تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : ۱۱۵۲۳۶

مسابقات کشوری بادی کلاسیک و فیزیک در یاسوج برگزار می شود

۱
۰
کبنا ؛ 
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد از میزبانی ورزشکاران قهرمان کشوری بادی کلاسیک و فیزیک دریاسوج خبر داد.
آیت ارجمند در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های مسابقات کشوری بادی کلاسیک و فیزیک که شهریور ماه در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور بادی کلاسیک و فیزیک هفته اول شهریور ماه سال جاری به میزبانی یاسوج برگزار می شود.
ارجمند افزود: رقابت های بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی کشور طی روزهای ۴ و ۵ شهریور ماه در سالن ۳ هزار نفری علی آباد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار می شود.
وی با بیان اینکه ورزشکاران رشته بادی کلاسیک در ۵ دسته قدی به رقابت می پردازند،اظهارکرد : شرکت کنندگان در این مسابقات در دسته قدی ۱۶۸، ۱۷۱، ۱۷۵، ۱۸۰ و ۱۸۰+ و ورزشکاران رشته فیزیک در دسته های قدی ۱۷۲، ۱۷۵، ۱۷۸، ۱۸۱ و ۱۸۱+ به رقابت می پردازند.
رییس هییت پرورش اندام و بدنسازی کهگیلویه و بویراحمد آئین اندازه گیری قد و وزن کشی راساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۴ شهریور ماه اعلام و بیان کرد: ثبت نام کنندگان باید در این مسابقات در روز تعیین شده در سالن شهید پایدار واقع در دولت آباد خیابان شهید قرنی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد جهت شرکت در آئین اندازه گیری حضوریابند.
وی ادامه داد: کنگره سرپرستان و مربیان راس ساعت ۲۰ همان روز برگزارمی شود و تست دوپینگ نیز توسط نماینده ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از نفرات برتر هر دسته قدی انجام می شود.
ارجمند خاطرنشان کرد: رقابت های فیزیک قهرمانی کشور راس ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه ۵ شهریور ماه و رقابت های بادی کلاسیک نیز ساعت ۱۵ عصر همان روز برگزار خواهد شد.
گفتنی است در این مسابقات به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی اهداء خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
لطیف قهرمان میشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1