تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب : ۱۱۳۱۱۳

خطبه را اصلا من نخواندم/عمراً از جناحی حمایت نکرده‌ام

۱۹
۰
کبنا ؛امام جمعه مارگون با اشاره به مسائلی که در خصوص شهرستان شدن مارگون بوجود آمد و با انتقاد از رسانه‌های که برخی از سخنان را به او نسبت دادند، اظهار کرد: بنده هرگز از نماینده‌ای در خصوص شهرستان شدن مارگون تقدیر نکرده و نخواهم کرد.
از نماینده مجلس در خصوص پیگیری شهرستان شدن مارگون تقدیر نکردم
حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پوردر گفت‎‌وvahdatiگو با کبنا نیوز در یاسوج، اظهار کرد: عمراً از جناحی حمایت نکرده‌ام و سفر بنده به تهران در زمینه شهرستان شدن مارگون را تأئید نمی‌کنم.
امام جمعه مارگون با بیان اینکه بنده در تهران با فرد خاصی دیدار نداشته‌ام، بیان کرد: من صحبتی در خصوص شهرستان شدن مارگون انجام ندادم بلکه فقط عملکرد سفرمان به تهران را در بین صلاتین تشریح کردم.
با کسانی که شأن ائمه جمعه را خدشه‌دار کنند، برخورد می‌کنیم
خواجه‌پور با اشاره به اینکه برخی از سایت‌ها مسائل مطرح شده در خصوص سفر تهران و شهرستان شدن مارگون را در خطبه دوم نماز جمعه هفته گذشته را بنده مطرح کردم، افزود: این خبر را رد می‌کنم چرا که  خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه را امام جمعه موقت مارگون ایراد کرده است، نه بنده.
وی افزود: با توجه به اینکه هدف ائمه جمعه استان ایجاد همدلی و همزبانی و خدمت به مردم است، لذا مسئله جناحی بودن و یا طرفداری از کسی رسالت ائمه جمعه را خدشه‌دار می‎کند. به همین جهت نسبت دادن مسائل سیاسی و جناحی را به ائمه جمعه رد می‌کنم.
وی گفت: با کسانی که بخواهند با شأن و موقعیت ائمه جمعه در جهت حمایت از نماینده مجلسی سوء استفاده کنند، قاطعانه برخورد می‌کنیم.
بنده هدفی جزء خدمت به مردم مارگون ندارم
امام جمعه مارگون یادآور شد: شهرستان شدن مارگون درخواست همه مردم این منطقه است و انتظار می‌رود همه مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه همکاری کنند.
وی با بیان اینکه بنده هدفی جزء خدمتی به منطقه محروم مارگون و مردم شایسته این دیار ندارم و  تصریح کرد: بنده از نماینده مجلس در خصوص شهرستان شدن مارگون تقدیر نکردم.
امام جمعه مارگون به دلایل سفر خود به تهران اشاره کرد و افزود: من به خاطر پیگیری برخی از مشکلات شهر مارگون به تهران رفتم و در آنجا با فرد خاصی دیدار نداشتم و از طریق وزارت‌ کشور شهرستان شدن مارگون را پیگیری کردم.
به گفته کارشناسان وزارت کشور؛ شهرستان شدن مارگون طول می‎‌کشد
خواجه‌پور ادامه داد: بنا به گفته کارشناس تقسیمات کشوری وزارت کشور هنوز دریچه ارتقاء بخش به شهرستان باز نشده است و شهرستانی شدن مارگون قطعاً به طول انجام خواهد کشید.
وی افزود: آقای لرنی از کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور بیان کرد تا کنون در زمینه شهرستان شدن مارگون ۷۰ درصد پیشرفت داشتیم ولی به خاطر عملکرد ضعیف مسئولان که می‌توانستند در دو سال اخیر پایانی دولت دهم بخش مارگون را به شهرستان ارتقا دهند که متاسفانه مسئولان در این زمینه کم‌کاری کردند.
امام جمعه مارگون با اشاره به احادیثی از دین اسلام، بیان کرد: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست و امیدوارم که بتوانم در راستای خدمت‌گذاری به مردم مارگون رسالتم را ادامه بدهم.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدمارگونی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت امام جمعه محترم شهر مارگون .خداراشاهد میگیریم هدف حاج آقای خواجه پور به غیر از خدمت به مردم مارگون نبود ونیست . از زمانی که ایشان آمده ببینید چقدر هم کار فرهنگی و عمرانی و پیگیری مشکلات مردم چه در بحث ورزش چه بهداشت و مسائل دیگر شده است .در این چند ماهی که به این شهر تشریف آوردند جلسات و هم اندیشی زیادی با مسئولین ومردم داشتند حتی دوسه جلسه با اصناف و بازاریان در جهت بررسی مشکلات در دفتر شان داشتند و از اصناف وشهردار درجهت تخفیف و حذف جریمه ها خواستند که مار ار کمک کنند و همینطور هم شد . واقعا آچار فرانسه هست ودر همه ی زمینه ها صحبت دارد . از طرفی مردم ما واقعا قدردان ایشان هستند خداد بکنه بتوانیم این امام جمعه را برای همیشه در این شهر نگه بداریم .عامل موفقیتش همین ازاست که اصلا جناحی نیست و ما از ایشان ندیدیم . صاف و رک وپوست کنده حرفش را میزند .خداوند یار و نگهدارش باشد.
شهری
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا باید خدمت مبارکتان عرض کنم آقای زارع ودوستان خاله خرسیش اجازه شهرستانی به مارگون نمی دهند . اینجا با حرف گاو میکشند برای نماینده بویراحمد .از طرفی به نماینده گچساران میگویند امیدمان به شماست فقط شما یتوانید اینکار را برای ما انجام دهید .
سينه چاك
Iran, Islamic Republic of
باسلام حاجی اقا اگر خدمت میکنی ا میگیری در ضمن مطمئن باش بدون پیگیری مسئولان و نمایندگان هیچ چیزی درست نمیشه مخصوصا با پیگیری با دکتر تاجگردون ریاست محترم کمیسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات که کارهایش برای همه روشن و واضع هست قابل توجه شما دفعه بعد که خواستی بری حتما برو پیشش البته باید اول با دفترش هماهنگی کنب ببینی وقت داره یا نه ولی تاجگردونی که ما میشناسیم دست رد به سینه هیچ کس نمیذاره
شهر
Iran, Islamic Republic of
منهم برای امام جمعه محترم مارگون آرزوی سلامتی دارم
راحیل
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه عزیز گفته هات تو بقیع سایت ها رو رد میکنی؟؟؟اگه الکی بودن چرا بهشون جوابیه ندادی پس؟ معلومه که....................................
Iran, Islamic Republic of
صلاتین؟
بیات
Iran, Islamic Republic of
سلام، حاج آقا به زودی فیلم دیدار حضرتعالی با نماینده بویراحمد و دنا در خانه معلم تهران و حرف های قشنگ تان در آن جلسه منتشر می کنیم تا
..
خیرخواه
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید شهرستان سلزی جز خیانت به توسعه هیچ نتیجه ای نداشته و ندارد . این استان فقط ظرفیت دو و حداکثر سه شهرستان را داشته اگر بجای شهرستان سازی کارخانه اشتغالزا داشتیم اکنون از استانهای توسعه یافته بودیم. شهرستان شدن مارگون هیچ کمکی به رفاه مردم نمی کنه همچنانکه در بقیه شهرستانهای تازه تاسیس هم اثرات منفی بسیاربیشتری داشته. دست از این کارهای پوپولیستی بردارید و به این مردم و به این نظام رحم کنید.
رضا
Iran, Islamic Republic of
عزیزان خواهشا بااخلاق صحبت بفرمایید. امام جمعه جوابیه راسریعاداد ولی شماهاتوجه نداشتیدوحتی بررسی کردندکه چه کسی به جای ایشان سخن گفت .ضمنا نمایندگان رهبری را راهر گزبانمایندگان مجلس مقایسه نکنیدچراکه شان امام جمعه با لاترازاین حرفاست که بخواهندبانمایندگان مجلس وقت بگیرند.اونهابایدازمسولین دفاتروقت ایمه جمعه وقت بگیرند هیحکدال ازایمه جمعه باکسی غرض ندارند به فکرمردم ودفاع حق مردم هستند پس خواهشا این عزیزان رابه مسائل حاشیه ای ورودندهید.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
هیچ خبری از شهرستان شدن مارگون نیست :اقای . مدیر کل محترم .. استانداری هم فرمودند :اقای زارع چون نزدیک انتخابات هست ومیداند که رای نمی اورد دست به این تبلیغات زده است مردم باید هوشیار باشند و...را نخورند :درود بر امام جمعه محترم مارگون
سلام
Iran, Islamic Republic of
تقدیر و تشکر از امام جمعه محترم، کسانی که می خواستند از ایشون سوءاستفاده کنند بدجوری سرافکنده شدند و ان شاء الله خواهند شد.روسیاهی به زغال ماند....
شخصیت امام جمعه و تربیون نمازجمعه اجازه نمی دهند عده ای فرصت طلب منافع خود را از این طریق پیگیری کنند.
من
Iran, Islamic Republic of
اقای سینه چاک الحق که چقدر تو بدبختی تاجگردون خاک پای روحانیت نمیشه روحانیت چراغ راهند
م-ر
Iran, Islamic Republic of
زیاد هم شلوغش نکنید در تقسیمات کشوری شهر و بخش و شهرستان شدن تعریف دارد و شرایط و زمان نیاز دارد که آن هم مشخص و تعریف شده است. فلان دکتر چکار کرد یا فلان نماینده همه اش شیره سر مردم کشیدن مردم است از جیب بابایشان که پول نمی دهند ا و هزینه نمی کنندگر کاری هم انجام دهند به اتکا آرا مردم بوده پس از مردم باید شاکر و مخدوم ملت باشند وقدر مردم را بدانند
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
باسلام
واقعاجای تعجب داره که چنین اظهارنظرهایی میشه بابااین فرهنگ غلط رابذاریدکنار بیائیدبه فکرآبادانی وارتقاءاستان وبیکاری جوانان تحصیل کرده مستعد،جوانانی که ازبیکاری دامنگیراعتیادمیشن،باشیم این یک فرهنگ غلط هست که سنگ این وآن رابه سینه بزنیم هرچیزی به جای خود،سعی کنیم به بیراهه نرویم راهی رویم که رهروان رفته اند
محمدددد
Iran, Islamic Republic of
تقدیر و تشکر از امام جمعه محترم، کسانی که می خواستند از ایشون سوءاستفاده کنند بدجوری سرافکنده شدند و ان شاء الله خواهند شد.روسیاهی به زغال ماند....
شخصیت امام جمعه و تربیون نمازجمعه اجازه نمی دهند عده ای فرصت طلب منافع خود را از این طریق پیگیری کنند.
Iran, Islamic Republic of
اوفی ...
تقی
Iran, Islamic Republic of
اقای مح,مدددددد که دوبارنظردادی معلومه که جقدرتوعقده ای هستی توکه تاده سال دیگه وحتی تااخربازنشستگیتون جایی برای پیشرفت نخوهی داشت قضاوتت منصفانه نیست وبدبختانه وتعصب نابجامطلب مینویسی ازخدابترس قیامت جلوی شماست امام جمعه عزیزواقعا منصفانه وبدون حمایت ازجناحی حرف میزنند این تووامثال شماست که قصدسواستفاده دارید نکنیداقایون ازاین کارها خیلی زشت ومذموم برایتان
محمدد
Iran, Islamic Republic of
آقای تقی مثل اینکه خوب متن خبر امام جمعه محترم را به دقت نخوندی
اتفاقا منظور ایشون امثال جنابعالی و دوستان شما می باشند که میخوان در ایام انتخابات بازی باخته را به نفع خود برگردونید و در این بین از هر کس و هر جایگاهی میخواهید به نفع خود سوء استفاده کنید غافل از اینکه کسانی هستند که نمیخوان دین خود را برای منافع دنیوی شما خراب کنند.
محمدد
Iran, Islamic Republic of
جناب تقی، ما مثل بعضی ها نیستم که سه دوره خودمون را به هر کاری بزنیم و انواع قسم جلاله دروغ بخوریم و بعدش بعد از سالها و کت و شلوارها با التماس و ....پستی بگیریم که نه تنها باعث پیشرفت نشده و برعکس باعث شده شخصیت اصلی تون نمایان شده در اصل باعث عقب ماندگی منطقه هم شده اید و برای ابنکه به اهداف ناچیز خود برسید از هر کس و مقامی سوءاستفاده میکنید.
دم خروس را باور کنیم یا قسم...را
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1