تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۴۵۶۵۴۸
کبنا گزارش می دهد

تشدید بازرسی و نظارت از بازار گچساران (+ فیلم و تصاویر)

۲
۲
بازرسی از بازار گچساران کبنا ؛گشت مشترک بازرسی و نظارت  از بازار گچساران با حضور غلامعلی مهرابی رئیس ادارصنعت، معدن و تجارت و بازرسان آن اداره، بازرسان جهاد کشاورزی، بازرسی اتاق اصناف و بسیج اصناف، بعمل آمد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در حاشیه این بازدید در گفتگو با پایگاه خبری کبنا نیوز اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی امروز از ۱۰۰ واحد صنفی این شهرستان بازرسی بعمل آمد.
غلامعلی مهرابی افزود: در این گشت ویژه بازرسی ضمن تذکرات لازم به تعدادی از واحد‌های صنفی، ۱۷ واحد صنفی متخلف نیز شناسایی و پرونده تخلف آن‌ها به عناوین مختلف تکمیل و جهت صدور رای نهایی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
مهرابی خاطر نشان کرد: واحد‌های صنفی که انصاف را در حق شهروندان رعایت فرمایند با اهداء لوح و بسته‌های تشویقی از آنان تقدیر و قدردانی خواهد شد و همچنین کسانی که در شرایط کنونی بخواهند با سوء استفاده، اجناس و کالا‌های خود را بالاتر از قیمت مصوب ارشادی و متعارف عرضه نمایند برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت به شهروندان گچسارانی توصیه کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را با سامانه ۱۲۴ یا با شماره تلفن‌های « ۳۲۲۲۷۴۶۶ » اداره صنعت، معدن و تجارت و « ۳۲۲۲۳۰۷۷ » اتاق اصناف شهرستان گچساران گزارش نمایند.




 
نام شما

آدرس ايميل شما

مسعود
Iran, Islamic Republic of
بر بازارچه میوه وتره بار فروشی گچساران هیچ گونه نظارتی وجود ندارد، از اول تا آخر آن نرخ های متفاوتی وجود دارد، هرکس هر قیمتی که دلش بخواهد اجناسش را به فروش می رساند.
Romania
نظارت بر شهرستان بویراحمد چی؟
سفره خانوارها کجا رفت؟

سفره خانوارها کجا رفت؟

نتایج «پایش فقر در سال۱۴۰۰» که دو روز پیش منتشر شد، حاوی دست‌کم دو هشدار اقتصادی به سیاستگذار ...
«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

با گذشت یکسال و نیم از آغاز دولت سیزدهم، علیرغم سوء مدیریت در تصمیمات اقتصادی و سیاست ...
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
1