کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خطبه را اصلا من نخواندم/عمراً از جناحی حمایت نکرده‌ام

9 تير 1394 ساعت 0:56


امام جمعه مارگون با اشاره به مسائلی که در خصوص شهرستان شدن مارگون بوجود آمد و با انتقاد از رسانه‌های که برخی از سخنان را به او نسبت دادند، اظهار کرد: بنده هرگز از نماینده‌ای در خصوص شهرستان شدن مارگون تقدیر نکرده و نخواهم کرد.
از نماینده مجلس در خصوص پیگیری شهرستان شدن مارگون تقدیر نکردم
حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پوردر گفت‎‌وvahdatiگو با کبنانیوز در یاسوج، اظهار کرد: عمراً از جناحی حمایت نکرده‌ام و سفر بنده به تهران در زمینه شهرستان شدن مارگون را تأئید نمی‌کنم.
امام جمعه مارگون با بیان اینکه بنده در تهران با فرد خاصی دیدار نداشته‌ام، بیان کرد: من صحبتی در خصوص شهرستان شدن مارگون انجام ندادم بلکه فقط عملکرد سفرمان به تهران را در بین صلاتین تشریح کردم.
با کسانی که شأن ائمه جمعه را خدشه‌دار کنند، برخورد می‌کنیم
خواجه‌پور با اشاره به اینکه برخی از سایت‌ها مسائل مطرح شده در خصوص سفر تهران و شهرستان شدن مارگون را در خطبه دوم نماز جمعه هفته گذشته را بنده مطرح کردم، افزود: این خبر را رد می‌کنم چرا که  خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه را امام جمعه موقت مارگون ایراد کرده است، نه بنده.
وی افزود: با توجه به اینکه هدف ائمه جمعه استان ایجاد همدلی و همزبانی و خدمت به مردم است، لذا مسئله جناحی بودن و یا طرفداری از کسی رسالت ائمه جمعه را خدشه‌دار می‎کند. به همین جهت نسبت دادن مسائل سیاسی و جناحی را به ائمه جمعه رد می‌کنم.
وی گفت: با کسانی که بخواهند با شأن و موقعیت ائمه جمعه در جهت حمایت از نماینده مجلسی سوء استفاده کنند، قاطعانه برخورد می‌کنیم.
بنده هدفی جزء خدمت به مردم مارگون ندارم
امام جمعه مارگون یادآور شد: شهرستان شدن مارگون درخواست همه مردم این منطقه است و انتظار می‌رود همه مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه همکاری کنند.
وی با بیان اینکه بنده هدفی جزء خدمتی به منطقه محروم مارگون و مردم شایسته این دیار ندارم و  تصریح کرد: بنده از نماینده مجلس در خصوص شهرستان شدن مارگون تقدیر نکردم.
امام جمعه مارگون به دلایل سفر خود به تهران اشاره کرد و افزود: من به خاطر پیگیری برخی از مشکلات شهر مارگون به تهران رفتم و در آنجا با فرد خاصی دیدار نداشتم و از طریق وزارت‌ کشور شهرستان شدن مارگون را پیگیری کردم.
به گفته کارشناسان وزارت کشور؛ شهرستان شدن مارگون طول می‎‌کشد
خواجه‌پور ادامه داد: بنا به گفته کارشناس تقسیمات کشوری وزارت کشور هنوز دریچه ارتقاء بخش به شهرستان باز نشده است و شهرستانی شدن مارگون قطعاً به طول انجام خواهد کشید.
وی افزود: آقای لرنی از کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور بیان کرد تا کنون در زمینه شهرستان شدن مارگون ۷۰ درصد پیشرفت داشتیم ولی به خاطر عملکرد ضعیف مسئولان که می‌توانستند در دو سال اخیر پایانی دولت دهم بخش مارگون را به شهرستان ارتقا دهند که متاسفانه مسئولان در این زمینه کم‌کاری کردند.
امام جمعه مارگون با اشاره به احادیثی از دین اسلام، بیان کرد: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست و امیدوارم که بتوانم در راستای خدمت‌گذاری به مردم مارگون رسالتم را ادامه بدهم.


کد مطلب: 113113

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/113113/خطبه-اصلا-نخواندم-عمرا-جناحی-حمایت-نکرده-ام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1