تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۷
کد مطلب : ۴۶۹۵۲۱
کبنا گزارش می‌دهد

آنچه در شورای اداری گچساران گذشت؟/ از توصیه های انتخاباتی فرماندار تا انتقاد تند رئیس اداره تبلیغات اسلامی از گرانی بازار در غیاب متولیان بازار(+فیلم،تصاویر)

۰
انتقاد تند رئیس اداره تبلیغات اسلامی از گرانی بازار گچساران کبنا ؛جلسه شورای اداری شهرستان گچساران با حضور اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران ادارات در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد.
 فرماندار گچساران در نشست شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک روز پرستار اظهار کرد: هفته بسیج را پیش روداریم و یاد و خاطره شهدای بسیجی را گرامی می‌داریم. اگر بخواهیم بسیج را در یک جمله تعریف کنیم، بسیجیان را نماد ولایتمداری، قدرت، ایثار و ازخودگذشتگی وصف خواهیم کرد.
روان‌بخش دیهیمی خوب تصریح کرد: احیای فرهنگ بسیجی در جامعه مهم بوده زیرا کشور ما با بسیج روزبه‌روز قدرتمند شده است. بسیج راهی  برای زنده نگه‌داشتن اهداف و آرمان‌های انقلاب است، هفته بسیج فرصت خوبی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب خواهد بود.
دیهیمی خوب افزود: بسیج باید همیشه پررونق‌تر وزنده‌تر از روز قبل باشد، تداوم ما به بسیج بستگی دارد، زیرا آنچه زائده فکر امام (ره) است مهم بوده و باید آن را پویاتر کرد.
وی با اشاره به  حضور پرشور مردم شهرستان در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و تقدیر و تشکر از آن‌ها نیز خاطرنشان کرد: خرید سیستم صوتی برای راهپیمایی و مراسمات شهرستان ضروری است.
دیهیمی خوب با اشاره به اهمیت برپایی نماز در ادارات هم بیان کرد: نماز یک وظیفه دینی و معنوی بوده و ادارات نیز باید در این خصوص پای‌کار باشند و تذکرات را رعایت کنند، همه مدیران دوست دارند برای ادای نماز در صف اول قرار گیرند، تمام کارکنان و مدیران باید در صف اول نماز حضورداشته و این تکلیف دینی را باشکوه‌تر انجام دهند.
وی افزود: امسال انتخابات را پیش روداریم که یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی نظام جمهوری اسلامی بوده و نماد مردم‌سالاری دینی است.
فرماندار گچساران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال ادامه داد: رهبر انقلاب در ابتدای سال راهکارهایی را در خصوص انتخابات به ما ارائه داده و آن‌ها را مشخص کردند که مسیر راه بر اساس آن‌ها برای ما مشخص‌شده است.
دیهیمی خوب بیان کرد: امنیت، سلامت، رقابت و‌ مشارکت چهار مؤلفه‌ای است که رهبر انقلاب در بیانات خود برای برگزاری انتخابات تأکید کردند و این‌ها را باید ما مدیران ایجاد کنیم، هیچ مدیری نباید سوگیری کرده و از هیچ شخص یا جناح خاصی حمایت یا جبهه‌گیری کند و اگر مدیری از تجهیزات یا اختیارات ادارات خود برای شخص یا گروه خاصی استفاده کند با او به‌صورت قانونی طبق دستور استاندار برخورد خواهد شد.
فرماندار گچساران در پایان عنوان کرد: چندین گلزار شهدا روستایی مشکل آب و برق آن برطرف نشده که باید برطرف شود.
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران اظهار کرد: شعار محوری هفته بسیج امسال بسیج امید ملت ایران نام‌گذاری شده است.
 سرهنگ ناصر صالحی بیان کرد: از ۲۹ آبان تا ۵ آذر هفته بسیج نام‌گذاری شده و در این هفته ۵۰ عنوان برنامه در گچساران برگزار می‌شود. رهبر انقلاب فرمودند زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا بسیار مهم است.
 صالحی با اشاره به انجام فضاسازی ادارات درهفته بسیج عنوان کرد: نشست‌های جهاد تبیین در تمام ادارات در هفته بسیج صورت گیرد، هر دستگاه اجرایی با خانواده شهدا دستگاه مربوطه خود در هفته بسیج دیدار کند.
 وی گفت: خدمات ادارات در هفته بسیج پررنگ‌تر و باکیفیت‌تر انجام شود، ۵ آذر به‌عنوان دفاع، امنیت و اقتدار نام‌گذاری شده در تمام محلات رزمایش برگزار خواهد شد.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: نذر خون از سوی بسیجیان نیز در این هفته انجام می‌شود، در سال آینده کنگره ملی شهدا را خواهیم داشت، گچساران به‌عنوان معبر شهدا مطرح بوده است.
در ادامه فرمانده انتظامی گچساران اظهار کرد: حمایت و همکاری تمام ادارات در بحث امنیت در اولویت کاری همه قرار گیرد. با توجه به نیروی انسانی کم، باید تدابیری از سوی تمام دستگاه‌ها جهت حفظ اموال ادارات انجام شود، هرچند گچساران از امنیت بسیاری خوبی برخوردار است.
 سرهنگ ارسلان خادمیان بیان کرد: با توجه به انتخابات پیش رو دشمنی دشمنان بیشتر خواهد شد و باید تمام مسائل را در دستگاه‌ها در نظر گرفت.
در ادامه علیزاده معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گچساران عنوان کرد: بسیج نماد و مظهر ایثار و ازخودگذشتگی است. بسیج در تمام صحنه‌های انقلاب و حوزه‌های مختلف مخلصانه در راستای خدمت به مردم و ایران اسلامی پای‌کار بوده و اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.
گفتنی است: در پایان این نشست حجت السلام هادی خادمی رئیس اداره تبیغات اسلامی شهرستان گچساران در حالی که غلامعلی مهرابی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت و فرزاد اکبری رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران در این جلسه حضور نداشتند،بازار گچساران را به باد انتقاد گرفت.



 


 
نام شما

آدرس ايميل شما

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1