تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۱۱۳۲۷۷

معاون آموزش و پرورش خبر رئیس کهگیلویه را تکذیب کرد

۸
۰
کبنا ؛مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه در حالی از انحلال شش آموزشگاه در روستاهای این شهرستان به دلیل کمبود معلم خبر داده که معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان این خبر را تکذیب می‌کند.

اردشیر یاری  در این زمینه  یادآور شد: هنوز برنامه ریزی و نشستی در این زمینه تشکیل نشده و تا آغاز سال تحصیلی جدید زمان زیادی باقی مانده است.
وی تصریح کرد: تاکنون هیچ برنامه ای برای منحل شدن آموزشگاهی به دلیل کمبود معلم در هیچ نقطه ای از استان در آموزش و پرورش استان وجود نداشته است.
یاری با اشاره به خبر مربوط به انحلال شش آموزشگاه در روستاهای کهگیلویه از زبان رییس آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: مدیران شهرستانی باید با نهایت دقت و ظرافت به بیان مسایل آموزشی در جلسات ، نشست ها و یا گفت وگو با خبرنگاران بپردازند.
روز گذشته لطف الله فروزنده در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران از منحل شدن شش مدرسه ابتدایی در روستاهای این شهرستان خبر داده بود.
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه با بیان اینکه کلاس درس این مدارس در سال تحصیلی گذشته متشکل از دو تا سه دانش آموز بود، اظهار کرد: پارسال نرم تشکیل کلاس در این روستاها با وجود پایین بودن تعداد دانش آموز نادیده گرفته شد و معلم در اختیار مدارس قرار گرفت.
فروزان یاداور شد: امسال نیز به دلیل کمبود معلم در مقطع ابتدایی در سال تحصیلی جدید امکان اداره این تعداد آموزشگاه وجود ندارد و منحل خواهند شد.
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه همچنین از کمبود ۶۸ معلم در مقطع ابتدایی در این شهرستان خبر داده و تصریح کرد: تعدادی از معلمان این مقطع بازنشسته و شماری نیز مرخصی استعلاجی دارند.
استان کهگیلویه وبویراحمد با حدود ۶۵۰ هزار نفر جمعیت دارای دو هزار و ۷۰۰ آموزشگاه، ۱۴۰ هزار دانش آموزو حدود پنج هزار فرهنگی در مقاطع مختلف تحصیلی است.
-----------------------
خبر: حمید جهان
-----------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خیابان های دهدشت خیلی خیلی کثیف هستند و دریغ از یک آب پاشی
گوهری
Europe
متن نظر شما
دانش اموز دیگه نیست سطح علمی پایین اومده ..تو باشت وگچسارانم خیلی زیاده..
باوی
Iran, Islamic Republic of
در شهرستان باشت بعضی از مسولین آموزش قصد دارند نسبت به منحل نمودن بعضی مدارس روستایی اقدام نمایند . آن هم فقط به دلیل انتقال نور چشمی هایشان به گچساران . پس جناب زارع پور و یاری به هوش باشید که این نیرنگ عملی نشود .
منطقه محروم از همه چیز
Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورش استان در مقطع ابتدایی دچار کمبود معلم ابتدایی است آن وقت آقای یاری معاون اداره کل آموزش و پرورش استان با توجه به یک حکم که چند پهلو که بر علیه جانبازان صادر شده و مغایر با قانون خدمات ایثارگران می باشد و بدون هماهنگی با مجموعه های سیاسی و امنیتی می خواهد در ایران فقط آموزش و پرورش استان آن را اجرا نماید چون آقای یاری هیچ گونه سابقه جبهه ندارد و نمی تواند در ذهن جایگاه جانبازان و ایثارگران را بگنجاند
از نهادهای سیاسی و امنیتی خواسته می شود که در ادارات جلوی تحرکاتی که موجب مشود جانبازان را بایکوت نماید برخورد شود.
آزاد
Iran, Islamic Republic of
این هم از مدیر پای کار و نمونه اموزش و پرورش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
م
Iran, Islamic Republic of
تو دهدشت دیگه معلمی نمونده همه رو منتقل کردند یاسوج
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اگر کمبود معلم هست چرا در هر مدرسه ای سه تا چهار نفر بیکار نشستند اگر کمبود معلم هست چرا در گچساران عده ای سمت معلم راهنما و یا بازرس طرح پراکنده شاهد را دارند اما در عمل خمونه نشین هستند.خدا می دونه ظلمی بزرگتر از این نیست که عده ای در دور ترین روستاها زجر بکشند و حقوقشان کفاف کرایه رفت و برگشت شون را ندارند اما در مقابل عده ای به طرق مختلف ودر سمت های خلق شده ابلغ معلمی را دارند اما شغل دیگری دارند.
حسن
Iran, Islamic Republic of
ای خدا ببین دهدشت چقدر شده که بشه رییس اموزش و به حال اینجا باید گریست میدونم که نمایش نمیدی...........................................................................................................................................................................................................................
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1