تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۴۴۲۳۰۳
کبنا گزارش می دهد

جلسه شورای اداری گچساران/ حرف های کنایه و نیش دار فرماندار گچساران به مدیران ادارات/ درخواست رئیس شورای شهر دوگنبدان در خصوص مشخص شدن قضیه شهردار دوگنبدان/ رضایی: آمار کرونا در گچساران رو به افزایش است(+فیلم،تصاویر)

۸
۲
درخواست رئیس شورای شهر دوگنبدان از فرماندار در خصوص مشخص شدن قضیه شهردار کبنا ؛ رییس شبکه بهداشت ودرمان گچساران در جلسه شورای اداری اظهار کرد: :درحال حاضر حدود ۵۲پایگاه، مرکز و خانه بهداشت در شهر و روستا کار تزریق واکسیناسیون کرونا به شهروندان را انجام‌می دهند.
محمدصادق رضایی بیان کرد: دربخش های صنعت نفت هم چنین امر مهمی نیز انجام می گیرد.
رضایی افزود:طرح هوشمند مدیریت کرونا از امروز نیز درسامانه ای عملیاتی شده که به منظور انجام واکسیناسیون، تست کرونا‌ و غربالگری است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطر نشان کرد: متاسفانه درگچساران وضعیت رنگبندی کرونا از آبی به زرد تغییر یافته و این اتفاق به دلیل عادی انگاری کرونا از سوی مردم و عدم رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی صورت گرفته است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان عنوان کرد:متاسفانه آمار کرونا در گچساران رو به افزایش است که از شهروندان تقاضا می کنیم شیوه نامه های بهداشتی را همچنان جدی بگیرند تا بتوانیم این بیماری را کنترل بکنیم.
در ادامه فرماندار گچساران ضمن گرامیداشت روزپرستار،اظهار کرد: انصافا قدردان مهربانی ها ، ایثارگری ها و زحمات پرستاران هستیم چرا که دراین مدت بیماری کرونا به خوبی نشان دادند که مدافع سلامت مردم هستند،تقاضای اول این است که عزیزان فقط درباب موضوع جلسه ایراد سخن کنند و نکته دوم اینکه درجلسه با یکدیگر تقابل نداشته باشید چرا که نقطه نظرات عزیزان ازروی دلسوزی است.
روانبخش دیهیمی خوب افزود:هرچند معتقدیم که تلاش و زحمات مدیران و روسای ادارت قابل تقدیر است، بنابراین مدیران و مسئولین نیز گزارش پروژه های دردست اقدام را تا پایان هفته با توضیحات کامل ، میزان اعتبارات و... را حتما تحویل فرمانداری دهند.
دیهیمی خوب افزود: نظم درجلسه خیلی مهم است و حتی نظم در زندگی باعث کسب موفقیت می شود واما امروز ناراحت شدم که برخی مدیران با تاخیر به جلسه وارد می شوند اما توجه کنید که درجلسات بعدی تاخیر به هیچ وجه پذیرفته نخواهد شد چرا که درب اتاق جلسات نیز بسته خواهد شد.
وی تصریح کرد: درخصوص جلسه، اینکه جلسات روسای ادارت است و مسئول هراداره ای باید فقط خودشان درجلسه حضور یابند چرا که رئیس هراداره باید مسلط به کارش باشد،متاسفانه برخی ادارات باهم اختلافات جزیی و بگو مگوهایی هم دارند که انتظاردارم حرمت ها نیز رعایت شوند و تعاملات به شایستگی نیز پیش بروند.
فرماندارگچساران عنوان کرد: اما در بحث کرونا خوشحالیم که هیچ کمبودی هم نداریم و اما نگرانی این است که وضعیت شهرستان از آبی به زرد تغییر یافته است که می طلبد همه ادارات نیز همچون گذشته پای کارباشند و بهداشت ودرمان را یاری دهند.
وی بیان کرد: دردولتی کارمی کنیم که دنبال مردم داری و خدمت به مردم است که اولا باید بحث حاشیه ها را کنار بگذاریم وهرمدیر باید خوب کارکند و به عنوان یک مدیر جهادی باید جانانه پای کار باشد، با انگیزه به مردم خدمت کند که اگر خدای ناخواسته مدیری نمی تواند با‌ این شرایط کار کند حتما اطلاع دهد بنابراین بحث اختلاف سلیقه در محیط کار به هیچ  وجه منظور نشود و طبق قانون، کار و تلاش کنید.
دیهیمی افزود: خواهش دارم کاغذ بازی ها را کنار بگذارید و مطیع محض قانون باشید و موضوع اصلی این دولت نیزعدالت محوری است که انتظارداریم براساس عدالت رفتار کنید و هرمدیر نیزگزارش و برنامه ماهانه داشته باشد چرا که یک مدیر باید بتواند ابتکار و نوع آوری درکارش داشته باشد که درنتیجه هم مردم رضایت بیشتری داشته باشند با این وجود نیز یکی ازدلایلی که مردم ازما خسته اند بحث دروغگویی است چرا که با مردم به صراحت صحبت نمی کنیم واعتقاد دارم که مدیران میدانی باشند.
وی خاطر نشان کرد: مصوبات جلسات هرتعداد که کمی باشند اما از نظر کیفی نیز حایز اهمیت است و هرجلسه نیز مصوبات جلسات قبل نیز بررسی و دنبال شوند؛ اما دربحث اشتغال و جذب نیرو، برخی ادارات خودسرانه اقدام به این امرمی کنند و خواهش دارم هرگونه جذب و جابجایی واحدها بدون هماهنگی فرمانداری انجام نشود چرا که  همه باید تابع قانون باشیم.
فرماندارگچساران تصریح کرد:یک مدیر باید پای کارباشد و مدیرتشریفاتی نمی خواهیم و مدیران ادارات حتما به موقع درمحل کارشان حضور یافته باشند؛وضعیت اشتغال درشهرستان ما یک معضل است وشهرستانی که صنعتی است و یک چهارم نفت وگاز کشور را تولید می کنیم اما زیرساخت ها را آنچنان که باید و شاید آماده نکردیم ، شهرستانی هستیم که ازنظر منابع زیرزمینی از بهترین های دنیا هستیم اما با فقربالا، در نرخ بیکاری از متوسط کشوری بالاترهستیم و حق ما این نیست که این شهرستان چنین وضعیتی را داشته باشد و انتظاردارم که مدیران عزیز آستین ها را بالا بزنند وکارکنند.
دیهیمی خوب در پایان هم گفت:با خلوص نیت می گویم تا جایی که مسئولیت داشته باشم تا لحظه آخر کار خواهم کرد و مدیران شهرستان هم با انگیزه کامل کارکنند تا به نتایجی خوبی هم دست پیدا کنیم.

















 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهرام
Iran, Islamic Republic of
ایشاالله با انتصاب شایسته جناب مهندس رضایی در عرصه مدیریت شبکه بهداشت ودرمان انسجام بهبودیها درتمامی بیماریها و نظم آوری در نظام سلامت و بهداشت و بیمارستانها عالی خواهند شد جناب مهندس رضایی یکی از متخصصین در عملکردهای مثبت بهداشتی می باشد امید در آن است با همکاری پرسنل بهداشت و مردمان شهرم به بهترین نحوه های سلامتی خواهیم رسید.
Iran, Islamic Republic of
ستایش افراد ممنوع !!!
ایشون وقتی از مرکز بهداشت کارون برکنار شد ، سال ۹۷ به گچساران برگشت به مدت ۳ هیچ مسئولیتی نداشت !!
حالا هم که مسئولیت گرفته ،
چندین نفر از مسئولین و پرسنل رو جابجا کرد
واقعا متاسفم 😔😔
سید
Iran, Islamic Republic of
از کجا میسوزی می‌نویسی ؟؟؟ ایشون اولا برکنار نشدن و ۷سال تو خوزستان ریس شبکه بهداشت و درمان بودن در ضمن مهاجرت کردن تهران و گچساران اینقدر چرت و پرتی ننویسید از روی سوزش مسئولیت داشتن یا نداشتن ایشون به شما ربطی نداره تو بفکر خودت باش که از ته سوختی
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام ببخش جناب از روزی که مهندس رضای اومده کدوم قسمت این شهر واکسن میزنن میشه ادرس بدی به کلی واکسناسیون تعطیل شده در شبکه درمان باید تخصصش دکتر باشه نه مهندس درضمن تا اونجای ما میدونیم اما متاسفانه بر عکس شده این نماینده ما چرا کسی با تجربه تر نذاشته تو این پست انشاالا بزودی یه فکری واسش کنن تا چند ماه پیش مردم سر گردن واسه واکسن میشکستن الان یادشون رفته واکسنی هم هست رضای فقط بلد ببینه کجا میتونه از خانواده خود بکار گیره انشاالا پیگیری میشه صبر کنید
رضا
Iran, Islamic Republic of
شما چشماتو باز کن ببین کجا واکسن میزنن چون نمی‌بینی
سهراب
Iran, Islamic Republic of
درود فراوان بر جناب دکتر رضائی فردی لایق و شایسته
حسین پرستار
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت مرد بزرگ و دوست داشتنی هیچکس به جز آقای رضائی نمیتونه شبکه و بهداشت و درمان اداره کنه
زهرا ماما
Iran, Islamic Republic of
انسان شریف ابر قدرت در حوزه درمان شهرستان گچساران جناب رضایی سال ها مدیریت های مختلفی داشتن انسانی کاربلد شریف با اصالت زنده باد جناب رضایی
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1