کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجمع بازاریان گچساران در فرمانداری

3 ارديبهشت 1394 ساعت 9:38


جمعی از بازاریان خیابان شهید بلادیان با حضور در فرمانداری اعتراض خود را نسبت به طرح زیبا سازی سنگفرش این خیابان اعلام کردند.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، یکی از بازاریان قدیمی گچساران به خبرنگار کبنانیوز گفت: عملکرد مدیریت شهری در ادوار گذشته کاملاً ناموفق بوده و قطعاً این طرح هم ناموفق خواهد بود.
‌او در ادامه گفت: مدیریت شهری در این شهر تابع احساسات است و در اجرای این طرح‌ها فقط کپی‌برداری کرده و هدف از این قبیل طرح‌ها بیشتر رونمایی است نه زیر بنایی.
یکی دیگر از بازاریان گفت: اگر این چنین طرحهایی در کلان شهر ها اجراء می شود این شهرها دارای خیابان های متعددی هستند. نه شهری چون گچساران که دارای یک خیابان است.
او همچنین گفت: مسئولین این شهر چرا معضل پارکینگ این شهر را که سالها با آن روبرو می‌باشد، برطرف نمی‌کنند.
یک بازاری جوان به کبنانیوز گفت: این مغازه در این خیابان از پدرم به من ارث رسیده است و ما جزء مغازه داران قدیمی این شهر هستیم و اما مدیریت شهری باید این را بداند خیابان محل عبور و مرور وسیله نقلیه است و نباید طرحی اجراء شود که باعث کاهش رونق و کسب و کار مغازه داران شود.
او در ادامه افزود: مسئولین این شهر در مورد اجرای این طرح هیچ گونه مشورت و نظر خواهی با کسبه خیابان شهید بلادیان انجام نداده اند.
گفتنی است مغازه داران معترض با معاون فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر دیدار کرده و مشکلات خود را مطرح کردند.
IMG_2944 IMG_2945 IMG_2946 IMG_2948 IMG_2953 IMG_2955
---------------------------------------
گزارش: حبیب قلندری
---------------------------------------


کد مطلب: 101115

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/101115/2/تجمع-بازاریان-گچساران-فرمانداری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1