کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۳ روستای گچساران کتابخانه دار می‌شوند

1 ارديبهشت 1394 ساعت 18:19




مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت: ۳ روستای محروم این شهرستان امسال صاحب کتابخانه عمومی می‌شوند.



کوروش حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: کتابخانه‌ عمومی روستای باباکلان در شهرستان گچساران در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی برخوردار بوده است.
وی با اشاره به اینکه از زمان اجرای احداث کتابخانه عمومی باباکلان حدود یک سال می‌گذرد، افزود: اعتبار اجرای این پروژه به میزان ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در سال گذشته در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به تصویب رسید.
مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران به زمان افتتاح این کتابخانه عمومی روستایی اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه در اردیبهشت‌ ماه امسال به طور کامل به اتمام و به بهره‌برداری می‌رسد.
حسنی عنوان کرد: اکنون ۶ باب کتابخانه عمومی روستایی در گچساران فعالیت دارند که تلاش می‌کنیم تعداد کتابخانه‌های عمومی روستایی در این شهرستان در سال ۹۴ افزایش یابد.
وی افزود: در حال حاضر ۱۱ باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی در گچساران فعالیت دارند که از این تعداد ۳ باب شهری، ۶ باب روستایی و ۲ باب مشارکتی هستند.
مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران به تعداد کتب موجود در کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: اکنون ۸۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان وجود دارد.


کد مطلب: 100889

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/100889/۳-روستای-گچساران-کتابخانه-دار-می-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1