تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۴۴۳۴۲۹
کبنا گزارش می‌دهد؛

ماجرای زلزله سی‌سخت و بلاگرهای وزارت ورزش؛ از آخوند تا شل‌حجاب +فیلم

۰
فایل مرتبط کبنا ؛روز گذشته ویدئویی از حضور تعدادی بلاگر زن جوان فعال در عرصه‌های مختلف در ساختمان شماره ۲ وزارت ورزش و جوانان منتشر شد که حواشی و انتقاداتی به همراه داشت، به طوری که برخی کاربران فضای مجازی از آن به عنوان «دور همی زنانه» یاد کردند.
به گزارش کبنا نیوز، پس از این واکنش‌ها، وزارت ورزش و جوانان با انتشار بیانیه‌ای، جلسه مذکور را «جلسه مجمع ملی خیرین ازدواج» عنوان می‌کند که تنها به منظور «ترویج امر ازدواج در فضای مجازی» تشکیل شده است.
وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز در صفحه توییتر خود نوشت: "اگر مجمع خیرین ازدواج تونسته آدمهای متفاوتی رو که هیچ وقت صدای ما بهشون نمیرسه جمع کنه و درباره ازدواج باهاشون حرف بزنه، دمشون گرم. این جلسه رو نبودم و از جزییات مطلع نیستم ولی اعتراف میکنم در همین مدت از آخوند تا شل‌حجاب و از قهرمان المپیک تا کارتن‌خواب رو دعوت و باهاشون گفتگو کردم.".
در ماجرای زلزله سی‌سخت همین جمع یک میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان جمع کردند و به منطقه کمک رسانی شد همچنین یکی از همین افراد به ۵٣٠ عروس جهیزیه داده بود و آن‌ها را به خانه بخت فرستاده است. این بلاگرها برای تبلیغات به هیچ وجه یک ریال هم از وزارت جوانان و مجمع خیرین ازدواج دریافت نمی‌کنند و این امر در قالب مسئولیت اجتماعی از سوی آن ها انجام می شود.
مجمع خیرین ازدواج قرار است در هفته جوان برای ١١۴ زوج ماشین عروس، لباس عروس، جهیزیه آن را تامین کند و در این راستا بلاگر ها دور هم جمع شدند تا این کار خیر را انجام دهند. به همین منظور قرار است بلاگر های اینستاگرامی پول جمع کنند و تبلیغ کنند که این جشن در  میلاد حضرت علی اکبر (ع) برگزار شود.
محمدباقر جلالی سرپرست مجمع ملی خیرین ازدواج جزئیات این جلسه را تشریح کرد و گفت: دیروز در محل وزارت ورزش و جوانان جلسه ای با بلاگر های اینستاگرامی برای ترویج فرهنگ مشارکت در امر ازدواج تشکیل شد.
وی با بیان اینکه به دعوت مجمع خیرین ازدواج این خانم های بلاگر در جلسه حاضر شدند، افزود: این افراد هیچ هزینه ای را بابت تبلیغات از وزارت ورزش و جوانان و مجمع خیرین ازدواج دریافت نکردند و نخواهند کرد.
جلالی ادامه داد: این افراد برای جمع آوری کمک های مردمی برای تهیه جهیزیه 114  زوج ایرانی به این موضوع ورود کردند.  این کار از گذشته هم باید این افراد انجام می شده است و مختص این حرکت نیست.
وی با اشاره به تأثیر زندگی شخصی این افراد بر روی مسئله ازدواج گفت: اینکه خانم بلاگری بعد از شرایط تلخی زندگیش این امر را تبدیل به خیر کند، مسئله ی مهمی است و  این امر کار منفی نیست و کار تشویق او برای ترویج مسئله ازدواج مهم است.
سرپرست مجمع ملی خیرین ازدواج ادامه داد: پیش بینی می شود با کمک بلاگر های اینستگرامی بتوانیم یک چهارم جهیزیه مورد نظر را از طریق مشارکت مردمی جذب کنیم. همچنین این جهیزیه از سوی مجمع خیرین تأمین می شود و خیرین، نهاد ها و ... در این موضوع کمک می کنند. همچنین برنامه اینده ما تهیه 110 هزار جهیزیه برای زوجین جوان است.


منبع خبرگزاری وزارت ورزش
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
فایل های مرتبط
1