کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون آموزش و پرورش خبر رئیس کهگیلویه را تکذیب کرد

10 تير 1394 ساعت 13:19


مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه در حالی از انحلال شش آموزشگاه در روستاهای این شهرستان به دلیل کمبود معلم خبر داده که معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان این خبر را تکذیب می‌کند.

اردشیر یاری  در این زمینه  یادآور شد: هنوز برنامه ریزی و نشستی در این زمینه تشکیل نشده و تا آغاز سال تحصیلی جدید زمان زیادی باقی مانده است.
وی تصریح کرد: تاکنون هیچ برنامه ای برای منحل شدن آموزشگاهی به دلیل کمبود معلم در هیچ نقطه ای از استان در آموزش و پرورش استان وجود نداشته است.
یاری با اشاره به خبر مربوط به انحلال شش آموزشگاه در روستاهای کهگیلویه از زبان رییس آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: مدیران شهرستانی باید با نهایت دقت و ظرافت به بیان مسایل آموزشی در جلسات ، نشست ها و یا گفت وگو با خبرنگاران بپردازند.
روز گذشته لطف الله فروزنده در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران از منحل شدن شش مدرسه ابتدایی در روستاهای این شهرستان خبر داده بود.
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه با بیان اینکه کلاس درس این مدارس در سال تحصیلی گذشته متشکل از دو تا سه دانش آموز بود، اظهار کرد: پارسال نرم تشکیل کلاس در این روستاها با وجود پایین بودن تعداد دانش آموز نادیده گرفته شد و معلم در اختیار مدارس قرار گرفت.
فروزان یاداور شد: امسال نیز به دلیل کمبود معلم در مقطع ابتدایی در سال تحصیلی جدید امکان اداره این تعداد آموزشگاه وجود ندارد و منحل خواهند شد.
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه همچنین از کمبود ۶۸ معلم در مقطع ابتدایی در این شهرستان خبر داده و تصریح کرد: تعدادی از معلمان این مقطع بازنشسته و شماری نیز مرخصی استعلاجی دارند.
استان کهگیلویه وبویراحمد با حدود ۶۵۰ هزار نفر جمعیت دارای دو هزار و ۷۰۰ آموزشگاه، ۱۴۰ هزار دانش آموزو حدود پنج هزار فرهنگی در مقاطع مختلف تحصیلی است.
-----------------------
خبر: حمید جهان
-----------------------


کد مطلب: 113277

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/113277/معاون-آموزش-پرورش-خبر-رئیس-کهگیلویه-تکذیب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1