تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب : ۱۰۶۹۸۶

سخنی با ارشدترین مقام اجرایی شهرستان گچساران

۳۳
۰
کبنا ؛ 
محمد رمضانی
از افتخارات انقلاب اسلامی در پیروی از نسخه نجات بخش قرآن مجید در همه امورات است و این کتاب آسمانی نزدیکترین مسیر به تقوی الهی را مسیر عدالت معرفی می کند «عدالت کنید که عدل به تقوی نزدیکتراز هر عمل است و از خدا بترسید که خدا البته به هر چه می کنید آگاهست»(۱)rahimi
درحکومت علوی از مولفه های مهم آن عدالت است. با مطالعه تاریخ صدر اسلام، در حکومت علوی و سیاستهایی که حضرت امیر المومنین علی (ع) در مقاطع مختلف بکار گرفته، بخوبی بیانگر این موضوع است که تنها چیزی که هیچ موقع و هرگز حضرت با آن تسامح و مماشات نکرد واز این بابت هم حوادث و ناملایمات سیاسی را به جان خرید و سرانجام جان خویش را برای آن ایثار کرد. اصرار بر اجرای عدالت بود.
که یقینا به تاسی از این پیام مولی علی (ع)هم کارگزاران نظام اسلامی و هم امت باید وفادار به این اصل باشند و باشیم .پس عدالت می تواند مطالبه و خواست مردم از مسئولین حکومت اسلامی باشد.
عدالت در موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیر… انتظاری است از مدیران که بعنوان سکاندار مردمان این دیاردرسر لوحه کار خود قرار دهند . لذا رعایت عدالت درامورات محوله مسئولین این شهرستان با هر سلیقه‌ای، موجب اعتماد سایر جریانات سیاسی همسو وغیر همسو می شود مهمتر اینکه سال جاری توسط مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی نامگذاری شده معمولا مسئولین محترم می بایست با کسب اعتماد مردم برای حصول به این مهم قدم بردارند. که یقینا رضایت خداوند هم قدم، برداشتن در این مسیر است.
در حوزه سیاسی این شهرستان با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار گرفته ایم اشاراتی به اعمال مدیریت مدیران دولت تدبیر و امید در این شهرستان می شود . باشد که پاسخ آنها به قلم زنی معیوب حقیر، منتهی به شفاف سازی و تبلیغی به پاس زحمات مدیران این دیار گردد.در غیر این صورت تلقی به مثل معروف یک بام و دو هوا ست.
فرماندار محترم گچساران در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه مجوز برگزاری هرگونه جلسات، همایش و... بر عهده فرماندار است عنوان کرد: اداره جات به هیچ عنوان حق تهیه مکان برای اجرای متینگ‌های سیاسی را ندارند و در صورت مشاهده با آنان برخورد جدی و قانونی می‌شود. (۲) باتوجه به اینکه حدود ۲۰ روز پیش جلسه ای در سالن مدرسه شاهدگچساران با مشخصه و جنس جلساتی که فرماندار محترم متذکر شدند و همه برآنچه که در این جلسه گذشت واقفند که واقعیت امر زیبنده مردم بصیر گچساران نبود برگزار گردید و کسانی هم که آینده در برگزاری انتخابات از نفرات موثر و بی طرف باید باشند. بصورت فعال حضور داشتند. که در تصاویر در سایتها مشاهده فرمودید. سئوال اینجاست آیا برخورد شد؟ یا اینکه دوستی ها و هم حزبی بودن مانع از اجرای عدالت شد؟
حالا جلسه استانی تحت عنوان اصلاح طلبان در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن .... بماند. به مرکز استان رفتن به منزله پا از گلیم خود خارج کردن است . حتما خلاف نبوده . یا اینکه بمانند مورد فوق الذکر برخورد شده است؟
همایش حزب مردم سالاری و اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد، پنجشنبه، دهم اردیبهشت ماه، رأس ساعت ۱۶، در دبیرستان پسرانه شاهد واقع در کوی شهید مطهری شهر گچساران با سخنرانی دکتر تاجگردون و دکتر کواکبیان و با حضور همه اعضا و اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد. بدینوسیله از همه علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش، دعوت به عمل می آید. دبیرخانه حزب مردم سالاری استان(۳)
البته استفاده از اهرم ادارات برای صعود و رسیدن به کرسی مجلس صرفا این مورد بالا یا جشن مشک و ملار که عوامل دفتر نماینده در ادارات فعال بودند یا نشست سران قبایل که اختلاطی از مسائل سیاسی و امنیتی بی نتیجه یا جشن غدیر توسط دفتر نماینده بامشارکت ادارات و نهادها یا مراسم نمادین استقبال از محرم و مراسم مشترک نماینده ونفت به بهانه تجلیل از انقلابیون نبوده در سالی که گذشت مملو بود از اینگونه تحرکات سیاسی جناحی در زمین بازی ادارات، کافی است آرشیو جلسات را ورق زده و بعد قضاوت شود.
به نظر میرسد که توصیه و تهدید فرماندار محترم برای رضایت اذهان عمومی است که بواسطه چنین مراسماتی جریحه دار شده و در تلاشند تا در آستانه انتخابات بازسازی شده و اقبال جریان منتسب به دولت نزد مردم حفظ شود. یا چیزی به سمع مبارکشان وصول شده که رقیب قصد تحرک دارد که در وضعیت اول دیر عمل شده ودر وضعیت دوم هم به دور از عدالت است. که دیگران را در تنگنا قرار دادن و جریان نزدیک به خود را مساعدت کردن باشد.

۱-سوره مائده آیه ۸
۲-پایگاه خبری کبنا نیوز ۲۸/۲/۹۴ جلسه شورای اداری گچساران
۳-پایگاه خبری کبنا نیوز چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۴ کد خبر ۱۰۲۱۹۸
نام شما

آدرس ايميل شما

زبل خان
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم حنای شما دیگه رنگی ندارد
نیک
Iran, Islamic Republic of
واقعیت تلخ است بد و براه هرچه بگید باز هم کم است
مردم نیک می دانند
بد وبدتر
Iran, Islamic Republic of
واقعیت تلخ است بد و براه هرچه بگید باز هم کم است
مردم نیک می دانند
نویسنده بنده خدا
بیصواد است
طازه به دوران رصیده است
کصی قبولش ندارح
بد وبدتر
Iran, Islamic Republic of
واقعیت تلخ است بد و براه هرچه بگید باز هم کم است
مردم نیک می دانند
نویسنده بنده خدا
بیصواد است
طازه به دوران رصیده است
کصی قبولش ندارح
بد وبیراه
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند به این آدم بیصواد وطازه به دوران رصیده بای برخورد کرد
غنجی
Iran, Islamic Republic of
حق و سخن حق گفتن هزینه داردکه نویسنده باید پرداخت کند
روح
Iran, Islamic Republic of
احسنت
ح
Iran, Islamic Republic of
خان
مردم می دانند
باشت
Iran, Islamic Republic of
ای مراسم برگزار می کنند ماشئا...
Iran, Islamic Republic of
دراین قضیه شما مطلق نوشته ایدهر ماده ای تبصره ای دارد جناح حاکم استثناء است برا ی دیگران گفته انداستفاده از امکانات دولت فقط؟
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر سردار رمضانی
سردار از شما بعیده که کسی که دکترا نداره دکتر بخوانید
خوب
Iran, Islamic Republic of
خوب مو ایسو چه کنم؟حاجی خودایش دوبراه دنبال چه هسی می ایخی خوت شرکت کنی ؟کاش بجای ای گپل یه گپی درباره اوضاع این شهر و بدبختی مردم ایگفتی ول کن این گپل شخصی را به درد مردم نمیخوره
وحدت
Iran, Islamic Republic of
به یقین جریان تاجگردون در سرازیری قرار گرفته و ریزش ها شروع شده حضور استاندار و فرماندار هم چاره نمی کند
آرامش بهتر است
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
باش تا صبح دولتت بدمد
ای نوچه های به غیر مردم گچساران چرا شادی ونشاط مردم شما را آزار واذیت میکند یا شما اشکال دارید یا مردم را نمی بینید
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اقای رمضانی تاریخ مصرف شما و دوستانتان تمام شد رفت دیگه کسی به حرفهای شما پشیزی ارزش قایل نیست
باشتی حامی فولادی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون کجاش دکتره؟!!! تو سایت وزارت علوم برید هرگز نامی از گلوبال بیزنس حتی در رده دانشگاه های ضعیف بلژیک هم نمیبینید. ایشان فوق لیسانسش هم مجازی بوده
دیل
United States
فقط میتونم بگم سکوت پیشه کن....تنها پاسداری هستی تو گچساران که ایقد سیاست زده هستی....
گچساران
Iran, Islamic Republic of
شنیدن حرف حق برای بعضی سخت است متاسفم
ali
Iran, Islamic Republic of
این شش کامنت اولی مربوط به یکنفر هست هآدم بیسوادی هم میداندطرف خودش سوادنداره خیال میکنه ذیگران هم بیسوادهستند.
معلم ابتدایی چرام
Iran, Islamic Republic of
ارشدترین اشتباه است. ارشد خودش صفت تفضیلی هست نیازی به ترین ندارد
پاسداشت زبان فارسی
Iran, Islamic Republic of
"نویسنده محترم "
اصلاح تیتر
سخنی با مقام ارشد اجرایی شهرستان گچساران

"ارشد ترین " مناسب نیست
شاگلی
Iran, Islamic Republic of
سرهنگ جان , باید جدی تر اقدام نمود . جریان تاجگردون ودر رأس آنها پدر عروس شان {فرماندار } خواب های زیادی برای انتخابات اسفند ماه ۹۴ دارند . از همین وابستگی فامیلی نزدیکی که بین نماینده وفرماندار وجود دارد ، می توان استفاده کرد . بحث شبهه ای که یکی از مخاطبان مطرح نموده بسیار جدی است . یا علی مدد
نستوه
Iran, Islamic Republic of
رمضانی عزیزمن باشمادردبیرستان امام همکلاس بودیم ///////////-نمیدانم چرابه شما///میدانم چرااقای عکاشه هرمطلبی رابایدبنویسد-نمیدانم چرابعداز۸سال///چنین افرادی هنوزحرف میزنند-نمیدانم شایدانهانمیدانندبین مردم وجه ای ندارندواقعانمیدانم
دیل
Europe
نمیدونم ای برادران ترک چرا مینویسن باشتی طرفدار فولادی...
فرییون
Iran, Islamic Republic of
اقی رمضانی شما یه ...گچسارانی هستید که عزم خود را برای .گچساران جزم کردید
معلم ادبیات
Iran, Islamic Republic of
ارشدترین کاملا درست است. سواد شما نم کشیده
دانشجو23ساله
Iran, Islamic Republic of
درجواب بعضی دوستان وبخصوص دوست عزیزی ک نوشته باشتی حامی فولادی
جناح دکتر تاجگردون نیستم ولی دوسش دارم چرا چون جز ۵نفر برتر اقتصاد ایرانه
خوب.....
دکترا نداره فوق لیسانسه افتخار میکنم بهش چرا؟؟؟چون هم زبانمه با فوق لیسانس بعداز۳۶سال از انقلاب اومد حق وناحق را ازهم جدا کرد وحق استان را گرفت
خوب....
بگم یا بسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
United States
تاجگردون را دوست دارم واقعا نشون داد لیاقتش خیلی بالاتر از نمایندگی مجلس هست. اما در دوره آینده بهش رای نمیدم بخاطر اینکه رحیمی را فرماندار گچساران کرد.رحیمی لایق همچو پستی نبوده ونیست.
اقتصاد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مدعی اقتصاد که برنامه بودجه را بست امروز هم میبینیم چه بلایی سر اقتصاد آورده که نه یارانه جیرانش میکند نه گران کردن بنزین به نظرم باید از این مدرک اقتصادب که بواسطه برادر شهید بودن از سهمیه استفاده کرده رفته دانشگاه و همه می دانند که۳ سال پیش که کاندید بود در رسانه ها از وی مدرک دکتری سئوال کردند نداشت این مدرک دکتر گفتن از مدارک پستی خارج کشور است که از نفوذ مجلس استفاده کرده گرفته که باید پی گیری شود.
باستوه
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسد که نستوه مونث باشد اون موقع مدارس دبیرستانها مختلط نبودند که شم با رضانی هم کلاس باشید
رمضانی در انقلاب دوره سم راهنمایی نوار حضرت امام را پخش می کرد
مردم این شهر کاملا می شناسندش ومحل رجوع خیلی از جوانان می باشد .
همکلاسهای او که خیلیهاش با او همکار و همراه بودند اخلاص اورا می دانند
الان هم داغر بصیرت افزایی می کند . مردانه بیایید جلو وجابش بدهید با استدلال .
به یقین اگر استدلال داشته باشید وحرفتان حق باشد می پذیرد
ولی ظاهر قضیه نشان می دهد که در بیان وقلم از رقیب مسلط تر است
یا اینکه شکایت کنید و بیاندازیدش زندان.
دوگنبد
Iran, Islamic Republic of
در جواب به این عزیزی که غلط املایی از رمضانی گرفته و خود را چرامی معرفی کرده تو را به خدا دور قبل اومدید رای به تاجگردون دادید و شر برای گچساران درست کردید بزارید تاجگردون و رمضانی دعوا کنند ولی شهرهای اطرا ف دخالت نکنند.
امید
Iran, Islamic Republic of
آقای بدوبدتر عزیزم شما که سواد دارین بدونین سواد ایجور نوشته میشه نه اینجور بیصواد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه همشهریان

فرمانداران گچساران و باشت در پارک لاله تهران
وقتی نیم نگاهی به افراد اطراف خویش کردم با خود گفتم عجبا . اینجا پارک لاله است . کنار خیابان منتظر تاکسی بودم .چهار و پنج نفر از پارک بیرون آمدند. خدایا اینها بچه های گچساران و باشت هستند. اینجا چه کار می کنند. ؟؟؟
اما در همین لحظه به فکر خویش نهیب زدم و شهرداران اصفهان و یزد و شیراز و ... را در کشورهایی می دیدم که برای بازدید از فضای شهری و مهندسی و... رفته اند و اینجا فرمانداران باشت و گچساران چه می کنند؟ هوا خوری ؟ جلسه ؟ بازدید؟ و...؟؟؟ البته جمعه است و لباس های رسمی ؟ شاید برای تنفس و رهایی از گرمای جنوب به پارک لاله آمدند.
من نمیدانم چه حسی این دوستان را به پارک لاله کشاند؟ شاید در پارک جشنی و خبری بود من نمیدانم چون من از فاصله و کنار خیابان بغلی ایستاده و منتظر تاکسی بودم . شاید هم با دو در هزار نفت قصد کمک به شهرداری تهران و ادامه زیبا سازی پارک لاله را داشتند؟ هزار و یک سوال رژه می رود در ذهن هر آشنایی از مردان اول سیاسی شهرمان .
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1