاقد حتی یک نفر کارمند گچسارانی میباشد و این یعنی فاجعه.

در اکثر ادارات دولتی مرکز استان . تعداد گچسارانی ها از ۵ نفر بیشتر نیست . در خوشبینانه ترین حالت .
در ۱۰ سال اینده . حتی یک نفر کارمند گچسارانی در مرکز استان نخواهیم داشت .

فاجعه فاجعه
دوست شما
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه چرا هم استانی به نویسنده توهین میکند کامنتو میذاری ولی ما دفاع از نویسنده کامنت می زاریم حذفش می کنی
حقيقت تلخ است
Iran, Islamic Republic of
احسنت برنویسنده محترم واحسنت بر ان شیر پاکی که خوردی که حقیقت را گفتی ای کاش کسان دیگری هم این جرات را به خرج می دادند وواقعیت ها را می گفتند که تاج گردون چه قدم مثبتی برا شهرستان ورداشته اگه این دو در هزار نفت نبود چیزی برا گفتن نداشت ومی خواست بگه که مدیران خوبی انتخاب کردم ویا شهر رابا لامپ های چینی چراغانی کردم وهزاران وهای دیگه
امين
Iran, Islamic Republic of
فقط خواستم بگم کسی درباره سیاست و سیاسیون نظر ی بده_ حالا منفی یا مثبت مهم نیست_که معنی سیاست رو بفهمه
برادر نمیدونم دنبال چی هستی نزدیک انتخابات ولی در.. که بتونی کسی رو با حرفات تخریب کنی
روزبه
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای کیانی به نظر جنابعالی مردم به چه شخصی رای بدن بهتره
مثل اقایون قبلی که تا پاشون به مجلس رسید ت....نخستین کارشون شد یا اون اقایی که مدیر شرکت نفت بود و به امسال من و تو حتی یه ملاقات حضوری هم نداد اقای کیانی درسته جناب تاج گردون کاری برا اشتغال شهر نکرد ولی دیگه مثل باقی نمایندگان این شهر وقت مجلس مردمشو به مقدار ناچیزی نفروخت یا همگی اطلاع داریم که مقداری از بودجه از دست رفته شهر گچساران باز برگشت داد به گچساران
مهرزاد
United States
حضور در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دلیلى بر وجود همه سجایاى اخلاقى در ایشان نیست.
سربدار
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا یه نگاهی هم به نیمه پر لیوان می انداختی بهتر بود . واقعا" دکتر تاجگردون نماینده فعالی است.
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام این همه مدیرکل منطقه گچساران وباشت درمرکز استان که هیچ وقت سابقه نداشته میفرمایی کی حمایتشان کرده تاجگردون نیازی به چغانگوی نداره چون مرد عمله بااقای پژمان صادقی موافقم
ضد ریاکار
Iran, Islamic Republic of
درود به شرف نویسنده اقای کیانی. اقای صادقی. توقع زیادی است که شما مطلب فوق را تایید کنید جون شما و خونوادتون بیششترین نفع رو از تاج بردین در ثانی سه مورد عنوان شده اگه دروغه در موردش توضیح بدین.منطقی باشین و واقعیت رو قبول کنین
مادر
Iran, Islamic Republic of
واقعا بسیار متاسفم از این تحلیل ابکی
۱٫برادر لابد این همه بودجه واعتبارات از طریق جناب اقای ناصر کیانی به این استان سرازیر شده
۲٫جناب تمام این نوشته های جنابعالی از روی ناتوانی وب...ناشی می شود
۳به فرموده حضرت علی اخر ناتوانی افراد ت.. است
۴٫
Iran, Islamic Republic of
کبنا = سانسور واقعیت های مخاطبین
شجاعی بوستان
Iran, Islamic Republic of
کیانی جان شما وامثال شما تا صدسال دیگربه تاج گردون نمی رسند.بهتربودبه جای این مقاله می رفتی ومشقهایت را می نوشتی تا ازقافله عقب نمی افتادی .برایت دعا می کنم .
انديشه
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای تاجگردون:می بینی که مردم دارای عقل وشعور کافی هستند، پس دست از عوام فریبی بردار
احسان رخشان
United States
بعنوان یک تحصیل کرده استان سواد سیاسی آقای کیانی رو تایید می کنم و می دونم که اطلاعات جامعی از وضعیت سیاسی فرهنگی استان دارند؛ امری که متاسفانه در بسیاری از مسئولین بلندپایه استان ندیدم
سرکش
United States
آقای شجاعی بوستان و سایر دوستان منتقد، برای حفظ شان طرفی که از ایشان دفاع می کنید حداقل ادبیات مناسبتری استفاده کنید. آقای تاجگردون رو از روی طرفدارانش خواهند شناخت و دیدگاههای ارائه شده توسط این طرفداران در این صفحه واقعاً جالب (و البته اغلب تاسف برانگیز) هستند!! وزن و بار دیدگاههایی نظیر "برو مرکز توانبخشی!! برو مشقات رو بنویس!! و ... کاملاً مشخص است.
واقعاً متاسفم ...
Iran, Islamic Republic of
درود براقای تاج گردون
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای کیانی
Iran, Islamic Republic of
شر و ور نگید لطفا
جعفر
Iran, Islamic Republic of
درود براقای کیانی
دانشجو اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
به عملکرد اقای تاجگردون هم کاری نداشته باشیم به قول اقای دکتر کیانی از دید ما اصلاح طلبان اقای تاجگردون با محافظه کاری و عضویت در گروه رهروان مجلس در مورد مشی سیاسی ایشان تردید داریم
حسن
Iran, Islamic Republic of
درسته
شركت نفت
Iran, Islamic Republic of
اقای کیانی سه مطلب گفته بود اگه درست نبوده و اشتباه گفته شفاف اعلام بشه نیازی به بحث و درگیری نیست برادران عزیز
شجاعي دوگنبدان
Iran, Islamic Republic of
بحث مدرک تح۷صیلی دکتر تاج هم از مخالف قدیمی ایشان ( ,,,,) که بعدا به هر وسیله جذب شد و رفت در حلقه مشاوران اغاز شد
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
نیشناسمش ولی بنازم به قلمت
پرهام
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای کیانی عزیز
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما جناب دکتر کیانی عزیز
نوروز
Iran, Islamic Republic of
بتی نوم نداشت
گفتن نوم نداری
رفت سر سر چشمه..
اسم درس که
ليشتر سعيد
Iran, Islamic Republic of
غلوم نوم و نون نداشت
گفتن الان وقتشه
رفت به دست بوسی رئیس علی...،
فرداش
نومدار و پیلدار شد...
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چی بگم. کیانی جان مطمئنی دکتر هستی. آخه . خیلی سخته . اها همون واژه انگلیسی چی بود؟ معلومه دکتری!
ایوب از گچساران
Iran, Islamic Republic of
برو بابا جمش کن تاج با این چرندیات جایگاشو از دست نمیده.
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
سلام من بهبهانی هستم هدفمداز اومدن به این صفحه تحقیق درباره اقدامات آقای تاجگردون بود که اطلاعات بیشتری کسب کنم اما متاسفانه نه از این پست چیزی فهمیدم و نه از اظهار نظرها که پر از کلی .. بود حرفی با ادله و مستند من نشنیدم موفقدباشید
پاتاوه ابسالان
Iran, Islamic Republic of
دروودبردکترکیانی عزیز واقعیت رانوشتن ومطرح کردن موفق باشی
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1