تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : ۴۳۵۶۰۷

(ویدئو) پیام انتخاباتی ظریف

۱
فایل مرتبط کبنا ؛ «محمدجواد ظریف» در ویدئویی که در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام منتشر شده است، گفت: جمعه روزی است که از طریق صندوق رأی می‌توانیم دریچه‌های روشنایی و امید را برای آینده خود و فرزندان‌مان باز نگهداریم.
 وی با تاکید بر اینکه کمبودها، کاستی‌ها و اشتباهات کم نبوده و نیستند، اظهار داشت: من به سهم خود شرمنده سختی‌ها و ناروایی‌هایی هستم که کام مردم را تلخ کرده است اما قهر با صندوق رأی قطعاً راه‌حل نیست و اگر به مشکلات نیافزاید از آنها نخواهد کاست.
این دیپلمات عالی‌رتبه با بیان اینکه ملت توسعه‌خواه ملتی است که هیچ فرصتی را - حتی ظاهراً کوچک - برای اصلاح و پیشرفت از دست نمی‌دهد، تصریح کرد: مردم ما مؤثرترین ضامن آزادی، امنیت، سربلندی و پیشرفت کشورند. مشارکت هوشمندانه و گسترده مردم - در داخل و خارج - در تعیین سرنوشت خود قدرت ملی را رقم می‌زند، منافع ملی را در سطح جهانی پاسداری می‌کند و پشتوانه اصلی برای تعامل سازنده بین‌المللی است.
 ظریف با اشاره به آثار مشارکت گسترده مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: مشارکت مردم نه تنها لغو تحریم‌ها را تسریع می‌کند و بنیان جنگ اقتصادی علیه ملت دلاور ایران را درهم خواهد شکست، بلکه تحریم‌های آینده را نیز خنثی می‌کند.
 به گفته وزیر امور خارجه، افزایش مشارکت به ناامیدی تندروهای بیرونی و درونی، صهیونیست‌ها و تروریست‌های اقتصادی - که با ایران‌هراسی و برجام‌ستیزی چشم طمع به شکست تعامل و افزایش تحریم‌ها دوخته‌اند - خواهد انجامید.
 وی با بیان اینکه مردم ایران همیشه «پدیده» بوده‌اند و «فرصت» آفریده‌اند، ابراز داشت: امیدوارم در انتخابات ۱۴۰۰ نیز مردم فرصت تازه‌ای برای حرکت به سوی ایرانی آباد،‌ آزاد و توسعه‌یافته خلق کنند. دست در دست هم، ۲۸ خرداد را به جشنواره ملی امید برای همه ایرانیان تبدیل کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1