تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۱۰۵۲۵۲

کرمی:یکطرفه به قاضی نروید؛ فدائی: لااقل عذرخواهی کنید

۳۲
۰
کبنا ؛پاسخ مهندس کرمی به جواد فدائی۵۴۵
مدیر محترم سایت کبنا نیوز
باسلام وتبریک عید مبعث خدمت شما وهمشهریان عزیز
احتراما در پی درج مطلب آقای سید جواد فدایی درخصوص اطلاع رسانی قبلی از قطع ارتباط چند مورد جهت استحضار خوانندگان محترم و ایشان بیان می نمایم:
۱_ اینگونه قطعی ها که صورت میگیرد ناخواسته است نه تعمیرات است ونه عمدی .مثلا اگر برگردان کابل یا برگردان مرکز تلفن داشته باشیم از قبل معلوم و اطلاع رسانی میشود ولی قطعی فیبر نوری که بصورت حادثه میباشد که یا توسط رانش زمین در دره ای و یا کارکرد بیل مکانیکی که از ما استعلام نگرفته باشد از پیش تعین شده نیست که بشود پیام داد ویا اطلاع رسانی کرد.
۲_ در حادثه قبلی ارتباط تمامی شهرستان های گچساران و باشت ودهدشت و چرام و لندن وبهمیی و… قطع شد و بمحض قطعی مدیرعامل محترم شرکت مخابرات استان از طریق صداوسیما علت را توضیح و اطلاع رسانی نمود وبه نظرشما چه کاری مانده که ما انجام ندادیم و آنهم باتوجه به اینکه مهمترین مرجع اطلاع رسانی صدا وسیما می باشد و در آن موقع هم نمی شود پیام داد وهم نمی شود از طریق سایت ها بخاطر قطعی اینترنت اطلاع رسانی کرد .لذا استدعا دارم یکطرفه به قاضی نروید.
۳ _ تلفن های ثابت برقرار بود و براحتی میشد با تلفن های همراه خارج از استان تماس گرفت ولی فقط تلفن های همراه داخل شبکه و اینترنت مشکل قطعی داشتند.
با احترام – کرمی
مسئول مخابرات گچساران
مطلب سید جواد فدائی
طی روزهای گذشته برای چندین مرتبه شاهد قطع ناگهانی و بدون اطلاع قبلی شبکه‌های تلفن همراه در استان بودیم.
نمی‌دانم این رفتار شرکت مخابرات را چه بنامم و چگونه با این پدیده برخورد کنیم.
ابتدا یکی دو مثال از مشتری مداری در بلاد کفر می‌زنیم تا برای همشهریانم روشن شود ارزش یک مشتری در هر صنف چه اندازه ست و چگونه شرکت‌های بزرگ و کوچک ولی حرفه‌ای خود را و حیات خود را مدیون تک تک مشتریان می‌دانند.
چند سال قبل یکی از مشتریان یک کشور تولید نوشیدنی در آلمان پس از خرید یک بسته از آن نوشیدنی متوجه خالی بودن یک قوطی از دوازده قوطی موجود در بست شده و آن را به محل خریداری آن نوشیدنی برده و اعتراض خود را اعلام کرد.
پس از آن، فروشنده موضوع را به مسئول آن شرکت اطلاع داد. شرکت مورد نظر ابتدا پس از برسی موضوع در سایت رسمی خود از مشتریان خود عذر خواهی کرده و به آنان قول داد در اسرع وقت این ایراد را رفع کنند و در کمترین زمان ممکن با طراحی و نصب یک دستگاه در خط تولید خود مانع از بسته بندی قوطی‌های خالی در خط تولید شد.
دومین مثال مربوط به یک کشور بی‌دین دیگریعنی روسیه است که یک شرکت خودرو سازی پس ازدیدن یک ایراد کوچک در سیستم استارت خود با وجود حاد نبودن مشکل از مشتریان خود که آن نوع خودرو را خریداری کرده بودند خواست به نمایندگی آن شرکت مراجعه و ایراد استارت این خودرو را بررسی و رفع نمایند و خود را ملزم کرد بابت هر روز توقف خودرو جهت رفع ایراد مبلغی را بعنوان غرامت به مشتریان خود پرداخت کند.
با توجه به این دو مثال در دو کشور غیره مسلمان می‌خواهیم به برسی مشکلی بپردازیم که در کشور ما خصوصا استان ما به کرات دیده شده و هیچ کس نیز خود را درپیشگاه مردم پاسخگو نمی‌داند.
آنقدر این قضیه برای مردم عادی شده که کسی اعتراض را حق خود نمی‌داند و البته مسئولینی که چیزی به نام حق الناس را بر گردن خود حس نمی‌کنند.
آیا در سالی که به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی نامگذاری شده فرصت خوبی برای نزدیک شدن دولتی‌ها به مردمی که تحت هر شرایطی دست از حمایت از نظام مقدسشان برنمی دارند نیست؟
روی سخنم با مسئولین مخابرات شهرستان گچساران است؛: بزرگواران آیا شما از قبل نمی‌دانید که شبکه شما چند ساعت و از کی تا کی به تعمیر و متعاقباً قطعی نیاز دارد؟ با توجه به این موضوع نمی‌شود یک پیامک به مشتریان ارسال کنید و از قبل اطلاع دهید؟
تکلیف کسانی که از شهرستان‌ها و روستاهای اطراف جهت دیدن کسی ویا انجام امور اداری یا هر چیز دیگر که نیاز به تماس دارند چیست؟ بیماری که به امید هماهنگی با پزشک خود در خانه نشسته و می‌خواهد به جای طی طریق یک فاصله طولانی و نشستن جلوی مطب‌ها در این هوای گرم و آلوده با یک تماس از وضعیت نوبت دهی پزشک خود مطلع شود چه ارزشی در نگاه شما دارد؟ کسی در استان دیگرمشغول است و نمی‌داند چه شده که
نمی‌تواند با خانواده خود ارتباط برقرار کند چه جایگاهی در مشتری مداری شما دارد؟ خانواده‌ای که دختر یا پسر دانشجو در شهرستان‌های دیگر دارند چگونه از احوال آن‌ها با خبرشوند؟
فردی که قرار مهمی دارد و نمی‌داند چه کند یا کسی که منتظر تماس مهمی است و ممکن است به خاطر این مشکل ناگهانی کلی ضرر کند. شخصی که دچار مشکل شده ونیاز به آژانس دارد اما شبکه ندارد چه کند؟ آیا شما از جایگاه تکنولوژی ارتباطس خصوصا تلفن همراه در بین خانواده‌ها و مشترکان خبرندارید؟ یا ارزش مشتری در دیدگاه شما پایین است؟
جنابان اساتید مشتریان شما خیلی از خواسته‌های به حق خود مانند اینترنت واقعی نه تنها یک آرم بالای صفحه گوشی را فراموش کرده‌اند وعطای آن را به لقایش بخشیده‌اند لااقل تماس‌های ساده را از آنان دریغ نکنید یا اگر قرار است برای مدتی قطی شود از قبل اطلاع دهید واگر فرضاً این قطعی به صورت ناگهانی و خارج از کنترل شما اتفاق می‌افتد بعد از رفع مشکل با ارسال پیامک عذرخواهی هم جایگاه خود را نزد مشترکان تحکیم ببخشید و هم همدلی و همزبانی را در احترام به مشتریان خود بصورت واقعی تفسیر کنید چرا که در زمانی که انبوه پیامهای تبلیغاتی اغوا کننده واکثراً پوچ موجب آزار مردم می‌شود ارسال یک پیامک در چنین سطحی به هیچ کجا بر نمی‌خورد.
امیدوارم روزی برسد که هر صنف درهرجایگاهی مشتری را در ولو یک نفر نعمت خود بدانند واین شعار همدلی و همزبانی به صورت واقعی تجلی یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
آقا سید متاسفانه گوش شنوایی نیست
کرمی مخابرات
Iran, Islamic Republic of
مدیرمحترم سایت کبنا نیوز
باسلام وتبریک عید مبعث خدمت شما وهمشهریان عزیز
احتراما در پی درج مطلب آقای سید جواد فدایی درخصوص اطلاع رسانی قبلی از قطع ارتباط چند مورد جهت استحضار خوانندگان محترم و ایشان بیان مینمایم :
۱_ اینگونه قطعی ها که صورت میگیرد نا خواسته است نه تعمیرات است ونه عمدی .مثلا اگر برگردان کابل یا برگردان مرکز تلفن داشته باشیم از قبل معلوم و اطلاع رسانی میشود ولی قطعی فیبر نوری که بصورت حادثه میباشد که یا توسط رانش زمین در دره ای ویا کارکرد بیل مکانیکی که از ما استعلام نگرفته باشد از پیش تعین شده نیست که بشود پیام داد ویا اطلاع رسانی کرد.
۲_ در حادثه قبلی ارتباط تمامی شهرستان های گچساران و باشت ودهدشت و چرام و لندن وبهمیی و... قطع شد وبمحض قطعی مدیرعامل محترم شرکت مخابرات استان از طریق صداوسیما علت را توضیح و اطلاع رسانی نمود وبه نظرشما چه کاری مانده که ما انجام ندادیم و آنهم باتوجه به اینکه مهمترین مرجع اطلاع رسانی صدا وسیما میباشد ودر آن موقع هم نمی شود پیام داد وهم نمی شود از طریق سایت ها بخاطر قطعی اینترنت اطلاع رسانی کرد .لذا استدعا دارم یکطرفه به قاضی نروید.
۳ _ تلفن های ثابت برقرار بود و براحتی میشد با تلفن های همراه خارج از استان تماس گرفت ولی فقط تلفن های همراه داخل شبکه و اینترنت مشکل قطعی داشتند..
با احترام - کرمی مخابرات گچساران
سعدحسین باوی
Iran, Islamic Republic of
افرین برسید بزرگوار,سیدجواد فدایی,تذکر خوبی بود,ولی عزیزم اینجابلاد کفر نیست,اینجا ایرانه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا خوب گفتین دستتون درد نکن .وقت دارن به مردم بی احترامی میکنن
دوست
Iran, Islamic Republic of
واقعا خوب گفتین دستتون درد نکن .وقت دارن به مردم بی احترامی میکنن
عظیم بنام
Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب اقای فدایی
سید جواد فدائی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و تبریک عید مبعث خدمت خوانندگان گرامی و جناب مهندس کرمی عزیز
ابتدائأ از این که ایشان به این سرعت پاسخگویی کردند بسیار سپاسگذاریم دوما در جواب فرموده ایشان مبنی بر قطع نا خواسته و ناگهانی بنده هم عرض کردم در این صورت نیز ارائه دهنده خدمات میتواند با یک پیامک عذرخواهی مراتب ماجرا را به مشترک خود اطلاع دهد سوما همه مشترکین دسترسی به تلفن ثابت ندارند همانطور که مستحضرید خیلی از متاقضیان به دلیل خالی نبودن لاین در محلات خود موفق به ثبت نام خط ثابت نشده اند
باز هم بابت پاسخگویی شما که نشان از احترام شما به همشهریان است کمال تشکر و قدردانی را دارم
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای کرمی
جنابعالی ...مسئول تاریخ گچساران هستید ، به شما تبریک می گویم.
این مسائل میتواند فقط یک حادثه باشد ،مشکل پهنای باند مرکز شهید قندی و نسل سوم اینترنت رو هم حادثه میدونید ؟
آقای فریدون کرمی اگر در اینده ..ای صورت و مراکز مخابرات مورد ..قرار گرفت مسئولش شمائید
عباس
Iran, Islamic Republic of
مطلب آقای فدایی از بی اطلاعی ایشان است چون فیبر نوری بدون اطلاع قبلی قطع میشه ضمنا وقتی قطع چجوری پیام بدن .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اظهارات آقای مهندس کرمی کاملا منطقی وقابل قبول است وهمه میدانند حادثه خبر نمی کند
مخابراتی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فدایی پرسنل مخابرات دوشبانه روز نخوابیدند تا ارتباط را نرمال کردند کاش بجای این حرفه یک دست مریضاد میگفتید
عبدالصمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام..خداییش اگه یک مسئول خوب داریم همین کرمی هستش..
حسینی دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اصلا فیبر نوری در مسیر دشت روم یاسوج قطع بود وربطی به گچساران ندارد .ارتباط ما دهدشت وبقیه شهرستانها هم قطع بود اما شما گچسارانیها خیلی شلوغش کردید یک کم خوددار باشید حوادث ناخواسته است .اگر ارتباط قطع باشد مخابرات از همه بیشتر ضرر میکند
مسعودجوادی
Iran, Islamic Republic of
جناب کرمی شما در مرکز شهر توانایی نصب تلفن ثابت را ندارید پس چرا ادعای مدیریت دارید
روزبه
Iran, Islamic Republic of
آقای کرمی تو مرکز شهر {خیابان میوه فروشان} تلفن ثابت نیست از چی حرف میزنی فقط ادعا داری
روزبهان
Iran, Islamic Republic of
جناب فدایی بهش بگو که تو خیابان میوه فروشها نمیشه دیگه تلفن ثابت نصب کرد چرا با مردم بازی میکنی
غرور
Iran, Islamic Republic of
احسنت اقا داداش
غرور☆
Iran, Islamic Republic of
احسنت اقا داداش. عالی بود
نوید
Iran, Islamic Republic of
آقای کرمی ازیکی ازبهترین باتجربه ترین ومدبرترین مدیران.شهرستان ماهستندکه لطفا بجای تخریب ایشان نگاهی به خدمات ارزنده ای که ایشان درحوزه خود انجام داده بیندازید همه چیزمشخص میشود
محمد
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا فدایی اصلا نمید.نه فیبره نوری چیه که نظر میده بابا تو با اون داداشت فعلا نقشه برای روستاییها بکشین و سوبله پول بگیرید
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا اینجا فقط میشه مجیز گفت ، اقای کرمی به به ، اقای کرمی مرحبا ، اقای کرمی جزاکم الله خیر جزا
نظر قبلیم که مالید ، لا اقل این یکی رو بذارید اقای کرمی عشق کنه
فضول یاب بازار کپری
Iran, Islamic Republic of
سه نفر راجع به بازار میوه فروشان.. نظر داده اند که هرسه نفر یکی هستند . خودت روا ناراحت نکن کرمی مقصرنیست مخابرات خصوصی شده وبراش نمی صرفه کابل جدید بکشه .ضمنا من روسایت خوندم رئیس شرکت مخابرات ایران گفت سال جدید توسعه تلفن ثابت نداریم پس سیاست رو آون تعیین میکنه نه شهرستان واستان .
بی گناه
Iran, Islamic Republic of
شاعر میگه گناه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدن گردن مسگری
عزیزان فیبر نوری یاسوج قطع شده بود شما همشهری خودتون کرمی را دارین ضایع میکنین که ربطی به ایشان نداره. جرم ایشان اینه که مدیر خوبی است
بچیل کوچه
Iran, Islamic Republic of
با تشکراز جناب مهندس کرمی مدیر لایق شهرستان.
فدای اصلا میدونی فیبر نوری چیه و چند بخشه چه پروسه ی رو باید طی کنه تا وصل بشه دوباره ..از هرفرصتی استفاده میکنی تا افکار خرابتو به رخ بکشی بابا این مردم هر کدومشون یه دانشمندن نیازی به سخنرانی افکار خرابی مثل جناب عالی ندارن.
دوستان قدیم.بازنشسته مخابرات...
Iran, Islamic Republic of
ای برادر کاش زحمت این دوستان رو میدیدیم...شبی که فیبر نوری قطع بود همکاران مخابراتی ماتا ساعت سه نصف شب درحال انجام وظیفه بودن...کرمی از مدیران کاربلد و متخصص مخابرات استان می باشند...جناب مهندس انشاالله هرجا هستی موفق وسربلند باشید...یاعلی
ایثارگران
Iran, Islamic Republic of
در این روزگار پیشرفت علم و تکنولوژی مخابرات گچساران واقعا از دنیا عقب و عملکردش جای تاسف دارد،قطعی مکرر و اخلال پی در پی و امکانات و جوابدهی ارباب رجوع هم که چه عرض کنم
حقیقت تلخ
Iran, Islamic Republic of
چرا گچساران ((تری جی )) همراه اول نداره . اما یاسوج از مهر

ماه ۹۳ صاحب این فناوریه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایا ناشی از پیگیر بودن مدیر نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدایش ی سر برید اداره مخابرات اون وقت میببنید ریس خوب .با صعه صدر .خوش برخورد با مشتری کیه? آقای کرمی رییسی است که دیگر دومی ندارد.مهندس کرمی خدا قوت.
مخابراتی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز حقیقت تلخ
مدیر پیگیری کرده اینترنت تری جی هم نصب شده به امید خدا همین هفته هم راه اندازی میشه .بی مورد هم تهمت کم کاری به رئیس ما نزن .
چون پیگیرترین رئیس شهرستانه .
مطلع
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دوستان وخسته نباشید به عزیزان مخابرات
درپی اینکه حادثه خبرنمیکند عرض کنم تاجاییکه همیشه میبینم خودروی سمندی درمحور گچساران بهبهان وحتی تااهواز درحال گشت زنی میباشد تاازاین خاکبرداری ها درمسیر فیبر نوری جلوگیری میکند گشت محور یاسوج بابامیدان کجا بوده که دردشت روم به راحتی بیل مکانیکی تخریب کرده نکنه رفته بوده گل گشت باید ازمسئولین مربوطه سوال شود نه جناب کرمی هرچند که شفاف ایشان اطلاع رسانی نمودند .
...
United Kingdom
آقای فریدون کرمی
از جنابعالی بابت تمامی زحماتی که کشده اید کمال تشکر و قدردانی را دارم.
لطفا عنایت فرمایید وضعیت اینترنت و تری جی رو سامان دهید
وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
با تشکر
...
سوق سیتی
Asia/Pacific Region
سلام بنده درشهرسوق ساکن بوده به یقین میتوان گفت که هرچه کند دراینترنت هست ..به خصوص در شهر سوق ....یک وصله زیاد فیبر نوری دهدشت به سوق ..دو خرابی باجه مخابراتی سوق ....فرسوده بودن تجهیزات باجه مخابراتی سوق ...بی صاحب بودن ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1