تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۴۳۷۰۶۴
در همایش نقش جوانان در دولت انقلابی آینده و تجلیل از روسای ستادهای جوانان سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

آقایان هدایت‌خواه و روشنفکر و سیاسیون، می‌شود کنار هم نشست / دعواهای زرگری و بی‌خاصیت زیبنده استان کهگیلویه و بویراحمد نیست / آدم‌های تکراری در مدیریت‌ها نگمارید / لزوم ایجاد نرم افزار فکری برای اداره کهگیلویه و بویراحمد ( + فیلم )

۹
۲
فایل مرتبط کبنا ؛همایش نقش جوانان در دولت انقلابی آینده و تجلیل از روسای ستادهای جوانان سید ابراهیم رئیسی منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اردوگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه دهنوی یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح روز پنجشنبه ( 31 تیرماه 1400) همایش نقش جوانان در دولت انقلابی آینده و تجلیل از روسای ستادهای جوانان سید ابراهیم رئیسی منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و ستار هدایت خواه رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و دبیر جبهه انقلاب فرهنگی در اردوگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) یاسوج برگزار شد.

   
فیلم کامل صحبت‌های سعید آتش‌بار رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری

سعید آتش بار رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در این همایش، اظهار داشت: اگر معتقد به گفتمان امامین انقلاب اسلامی هستید، هدف ما دولت سازی است. دولت سازی هم ساز و کاری دارد.
وی افزود: حاکمیت و جمهوری اسلامی دومین موضوع است که در نظام ما مردم بعد از انتخابات رها نمی‌شود. و باید مردم را مشارکت دهیم. اصل حرکت آقای رئیسی در مشارکت دادن مردم برای انتخاب مدیران حرکت درستی است. ایراداتی هم به آن وارد است. این را باید تبدیل به الگو کنیم که چگونه مردم را در ساز و کارهای حکومت دخالت دهیم.
این فعال اجتماعی و سیاسی در ادامه گفت: نکته دیگر، نرم افزار فکری استان کهگیلویه و بویراحمد است. 8 سال تجربه احمدی نژاد را داریم که دوستان 8 سال مدیر بردند و آوردند.
آتش بار اضافه کرد: 8 ماه پیش، خدمت یکی از بزرگان متنفذ در مناسبت‌های سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد رسیدم و به او گفتم، دولت بعدی انقلابی، شما چه برنامه‌ای برای استان کهگیلویه و بویراحمد دارید؟ نه شهرستان داریم که حدود 500 مدیر در سطوح مختلف نیاز دارند. شما انسجام، آموزش و تربیتی در این رابطه داشتید؟ اگر همه لیدرهای هدایت‌خواه، روشنفکر، سید ناصر و موحد را در یک اردوگاه جمع کنید، فکر نکنم 500 نفر بشود.
وی در ادامه افزود: نیروهای مستعد، توانمند و بالقوه و دلسوز نظام و انقلاب داریم که به دلیل تربیت سیاسی غلط کشف نشده است. هنوز هم وقت است. دوستانی که در مناسبت‌های سیاسی هستند، این نیروها را کشف کنند. آدم‌های تکراری در مدیریت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیاورید.
وی افزود: ایجاد نرم افزار فکری برای اداره استان کهگیلویه و بویراحمد ضروری است. حلقه‌های اندیشه فکری بالادست تشکیل دهند که بر عملکرد استاندار و مدیران نظارت کنند.



رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختلاف بین بزرگان استان، گفت: بزرگان و نخبگان سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد از جوانان توقع اتحاد دارند، اما خودشان با هم در جنگ است. این تناقض است. آقای هدایت خواه، روشنفکر، سید ناصر حسینی پور و موحد و سایر بزرگان سیاسی، خواهشاً باهم بسازید. بالاخره آقای هدایت خواه نفوذ دارد، نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هم نفوذ دارد. اگر قرار باشد، این دعواهای دم انتخابات که وجاهت استان را زیر سئوال برد و تعدد حکم ستاد انتخاباتی وجود داشت. این دعواهای زرگری و بی‌خاصیت، الان هم استمرار داشته باشد. به نظرم در چشم انداز ملی زیبنده استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.
وی افزود: امام خمینی(ره) به گورباچف نامه نوشت، آقایان هدایت‌خواه، روشنفکر و آقایان سیاسی ... می‌شود و امکان دارد. بنشیند، کنار هم. و باهم بسازید. فردا خوب نیست در استان کهگیلویه و بویراحمد روی بخشدار، مدیران، فرمانداران و استاندار دعوا راه بیفتد. آقای هدایت‌خواه یک طرف و آقای روشنفکر طرف دیگری و سایر نمایندگان مجلس هم طرف دیگر.
آتش‌بار گفت: حلقه را تنگ نکنید، آقای رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد حامیان دیگری هم داشت، آنها را هم بیارید.
وی در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: محیط زیست ما در خطر است، انتظار داریم که همه به فکر آن باشند. امیدوارم  من بعد استخدام بی‌ضابطه، رانت، سرمایه‌داری افسار گسیخته در استانداری و استان دیگر نباشد. امیدوارم قشرهای مستضعف دیگر جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد جمع نشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

الفت وحدت نظام
Iran, Islamic Republic of
یکی از آقای آتش بار سوال کنه امامین انقلابی دیگه چه صیغه ای
جون حوت کسی گلایه وت کرد
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه کیه ک بخواد تصمیم بگیره؟؟؟ی معلم دینی عربی بود ک بازنشسته شد رفت
Iran, Islamic Republic of
ببخشید آقای آتش بار الان آقای هدایتخواه چکاره هستند که بخواهند نیرو بکارند؟
افشین پور
Germany
سید ناصر حسینی افتخار شهرم
Masoud
Iran, Islamic Republic of
با سلام
تا دیروز روشنفکر را جز انقلابیان حساب نمی کردن، الان الان از جنگ زرگری صحبت می کنند،
Iran, Islamic Republic of
جلسات بی معنی ....
اسلام
Iran, Islamic Republic of
ايشا همه تون برای پست و مقام و مشهور شدن حرف میزنید
بیسواد
Iran, Islamic Republic of
معنی برنامه رو هم فهمیدیم.اینکه تمام نیروها رو عوض کنیم.
Iran, Islamic Republic of
نیروهای گمنام همیشه فراموش می شوند . اقای هدایتخواه همیشه علیه بویراحمد حرکت کرده جنگ راه میندازه وبقیه مناطق نفعش را میبرن
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1