تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۱۰۱۱۱۵

تجمع بازاریان گچساران در فرمانداری

۰
کبنا ؛جمعی از بازاریان خیابان شهید بلادیان با حضور در فرمانداری اعتراض خود را نسبت به طرح زیبا سازی سنگفرش این خیابان اعلام کردند.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، یکی از بازاریان قدیمی گچساران به خبرنگار کبنا نیوز گفت: عملکرد مدیریت شهری در ادوار گذشته کاملاً ناموفق بوده و قطعاً این طرح هم ناموفق خواهد بود.
‌او در ادامه گفت: مدیریت شهری در این شهر تابع احساسات است و در اجرای این طرح‌ها فقط کپی‌برداری کرده و هدف از این قبیل طرح‌ها بیشتر رونمایی است نه زیر بنایی.
یکی دیگر از بازاریان گفت: اگر این چنین طرحهایی در کلان شهر ها اجراء می شود این شهرها دارای خیابان های متعددی هستند. نه شهری چون گچساران که دارای یک خیابان است.
او همچنین گفت: مسئولین این شهر چرا معضل پارکینگ این شهر را که سالها با آن روبرو می‌باشد، برطرف نمی‌کنند.
یک بازاری جوان به کبنا نیوز گفت: این مغازه در این خیابان از پدرم به من ارث رسیده است و ما جزء مغازه داران قدیمی این شهر هستیم و اما مدیریت شهری باید این را بداند خیابان محل عبور و مرور وسیله نقلیه است و نباید طرحی اجراء شود که باعث کاهش رونق و کسب و کار مغازه داران شود.
او در ادامه افزود: مسئولین این شهر در مورد اجرای این طرح هیچ گونه مشورت و نظر خواهی با کسبه خیابان شهید بلادیان انجام نداده اند.
گفتنی است مغازه داران معترض با معاون فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر دیدار کرده و مشکلات خود را مطرح کردند.
IMG_2944 IMG_2945 IMG_2946 IMG_2948 IMG_2953 IMG_2955
---------------------------------------
گزارش: حبیب قلندری
---------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار و مجموعه محترم شورای شهر احتراما فقط به مرکز شهر توجه نداشته باشید ورودی شهر از هرطرف به خصوص پانصد سمت راست وشهرک هدایت به طرف بهارستان وشهرک معلم بوی بسیار نامتبوع ومضر که هم در شان مردم ومسولین نمیباشد وهم بیماریهای بسیاری را به همراه دارد که عامل ان ابهای سطحی وکثیف می باشد خواهشا جهت رفع این مشکل اقدام فرمایید.قبل از سفر هیات دولت به استان ....
هدف
Iran, Islamic Republic of
با سلام مهم هدف و چشم اندار شهرستان ملاک هست نه سود جیب چندین بازاری با ایجاد پارکینگ قبل از اجرای این پروژه مشکلات حل میگردد
ناصح
United States
اگه جای خوب میخواهید یا بروید بلوار شهید تاجگردون یا طرفای پلیس راه چون املاک خانواده تاجگردون دراین مناطق هستن واین مناطق باید آباد شوند.بقیه مناطق مخروبه شدند.خدایا کی مردم شهرم را از دست خوانین بی درد نجات میدهی؟البته ازماست که برماست وقتی به کت وشلوار ودروغ رای میدهیم نه به توانمندی ودلسوزی حقمان همین است.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
این طرح هیچ توجیه منطقی نداره بازاریان کاملا درست میگن فقط بخاطر استفاده بعضیها از رانت ومنافع اقتصادی افراد وابسته دست به چنین اقدامی زدن نوش جانشون اشکال نداره هر چی هزینه کردین از بیت المال پیش کش دست بر دارین
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقایون معترض چرا فکر نمی کنید و الکی شلوغش میکنید...اگه خیابون بلادیان سنگفرش بشه مثل خیابون ۱۵ خرداد یا همون بازار بزرگ تهران میشه که اوج خرید و فروش تو تهرانه و با سنگفرش خیابون بلادیان بازار کارتون بهتر میشه و مردم بیشتری ترغیب میشن که با تعریض پیاده رو به سمت خیابون بلادیان بیان و وارد این خیابون بشن.. اینکار تازه به نفع خودتون هست و هم به نفع مردم. ضمنا کاری که به نفع عموم مردم باشه هیچ چیزی نمیتونه جلوشو بگیره. عاقلانه فکر کنید.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی بزارین این شهر یه سر روی عوض کنه همش کسبه اعتراض میکنند به چی
فولادوند
Iran, Islamic Republic of
درجواب ناصح عزیزمن بلوارشهیدتاج گردون چه ربطی داره اگراسمش برات سخته پیشنهدداده شوداسمش راعوض کنندکه حساسیت جنابعالی کمترشود
اکبری
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه دوستان این اعضا شورا وشهردار عزیز بجایی اینکه به فکر کارهای الکی باشن بیان له داد این مردم بدبخت رزمندگان برسن بجایی ابنکه این همه آسفالت ببرن وجاده قبرستون آسفالت بکنن که برای خودشون ی اسمی درست بکنن مثل شهردار قبلی بیان دوتا ماشین آسفالت بریزن دااخل این خیابانهای رزمندگان کبنا تو که به دنبال حاشیه هستی یا علی بگو وی گزارشی بگیر اگه راست میگی وبه سایت پولکبت خصارت وارد نمیشه چون شما که طرف آدمهای مظلوم نمیری فقط به فکر درآمد هستی که آقایون هم خوب بهت میرسن آقای بهنام خان عکاشه ودوستان جوساز کبنا که به قول خودتون قسم خوردید که حایق را ثبت بکنید
اهالی گلستان 2
Iran, Islamic Republic of
جان خودتون بیایید گلستان۲ومحله هارواسفالت کنید
مسئول
Iran, Islamic Republic of
این هاهمه فکراین هستندکه قیمت ملکشون نیادپایین که اکثرابهبهانی هستندوفقط برای ارزش ملکشون تلاش میکنن نه پیشرفت شهر
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
این طرح ازبرنامه های های قبل نماینده محترم بودچیزی که به نفع عام هست رونباید فدای منافع شخصی وسرمایه داران کرد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
حالا یکی نیست به این بازاریان عزیز بگه

آیا قبول دارند خود این عزیزان پیاده رو جلوی مغازشون و حتی

بخشی از خیابان روبروی مغازشون متعلق به خودشان میدانند

آیا این معضلی برای رفت و آمد مردم و حتی خودروها در خیابان

بلادیان نیست
ناجی
Iran, Islamic Republic of
اینا همش نقشه شهرداره و تاجگردونه که پول هنگفتی به جیب اطرافیانشون میره بازار باید چند روز اعتصاب کنن و در دکونا رو ببندن تا اوضاع کار دست اون مسولین از خدا بی خبر بیاد خدا لعنتت کنه اقای زین الزاده اقای تاجگردون راستی همین تاجگردون نامرد چند روز دیگه فراره اسحاق جهانگیری رو بیاره گچساران تحت عنوان پتروشیمی اما برای جمع اوری رای و کلاه گذاشتن سر مردم بیچاره گچساران میاد.
حیدر کرار
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی

خیابان بلادیان مرکز خرید و تجارت این شهر است ولی از لحاظ استاندارد ها مشکلات زیادی دارد اتفاقا باید از این حالت خارج شود مگر سنگفرش کردن ان چه اشکالی دارد این خیابان به جز ترافیک و مشکل عبور و مرور هیج سودی برای این شهر ندارد هیچ کدام از بازاریان حاضر به عقب نشینی برای تعریض خیابان بلادیان نیستند
و مدیزایت شهری هم مجبور است راه حلی پیدا کند اگر کسی نیاز به خرید داشته باشد این خیابان سنگفرش هم باشد برای خرید به ان مراجعه میکنند مخالفت با این طرح توجیه عقلانی ندارد
حامی
Iran, Islamic Republic of
با نظر گچساران موافقم. متاسفانه و با احترام باید بگم همونطور که از تصاویر مشخص ـه اکثر بازاریان پا به سن گذاشته و سنتی هستند و همین باعث سنتی فکر کردن آنها شده!
یکی از این دوستان بازاری سوال کنه مگه تا امروز وسایل نقلیه از شما خرید می کردند که تا این حد برای بسته نشدن خیابون به آب و آتیش میزنید؟!!
بهلول
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای شهردار و شورای شهر و طراحان این طرح . سنگفرش خیابانهای جدید نشان از عدم اطلاع شهردار و مهندسین شهرداری از شهرسازی است . آقایون شورای شهر و شهردار و شهرساز ان و معماران شهرداری گچساران اگر میبینید در شهرهای بزرگی چون تهران ، اصفهان ، شیراز و ... بعضی معابر را سنگفرش یا آجرفرش میکنند دلیلش این است که این معابر در بافتهای تاریخی واقع هستد و برای حفظ اصالت تاریخی آنها ، بجای اسفالت معابر آنها را سنگفرش یا آجر فرش میکنند . حال یه سوال از شهردار و شورای شهر و مهندسین شهرداری گچسازان میکنم : در خیابان بلادیان گچساران چه اثر تاریخی وجود دارد که شماها این نسخه ناهمگون را برایش طراحی کرده اید ؟ حماقت است که بیاییم با هزینه ای هنگفت یک خیابان را سبگفرش کنیم که پس از مدتی جز آسیب رسانی شدید به خودروهای عبوری مردم نفع دیگری ندارد . حماقت هم حدی دارد واقعا فکر نمیکردم شهردار و افرادی که دنبال اجرای این طرح هستند اینقدر بی فکر باشند . شما اگر دنبال زیبا سازی شهر هستید که باید باشید و وظیفه اصلی تان هست بروید پارک بسازید . برای شهری مثل گچساران که بواسطه چاههای نفت و ذرات معلق در هوا ، هوایی همیشه آلوده و بسیار گرم دارد هیچ چیزی بهتر از پارک به عنوان محل تنفسی برای شهروندان ارزش ندارد . آقایان شهردارچی گچساران بروید برای بچه های معصوم گچساران پارک بازی درست کنید سنگفرش خیابان هیچ تحفه ای برای آنها نیست . بروید برای این گلها فضایی بسازید تا آنها بتوانند دوران کودکی خود را کودکانه طی کنند . تاسف شدید از این طرحی که هیچ توجیه فنی نداره . آقای تاجگردون تقاضا دارم از اجرای این طرح جلوگیری کنید آقای فرماندار آقای استاندار و مردم شریف گچساران از اجرای این طرح جلوگیری کنید . بخدا ی یکتا قسم اینجانب به اندازه سر سوزنی در شهر گچساران نه زمین دارم و نه مسکن و نه چیز دیگر و بیش از ۲۷ سال است که از این شهر رفته ام ولی همواره دل در گروی این شهر و مردمش دارم و همواره به این شهر عشق میورزم چون نوجوانی و جوانی ام را در این شهر جا گذاشته ام .
مجتبی برزیل
Iran, Islamic Republic of
بزارین یکی میاد تو این بازار بتونه ده دقیقه بازار باشه این همه پول در اوردین کم نیس چندماه یه خورده کمتر دربیارین
حاجی
Asia/Pacific Region
الان میان بخاطر چندتا مغازه دار بهبهانی این طرح رو ملغی میکنن
ایوب از گچساران
Iran, Islamic Republic of
کسبه از چه میترسن زیبا شدن مرکز ترس,داره یه چهارتا ماشین دار کسبه دلواپس پول پارکینگنن شهردار اهواز...کسبه براشون تعیین تکلیف کردن اقای فرماندار تحت تاثیر این هیاهو قرار نگیرید کار اصولی را دنبال کنید.
ایوب از گچساران
Iran, Islamic Republic of
شهری ک خدادوست براش بعنوان کسبه تصمیم میگیره تهشو بخونید تو اگه سلیقه داشتی به مغازت وبناهای احداثیت تو خیابون سرو سامون.میدادی
محمدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای این شهر باید تاسف خورد واین بازاریان کوته فکر که فقط به جیب خودشان فکر میکنند نه ابادی شهر ........ کار این شهر به کجا کشیده که یه بهبهانی مغازه دار بیاد تو فرمانداریش برای شهر تصمیم بگیره ..... برای شهر دار و فرماندار باید تاسف خورد .........
غلامرضا
Iran, Islamic Republic of
این طرح خوبه .بابا اخرش کی باید این خیابون یه سر و سامانی بگیره .باید انجام بشه . قول میدم این اقایون که اومدن تو این جلسه فکر جیب و کسب کار خودشونو میکنن و دردسری برا اسایش و رفاه بقیه مردم که سالیان درازیه تو این خیابون قدیمی و باریک کلافه شدن نیستن . البته اینها ترسیدن اما گذشت زمان ثابت میکنه که کسب و کار این بازار نه تنها از رونق نمی افته بلکه روز به روز بهتر هم میشه . البته مسولین هم باید اینگونه طرحها رو درست و با کارشناسی انجام بدن تا خدای ناکرده هر روز نیاز به کنده کاری و دوباره کاری نداشته باشه . میتونن سرتاسر بازار رو سرپوشیده کنن .
خان احمد
Iran, Islamic Republic of
خدایی نگاه شکماشون کنید.از بس مردم گچساران رو چاپیدن چاق شدن.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
شهردار محترم و فعال گچساران اگه به وضعیت بحرانی شهرک گلستان دو هم رسیدگی کنند بد نیست. بعدا میتونن به زیبا سازی شهر بپردازند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به کامنت ناجی ردیف ۱۳صحبت شما توهین ودورازنقدمنصفانه هست.
شین .دال
United States
جناب آقای شهردار شاید بد نباشد که قبل از اجرای طرح به فکر ساختن یک پارگینگ بزرگ باشید . قرار نیست که اگر کسی برای خرید به خیابان بلادیان میاید وسیله نقلیه نداشته باشد .هدف از ساختن و سنگفرش خیابان قطعاً تنها زیبا سازی شهر نیست .رفاه و آسایش مردم و کسبه هم باید در اولویت قرار گیرد.
اغو
Iran, Islamic Republic of
این طرح اجرامیشه چون ۵۰۰لیون ت پسرحاج ... از بابت تاج ازاین طرح خورده قابلبرگشت نیست
ایاز
Iran, Islamic Republic of
این طرح خیلی خوب است ، مغازه داران محترم که ضرری بهشون نمی رسه ، مردم هر جور باشه خریدشون را انجام میدن ، با انجام این پروژه شهر چهره زیبایی به خودش میگیره ، مگه پروژه زیر گذر با همه مشکلاتش تموم نشد و به شهر چهره زیبایی داد
حالا شما هم یک مدت کمتر سود کنید بگذارید شهر هم رشد کنه
به نظر میرسه عکسهایی که معلومه همه برای سود شخصی معترض هستند وگرنه نگران شهر و .......... نیستند .
فولادوند
Iran, Islamic Republic of
درجواب ناجی عفت کلام که نداری جواب مردم رابخوان خجالت بگش
توصیه
Iran, Islamic Republic of
عفت کلام بایستی داشته باشیم،،،۲_فک کنم کار شهردار درسته۳_ از چند مهندس در شهرداری شیراز ، اصفهان ،اهواز ،کمک بگیریم ،کار سختی کنیست.،،،
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1