تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۱۰۲۰۲۱

آبیاری ۸۰۰ هکتار زمین کشاورزی چرام با تکمیل پروژه شمس‌آباد

۱۲
۰
کبنا ؛رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تکمیل پروژه آبرسانی شمس‌آباد چرام، ۸۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی این شهر زیر کشت می‌رود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، جعفر گوهرگانی صبح امروز در دیدار حجت‌الله دبیقی رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند احداث ایستگاه پمپاژ شمس‌آباد چرام، اظهار کرد: این پروژه در سال‌های گذشته کلنگ‌زنی و احداث شد که کابل، تأسیسات برقی و تابلوی برق آن به سرقت رفت و همچنین خط انتقال آب آن ایراد داشت که متأسفانه مشمول دوباره‌کاری در راه‌اندازی تأسیسات و هزینه بالایی شده‌ است.

 dabighe
رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۸۰۰ هکتار زمین در ایستگاه پمپاژ آب شمس‌آباد چرام آبیاری و زیر کشت می‌رود، افزود: علی‌رغم کاستی‌هایی که وجود داشت در سال ۹۳ بیش از ۴۰۰ هکتار از این زمین‌ها زیر کشت رفت و امیدواریم در آینده نزدیک و با همکاری مردم تا پایان سال ۹۵ همچنین ۴۰۰ هکتار دیگر این زمین‌های کشاورزی را با احداث باغات با آبیاری تحت فشار رونق ببخشیم.

گوهرگانی با بیان اینکه تکمیل این پروژه به حمایت نمایندگان و مسئولان استانی نیاز دارد، افزود: با توجه به اینکه اجرای شبکه سوم و چهارم ایستگاه پمپاژ شمس‌آباد چرام پروژه‌ای ملی است حمایت‌های رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس را می‌خواهیم.
در ادامه حجت‌الله دبیقی رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گسترش کشاورزی سبب رونق اقتصادی در استان خواهد شد، اظهار کرد: شهرستان چرام نیز به لحاظ دارای بودن ظرفیت‌های کشاورزی می‌تواند به عنوان یک قطب کشاورزی در سطح کشور معرفی شود.

dabighe2
عضو شورای شهر چرام تاکید کرد: پروژه شمس‌آباد چرام از جمله طرح‌های بزرگ کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد است که انتظار می‌رود، مسئولان استانی هر چه بیشتر برای تکمیل این پروژه از خود اهتمام نشان دهند.
دبیقی با قدردانی از تلاش‌های مسئولان جهاد کشاورزی، برای رونق بخشیدن به بخش کشاورزی، افزود: شکوفا کردن هر چه بیشتر ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان چرام علاوه بر ایجاد اشتغال باعث رونق تولید و کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

به گزارش کبنا نیوز، در پایان دبیقی رئیس شورای اسلامی استان با اهداء لوح تقدیری از جعفر گوهرگانی رئیس جهاد کشاورزی به جهت تعامل و همکاری با نهاد شوراهای اسلامی تجلیل کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آشنا
United States
خدا وکیلی هدف .فقط همین عکس گرفتن بود و ارزش خبری نداشت
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تشنه ....
از چرام
Iran, Islamic Republic of
... چه کار تعاملی جهادکشاورزی با شورا انجام داده که تقدیر کردید..
رضا
Iran, Islamic Republic of
ما تشنه قدرتیم نه شیفته خدمت، کدوم کار در جرام آقای دبیقی عزیز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ن
Iran, Islamic Republic of
.... گرفتنها خیلی .این نشان از توسعه نیافتگی ما داره
سید فاطمی
Iran, Islamic Republic of
کو آب ،آبی که با خون دل و به قیمت خون آدم فروخته میشود
نازمکان
Iran, Islamic Republic of
این پروژه قرار بود توسط دولت انجام شه و کشاورزان بی بضاعت فقط زحمت باغداری رو بکشند ولی دارودسته گوهرگانی و مدیر ضعیف چرام آقای هشدارنسل با مردم همکاری نمیکنند و مردم هم رغبتی به ادامه کار ندارند در صورتی این پروژه به سرانجام میرسه که دولت خود مرمت و تعمیر دستگاه های پمپاژ رو انجام بده و به کشاورزان فشار نیاره
احمد
Iran, Islamic Republic of
(آشنا) ،چقدرحسادت به خرج می دهی ؟کارایشان قابل تحسین است همینکه قضیه منطقه مهم باغداری شمس آباد بامدیرکل محترم مطرح شده است درتوجه بیشترایشان موثرمی باشد .ضمناآقای دبیقی بینشی بالاداردونیازی به مطرح شدن نداردودرسطح کلان وبالاترازاستان ذی نفوذمی باشد.
مشی
United States
کبنای عزیز. خودتو خراب این عده نکن.حجت دبیقی ......! و اصلا کاره ای نیست. اینجور خبر زدن و عکس گذاشتن خبر از رویکرد ..
چرام
Iran, Islamic Republic of
جای خجالت داره...بدبخت وخوت.
امیر
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر گوهرگانی درود بر شما تاریخ زحمات شما را فراموش نخواهد کرد وهمیشه جاوید خواهند ماند انان که بامردم صادق هستند
آشنا
Iran, Islamic Republic of
احمد آقایعزیز بحث حسادت نیست شما یه کتاب روان شناسی خونده باشی از ...دبیقی مشخصه....... تازه من گفتم ارزش خبری نداشت چون این طرح مال خیلی وقت پیشه و همه هم اطلاع دارند از وضعیتش و نیازی به تکرار مکرررات نیست . لطفا به عکسا دقیق نگاه کن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1