تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۷۰۸۱۶
فیلم/

پیام خبرنگار زن اهل غزه به دیدار زنان با رهبر انقلاب

۱
۰
فایل مرتبط کبنا ؛در جریان دیدار جمعی از زنان و دختران با رهبر انقلاب، پیام تصویری اِسراء البُحَیصی خبرنگار شبکه العالم از میان ویرانه‌های شهر غزه در حسینیه امام خمینی(ره) پخش شد.

    
 در جریان دیدار جمعی از زنان و دختران با رهبر انقلاب، پیام تصویری خانم اِسراء البُحَیصی خبرنگار شبکه العالم از میان ویرانه‌های شهر غزه در حسینیه امام خمینی پخش شد.
البُحَیصی در سخنانش با سلام و درود به مردم ایران و رهبر انقلاب از مقاومت مردم فلسطین گفت و  تاکید کرد که «شما ملت ایران تنها ملتی هستید که پای موضوع فلسطین و مسجدالاقصی ایستادید و بخاطر این حمایت تحت شدیدترین تحریم‌ها و فشارها قرار گرفتید.»
خانم البُحَیصی گفت: من در جلسه شما حاضر نیستم اما پیام من را می‌شنوید، پیام من این است؛ همانطور که تا الان از مردم فلسطین حمایت کردید، به حمایت خودتان ادامه دهید. اگر موضع و ایستادگی همه کشورهای اسلامی همچون ایران بود، سرزمین فلسطین تا الان آزاد شده بود.
خانم البُحَیصی در بخشی از این ویدیو  گفت که معلوم نیست من زنده بمانم و ممکن است خداوند شهادت را نصیبم کند اما از شما درخواست دارم مردم فلسطین و غزه را تنها نگذارید و بدانید که خداوند با ما است.

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif متن کامل پیام خانم البُحَیصی:
از بالای ویرانه‌ها و آوار خانه‌های غزه که رژیم اشغالگر آنها را نابود کرد، از بین خونهای ریخته شده و عزتی که همچنان پایدار و مقاوم است تا به جهانیان معنای مقاومت در برابر رژیم اشغالگر را بیان کند، آن هم رژیم اشغالگری همانند رژیم اسرائیل، که بر همگان چهره‌ی واقعی و تمام‌عیار نازیِ او آشکار گردید، از این مکان از غزه شما را خطاب قرار میدهم ای ملتی که هرگز فلسطین را تنها نگذاشتید، ملتی که تحریم و فشارهای اقتصادی و ظلم‌های فراوان را به بهای دفاع از مسجدالاقصیٰ به جان خرید، و از ملتی که همگان او را تنها گذاشتند پشتیبانی کند.
درود بر شما، در حالی به شما درود می‌فرستم که ما روزانه کشته می‌شویم، درود می‌فرستم به شما در حالی که هرلحظه ممکن است من نیز شهید شوم. شاید هنگامی که این ویدئو به دست شما برسد من شهید شده باشم و دیگر در این دنیا نباشم، این جملات من بماند به یادگار.
از شما می‌خواهم حمایت و پشتیبانی ملت فلسطین را رها نکنید، که به خدا قسم اگر در بین کشورهای دیگر حمایتی همچون حمایت ایران نسبت به مقاومت وجود داشت ما خیلی پیش‌تر از این آزاد می‌شدیم. شما تنها کسی هستید که ما را حمایت می‌کنید و ما به‌تنهایی می‌جنگیم و مقاومت می‌کنیم، خداوند با همه ماست.
به همین دلیل به شما درود می‌فرستم، درود می‌فرستم به مقام معظم رهبری، آیت‌الله سید علی خامنه‌ای و آرزو می‌کنم که کماکان بر دیدگاه خود ثابت بمانید زیرا که غزه و فلسطین نیازمند هر فرد وفادار به این قضیه هستند، به هر فرد وفادار به مسجدالاقصیٰ و عزت ملتش نیاز دارد.
هر روز روح و جان‌هایمان پر می‌کشد و متأسفانه خون ما ارزان گردیده است. اما همین ما را بس است که این خون برای خود ما گران‌بهاست و آرزو داریم که برای شما هم ارزشمند و گرانبها باشد و این امید ما به شماست.
درود و احترام ما به شما عزیزان و اگر خداوند شهادت را نصیب من کرد خواهش می‌کنم به عقیده و ایمان خود پایدار بمانید و از ملت فلسطین باز هم پشتیبانی کنید، به ما و فرزندان ما و نسل‌های آینده که بعد از ما پرچمدار این مقاومت خواهند بود وفادار بمانید.
ما همگی مقاوم هستیم، کودک مقاوم است که در این سرزمین ماند و مهاجرت نکرد، خبرنگار یک مقاوم است زیرا در اینجا ماند و میکروفون به دست گرفت و جلوی دوربین به کار خود ادامه داد و این سرزمین را رها نکردند، پزشک نیز یک مقاوم است زیرا ماند و در اتاق‌های عمل، زخمهای این ملت را بست و درمان کرد و از این سرزمین مهاجرت نکرد علی‌رغم اینکه در بعضی وقتها مجبور بود قلب کودک خود را بشکافد و عمل کند، قلبی که بعدها از تپش افتاد، او کودک خود را به خاک سپرد و بازگشت تا با کار خود به مقاومت ادامه دهد.
همه‌ی ما در اینجا مقاوم هستیم و مستحق پشتیبانی از سوی تمامی جهانیان هستیم. ما به گردن همه‌ی انسان‌ها حق پشتیبانی داریم. اما چشم امید ما به افراد وفادارِ به این ملت است همانگونه که شما به ما وفادار ماندید و هستید. درود و سلام به همه‌ی شما!
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
رسانه از زن تا مرد خط مقدم هر واکنشی است::::: اما حیف که جنگ شش روزه سالها پیش با اسراییل::::: عده ای را درخواب وکر ولال کرده است::::: طوری که به اندازه یه زن خبر نگار جرات دفاع از غزه را ندارند
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1