تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۱۰۰۸۸۹

۳ روستای گچساران کتابخانه دار می‌شوند

۴
۰
کبنا ؛

مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت: ۳ روستای محروم این شهرستان امسال صاحب کتابخانه عمومی می‌شوند.



کوروش حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: کتابخانه‌ عمومی روستای باباکلان در شهرستان گچساران در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی برخوردار بوده است.
وی با اشاره به اینکه از زمان اجرای احداث کتابخانه عمومی باباکلان حدود یک سال می‌گذرد، افزود: اعتبار اجرای این پروژه به میزان ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در سال گذشته در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به تصویب رسید.
مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران به زمان افتتاح این کتابخانه عمومی روستایی اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه در اردیبهشت‌ ماه امسال به طور کامل به اتمام و به بهره‌برداری می‌رسد.
حسنی عنوان کرد: اکنون ۶ باب کتابخانه عمومی روستایی در گچساران فعالیت دارند که تلاش می‌کنیم تعداد کتابخانه‌های عمومی روستایی در این شهرستان در سال ۹۴ افزایش یابد.
وی افزود: در حال حاضر ۱۱ باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی در گچساران فعالیت دارند که از این تعداد ۳ باب شهری، ۶ باب روستایی و ۲ باب مشارکتی هستند.
مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران به تعداد کتب موجود در کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: اکنون ۸۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان وجود دارد.

نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا مردم پول خرید نان شب ندارند تو دم از کتاب وکتابخانه میزنی دست بردارید تاکی تو وخانم قربانی دارودسته میخواهید با این خبرها خودتون مطرح کنید
س.تقی پور
Europe
درود جناب حسنی
آشنا
Iran, Islamic Republic of
قزبون پارتی برم حسنی کی شد ریس هی دنیا
[جواب آشنا
Iran, Islamic Republic of
اگر شما آشنا بودید بهتر می شناختید ایشان را .ایشان یکی از چهره های دانشگاهی است.استاد نمونه دانشگاه واز خانواده های متشخص شهرستان باشت هستند شایستگی ولیاقت مدیریتی این خانواده از قدیم الیام تاکنون مورد توجه عام وخاص بوده وهست.واز زمانی که وارد این عرصه شدند تحول چشمگیری ایجاد نمودند.تشریف ببرید کتابخانه ها هم یه کتاب مطالعه کنید هم بدون اغماض وبا بصیرت عملکرد ایشان رامورد سنجش قرار دهید البته اگر اهل مطالعه هستید...که مشکل ایبینم.متنتون گویای این مطلب هست....
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1