تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۴۳۲۸۴۷
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد

دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از علاقمندان به فعالیت سیاسی / خلقی‌پور: درب «شانا» بر روی همه باز است (+ فیلم )

۸
۱
فایل مرتبط کبنا ؛دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نیروهای جریان انقلابی برای عضویت در مجامع عمومی و منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دعوت کرد.
خلیفه خلقی پور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر پنج شنبه (۱۹ بهمن ۱۴۰۰) در جمع خبرنگاران به تشریح اهداف و برنامه‌های این شورا پرداخت. وی ضمن تبریک سال نو واعیاد شعبان المبارک، ارزوی امیدواری کرد سال ۱۴۰۰ آغاز گشایش‌های بزرگ برای ملت ایران باشد وآنچه که مستحق این ملت است با تحول در عرصه‌های اقتصادی وایجاد رونق وتحرک در تولید وایجاد تغییرات سیاسی همسو با منافع ملت و تشکیل دولت جوان حزب الهی در تراز مردم شریف ایران، بخشی ازآلام ودغدغه هایی که شادی ونشاط را از نوروز ایرانی دور کرده وسفره خانواده‌ها را تنگ نموده است، مرتفع گردد.
 
متن کامل سخنان دکتر خلقی پور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بدین شرح است.
با عرض درود به پیشگاه مقدس ونورانی قطب عالم امکان اما عصر (عج) و درود به روح امام راحل و شهدای گرانقدر و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان، و تبریک بمناسبت سال جدید و بزرگداشت ایام شعبان المعظم، ایام معنوی با ارزش و همچنین تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان، ماه بهار قران و ماه تعیین سرنوشت عالم هستی انشاالله که خداوند توفیق عنایت فرماید تا بتوانیم از برکات این ماه استفاده لازم را ببریم.
خلقی پور گفت: خوشبختانه در راستای ادامه مسیر فعالیت‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کشور با توجه به ساختار سازی انجام گرفته و در ادامه فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و همچنین شورای هماهنگی نیروهای انقلاب که نهایتاً به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی منجر شد، از اسفند ماه سال گذشته ثبت نام اعضای مجامع عمومی در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها درتمامی نقاط کشور آغاز گردید.
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: عضویت رسمی در مجامع شورای ائتلاف درقالب ثبت نام در سامانه‌های مربوط بوده که در نوع خودسامانه ای بسیار ایمن و بروز و در عین حال پیچیده می‌باشد، واین ازآن جهت هست که به لحاظ اهمیت موضوع، فرایند عضوگیری را با ترتیبات خاصی مدنظر قرار داده است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000432/nf00432847-1.jpg
خلقی پور اضافه کرد در حال حاضر حدود ۱۸۰ هزار نفر در سطح کشور در این سامانه ثبت نام کرده و عضویت رسمی پیدا کرده‌اند.
وی با اشاره به فعالیت‌های شورای ائتلاف در استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز شاهد فعالیت‌های بسیار خوب و جدی این شورا بوده‌ایم به گونه‌ای که در این فرایند مهم وبا لحاظ عملکرد بسیار مؤثر و مهم اعضای هیئت مؤسس استان و شهرستانها، در زمره سه استان کهگیلویه و بویرحامد برتر کشور قرار گرفتیم.
وی تعداد اعضای ثبت نام شده درسامانه برای عضویت در مجامع عمومی را قریب به ۹۰۰۰ نفر عنوان کرد.
این فعال سیاسی گفت: از این تعداد حدود ۱۰۰۰ نفر برای عضویت در مجمع منتخب شهرستان‌ها کاندیدا شده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.
 خلقی پور با اشاره به اینکه رکن اول شورای ائتلاف در استان یعنی مجامع عمومی شهرستان‌ها، تکمیل شده است افزود رکن دوم یعنی مجامع منتخب سهرستان ها در حال تکمیل شدن است، و ان شاء الله رکن سوم آن که شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌ها می‌باشد، بزودی به تفکیک در هر ۹ شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد با رأی اعضای مجمع منتخب هر شهرستان تعیین خواهند شد.
خلقی پور با تشکر از همه اعضای هیئت‌های مؤسس شورای ائتلاف در استان و شهرستانهای تابعه، افزود تلاش بسیار خوب و کار سازی مفید اعضا منجر به موفقیت و عملکرد موثر شورا درسطح کشور گردید.
وی همچنین با تشکر و قدردانی از مجموعه نیروهای انقلاب که با انگیزه و علاقه فراوان به عضویت رسمی در شورای ائتلاف شهرستان‌ها و استان کهگیلویه و بویراحمد در آمدند، تاکید کرد: فرایند ثبت‌نام برای عضویت دیگر نیروهای انقلابی که تا کنون موفق به عضویت در مجامع نشده‌اند، ادامه دارد. البته زمان ثبت نام محدود بوده و لکن کسانی که مایل هستند، می‌توانند با هماهنگی‌های لازم ثبت نام نمایند.
  
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بنا براین، همه نیروهای انقلاب در این مجموعه همراه شوند تا با یاری خداوند، بتوان در عرصه‌های مختلف از ظرفیت‌ها و پتانسیل این نیروهای مهم و انقلابی استفاده کرد و بدین منظور همچنان این امکان وجود دارد، کسانی که هنوز موفق به ثبت نام نشده‌اند، نسبت به ثبت نام و حتی تشکیل گروه مبادرت نمایند.
وی افزود: افراد می‌توانند با تشکیل گروه‌های با تعداد حداقل ۱۵ و حداکثر ۲۵ نفر به عضویت مجمع منتخب شورا درآمده والبته در تشکیل گروهها بایستی به الزامات مهم و خاص آن از جمله وجود سه نفر بعنوان کاندیدای اصلی و دو نفر علی البدل که از این ۳ نفر اصلی الزاماً یک نفر می‌بایست جوان زیر ۴۰ سال و یکی نفر هم ترجیحاً از بانوان محترمه باشد، توجه کرد.

وی یادآور شد: این افراد در واقع به عنوان کاندیداهای مجمع منتخب به عضویت مجمع منتخب نیروهای انقلاب درآمده که در مرحله بعد می‌توانند به عنوان کاندیدای عضویت در شورای ائتلاف شهرستان‌ها ثبت نام و در صورت کسب رأی لازم به عضویت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان درآیند.
خلقی‌پور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: مجدد از مجموعه نیروهای انقلاب در سطح استان دعوت می‌کنیم با حضور وثبت نام و عضویت در این مجمع، نیروهای انقلاب را در مسیر پیش رو یاری کنند.
وی با تاکید بر اینکه حرکت در این مسیر، یک حرکت اعتقادی، انقلابی وجهادی است، افزود: از همه دوستان، برادران و خواهران و نیروهای محترم انقلاب با هر سلیقه‌ای که هستند دعوت می‌کنیم با عضویت در مجامع عمومی و درصورت علاقه به فعالیت بیشتر مجامع منتخب و نیز در شوراهای ائتلاف شهرستان‌ها و استان کهگیلویه و بویراحمد مشارکت فعالانه داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی دایی
Iran, Islamic Republic of
مشکل ما دیگه هم این چیزاست ، مردم توان خرید نون رو ندارن آقا از نمی‌دونم چی صحبت می‌کنه
قربان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای خلقی پور ترا به پیغمبر این مزخرفات رو دیگه جمعش کنید
نمیدانم مسعود حسینی و هدایت خواه چه دست آوردهایی داشته اند که مردم رو دعوت به این چیزا می‌کنید
اصولگرا و اصلاح طلب دیگه جایگاهی ندارن
شهامت
Iran, Islamic Republic of
وقتی انقلابی خلقی پور وهدایت خواه وحسینی که کارشون تفرقه وجدایی بین استان ومرکز استان هستش وبیشتر بین اصولگرایان هستش آدم خجالت میکشه..
زنبور
Iran, Islamic Republic of
اقایان اول اسم انحصاری شوراشون را اصلاح کنند بعدش دعوت به جذب یاران،،،،،،
Iran, Islamic Republic of
مگه شماها دربی که تخته نشده باشه هم گذاشتین.
وقت انتخابات حرف ملایم میزنید سیاست را با سوداگری اشتباه گرفتین
وحدت
Iran, Islamic Republic of
شورای ائتلاف که به دامن مادر خود شورای وحدت اصولگرایان برگشته است چطور آقای خلقی پور بی اطلاع است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوست قدیمی!
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطت را..
۸سال زارع
۸سال روشنفکر
و..
Iran, Islamic Republic of
،راس خودتون وتيم انحصار طلب منطقه گرا برميداريد پادويي وسياهي لشكر براي ديگران....به نظرم مضحك هست وكسي هم باورتون نداره
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
1