تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۳۲۱۹۴
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

( فیلم ) فعال سیاسی اصلاح‌طلب: در حوزه عمرانی اتفاق مهمی در کهگیلویه و بویراحمد نیفتاد / مدیریت استان راه خودش را رفت و کاری به اصلاح‌طلبان نداشت

۱
فایل مرتبط کبنا ؛سید رضا عسکری فعال سیاسی اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت روحانی، دولت اصلاح‌طلب نیست، گفت: نباید عملکرد مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد را به پای اصلاح‌طلبان گذاشت. مدیریت کلان استان کهگیلویه و بویراحمد در هر دو دولت (تدبیر و امید) حاصل تعامل دولت و نمایندگان بوده و هیچی ربطی به اصلاح طلبان ندارند. اگر چه تلاش کردیم که با مدیریت استان تعامل داشته باشیم و بارها هم تلاش کردیم.
او در ادامه با بیان اینکه اعضای ستاد روحانی، نشست‌های متعددی با مسئولان ارشد و مدیریت استان برگزار کردند، افزود: مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد راه خودش را رفت، مخصوصاً در حوزه عمرانی اتفاق مهمی در دولت دوم آقای روحانی نیفتاد. استان تغییر آنچنانی در آن ایجاد نشد، دولت می‌توانست، بهتر عمل کند. شرایط اعتباری کشور هم به گونه‌ای بود که برخی پروژه‌ها ماندند.
وی افزود: در حوزه عزل و نصب‌ها مدیریت استان و تیم آقای استاندار، اراده‌ای که با اصلاح طلبان تعامل جدی داشته باشند که نظر ستاد آقای روحانی را اعمال کنند، نداشتند. در عزل و نصب‌های امسال هماهنگی با نمایندگان بوده است. رویکرد مدیریت استان قابل دفاع نیست.
عسکری گفت: آماده حضور پرشور با کاندیدای قوی و برنامه‌دار در انتخابات هستند.
    
نام شما

آدرس ايميل شما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1