کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسابقات کشوری بادی کلاسیک و فیزیک در یاسوج برگزار می شود

24 تير 1394 ساعت 23:43


 
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد از میزبانی ورزشکاران قهرمان کشوری بادی کلاسیک و فیزیک دریاسوج خبر داد.
آیت ارجمند در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های مسابقات کشوری بادی کلاسیک و فیزیک که شهریور ماه در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور بادی کلاسیک و فیزیک هفته اول شهریور ماه سال جاری به میزبانی یاسوج برگزار می شود.
ارجمند افزود: رقابت های بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی کشور طی روزهای ۴ و ۵ شهریور ماه در سالن ۳ هزار نفری علی آباد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار می شود.
وی با بیان اینکه ورزشکاران رشته بادی کلاسیک در ۵ دسته قدی به رقابت می پردازند،اظهارکرد : شرکت کنندگان در این مسابقات در دسته قدی ۱۶۸، ۱۷۱، ۱۷۵، ۱۸۰ و ۱۸۰+ و ورزشکاران رشته فیزیک در دسته های قدی ۱۷۲، ۱۷۵، ۱۷۸، ۱۸۱ و ۱۸۱+ به رقابت می پردازند.
رییس هییت پرورش اندام و بدنسازی کهگیلویه و بویراحمد آئین اندازه گیری قد و وزن کشی راساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۴ شهریور ماه اعلام و بیان کرد: ثبت نام کنندگان باید در این مسابقات در روز تعیین شده در سالن شهید پایدار واقع در دولت آباد خیابان شهید قرنی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد جهت شرکت در آئین اندازه گیری حضوریابند.
وی ادامه داد: کنگره سرپرستان و مربیان راس ساعت ۲۰ همان روز برگزارمی شود و تست دوپینگ نیز توسط نماینده ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از نفرات برتر هر دسته قدی انجام می شود.
ارجمند خاطرنشان کرد: رقابت های فیزیک قهرمانی کشور راس ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه ۵ شهریور ماه و رقابت های بادی کلاسیک نیز ساعت ۱۵ عصر همان روز برگزار خواهد شد.
گفتنی است در این مسابقات به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی اهداء خواهد شد.


کد مطلب: 115236

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/115236/مسابقات-کشوری-بادی-کلاسیک-فیزیک-یاسوج-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1