تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : ۴۵۷۲۱۸
در جلسه با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

فیلم ) خداحافظی حاجی‌زاده از استانداری کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
فایل مرتبط کبنا ؛ کیامرث حاجی‌زاده_ معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ امروز در  آخرین جلسه خود که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و رسماً از سمت خود خداحافظی و از همه حلالیت طلب کرد. او بعد از دو سال و‌ اندی به خوزستان بر می‌گردد.            
حاجی‌زاده در ادامه این جلسه به موضوع رفتنش از استانداری کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و گفت: یک ماه قبل از رفتن دکتر کلانتری از استان کهگیلویه و بویراحمد نامه‌ای به او نوشتم و استعفای خود را تقدیم کردم که مورد پذیرش قرار نگرفت.
وی با بیان اینکه به دموکراسی اعتقاد دارم گفت: در همه دولت‌ها کار کرده‌ام باید بپذیریم که می‌بایست مسئولان ارشد و استانداران را در چینش مدیران خود آزاد بگذاریم تا استاندار توان انتخاب داشته باشد.
حاجی‌زاده گفت: بعد از آمدن دکتر احمدزاده به عنوان اولین استاندار دولت مردمی اولین کسی بودم که استعفای خود را تقدیم کردم استاندار هم در جواب گفت اکنون بعضی از معاونین رفته‌اند و بعضی استعفا کرده‌اند بنابراین بمانید و کار خود را انجام دهید همچنین مسئولان استانی و نماینده ولی فقیه نیز به ما لطف داشتند و من نیز تا انتخاب معاون بعدی استاندار در سمت خود باقی ماندم ولی متعاقباً به صورت مستمر استعفای کتبی و شفاهی خود را به استاندار می‌دادم.
وی با بیان اینکه خودم نیز دوست داشتم که برخی از پروژه‌ها را به نتیجه برسانم و یک سری پروژه‌های جدید نیز شروع کنیم در این مدت ماندم و آخرین ماموریت ما تیر ماه بود که استعفا دادم چرا که مشکلات شخصی داشتم.
این مسئول با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی مسئولیت‌ها را در اختیار ما قرار داده است و فرصت داده تا به مردم خدمت کنیم گفت: استاندار لطف داشتند و تاکنون نیز با رفتن ما مخالفت کردند اما من چند روزی هست که از استان رفته‌ام و اکنون هم مرخصی گرفته و به اینجا آمده‌ام تا در بارندگی به استان کمک کنم اما قطعاً ماموریت ما در استان تمام شده است.
وی گفت: از همه کسانی که با ما همکاری داشتند قدردانی می‌کنم قبل از همه باید از مردم استان قدردانی کنم در مناطق محروم در جا‌هایی که مردم خودشان مشکلات زیادی داشتند همه چیز را در طبق اخلاص می‌گذاشتند در هر کجای استان که رفتیم ارتباط بسیار خوبی با ما برقرار کردند؛ استاندار هم فرد صمیمی و با صداقت و تلاشگر برای مردم است در استان ارتباط میان قوا بسیار بهتر از سایر نقاط کشور است بین نمایندگان مجلس و استاندار و نماینده رهبری ارتباط بسیار خوبی وجود دارد.
وی با بیان اینکه هرچه انجام دادیم وظیفه بود و هیچ منتی بر مردم نداریم گفت‌امیدواریم که مردم قصورات ما را ببخشند.
حاجی‌زاده با بیان اینکه خیلی‌ها به دنبال حاشیه بردن ما بودند یادآور شد: اما با تعاملی که با نمایندگان و با مسئولان کشوری داشتیم کار‌ها را بدون حاشیه جلو بردیم و در نهایت از نیرو‌های مسلح و سپاه و نیرو‌های امنیتی که در همه مشکلات و باران به کمک آمده بودند قدردانی می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
الهی بروی
Iran, Islamic Republic of
استاندار خودش گفته ايشون ديگه معاون بنده نيستن چون ديگه ماموريت ايشون تمام شد
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1