تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۳۲۱۷۲
گزارش ارسالی /

( فیلم ) خوبانی کاندیدای شورای ششم شد

۱۱
۰
فایل مرتبط کبنا ؛مسعود خوبانی کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
به گزارش کبنا، مسعود خوبانی در انتخابات دوره پنجم شوراها (سال 96) با کسب 9359 رأی، نماینده مردم یاسوج در پارلمان محلی شد. او اکنون با هدف تکمیل و ادامه برنامه‌هایش در شورای اسلامی شهر یاسوج، برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج نام‌نویسی کرده است.
   
مسعود خوبانی سیاست خوانده و عمران می‌داند، او در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر، در ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج قرار گرفت، خوبانی را باید بانی و پایه‌‌گذار مطالبه‌گری و پرسشگری در شورای شهر یاسوج نامید. خوبانی درب شورای اسلامی شهر یاسوج را بر روی رسانه‌ها باز کرد، خط بطلان بر تبعیض‌ها کشید و این رسانه و آن رسانه نکرد. و اجازه داد که صحن علنی شورا به معنای واقعی محل بحث و تبادل نظر قرار بگیرد.
خیلی از کارشناسان بیان می‌کنند که خوبانی رئیس وقت شورای اسلامی شهر یاسوج با همراهی فرشاد نگین تاجی، محمدرحیم دهراب پور و علی اکبری‌تبار، شورای شهر را پویا و سرزنده کرد. هر چند عده‌ای با همراهی بوقچی‌هایشان این تلاش را می‌کردند، که صدای مطالبه‌گری را با انواع برچسب خفه و یا خدشه دار کنند تا به رفتارهای ناصواب خود ادامه دهند.
در شورای اسلامی شهر یاسوج، تصمیمات خیلی خوبی برای خدمات رسانی به مردم گرفته شد، اما شهرداری یاسوج با همراهی برخی از اعضای شورا، اجازه ندادند که این مصوبات رنگ واقعیت و اجرا به خود بگیرند. به طور مثال؛ شورای اسلامی شهر یاسوج، برای فرار از گره‌های کور ترافیکی در برخی از میادین شهر، احداث زیرگذر و روگذر را تصویب کرد، احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج و حمایت از ورزشکاران، پارک‌های محله‌ای، کاهش عوارض به منظور رفاه حال مردم، تخفیف ویژه عوارض به معلمان، پرستاران و سایر اقشار زحمت کش، از دیگر مصوبات شورای پنجم شهر یاسوج بود که به دلیل عدم همکاری شهرداری یاسوج، این مصوبات به مرحله اجرا نرسید. استیضاح شهردار یاسوج، یک روز طلایی در کارنامه خوبانی است. او شهردار یاسوج را به پاسخگویی وا داشت، هر چند در ادامه استیضاح شهردار یاسوج رأی نیاورد. خوبانی در این باره توضیح داده بود؛ نظارت بر امورات شهرداری جزء وظایف شورا است، ما آنچه که لازم بود، در جلسات مطرح می‌کردیم، اما متأسفانه قانون شوراها در برخی جاها ضعیف بود و اجازه داده نمی‌شود که نظارت‌ها دقیق‌تر و بهتر انجام بگیرد.
خوبانی، جانباز 25 درصد، دانشجوی دکتری علوم سیاسی، کارشناسی ارشد علوم سیاسی، سابقه کار در دانشگاه‌های استان، بازنشسته فرهنگی علوم سیاسی، رئیس شورای شهر یاسوج، ریاست کمیسیون‌های سرمایه گذاری و گردشگری خدمات شهر، عضو کمسیون ماده 100 و کمسیون معاملات شهرداری، خیر مدرسه ساز و کمک به ساخت مساجد سطح شهر از سوابق مدیریتی و فعالیت‌های اجتماعی او است.
بیش از 40 پروژه عمرانی در سطح کشور به مدیر عاملی شرکت چویل زرآورد بابکان، شرکت راه و ساختمان، مثل؛ پروژه سردرب استانداری را انجام داده است.
-------------------------------------
گزارش: سید رضا حسن پور
نام شما

آدرس ايميل شما

بی طرف
Iran, Islamic Republic of
هی خدا هی خدایا این اعضای که شما گفتین نوشتین هیچ کاری نکردن فقط هرروز می نشستن که شهردار اخراج کنن وگرنه هیچ کار مثبتی مردم از اینا ندیدن
محمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
Iran, Islamic Republic of
با اصالت یعنی شما سادات امام زاده علی پشت سرت هستن با قدرت الله محمد علی یا امام زاده علی
سرابتاوه
Iran, Islamic Republic of
كدوم برنامه ها جناب؟؟؟؟؟؟؟اتفاقا ضعيف ترين عضو شوراها تاريخ بويراحمد بود نميتونست يك جلسه درست مديريت بكند هركلمه ميفرمود بجز تنش وتفرقه نتيجه در پي نداشت
یحیی
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین عضو احمدی کیش بود
بهروزی
Iran, Islamic Republic of
آقای خوبانی
یکبار شده با ماشین خیابان های یاسوج رو بگردید و ببینید به تعداد موی سر دنیا چقدر دست انداز در این شهر هست؟ و بعد فکر کنید این مدت گذشته چه خدمت ساده و سطحی و پایه ای برای این شهر انجام دادید؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر خوبانی و دهراب پور و نگین تاجی و اکبری تبار
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همین چهار نفر شورا
Iran, Islamic Republic of
....والا
حسن
Iran, Islamic Republic of
باسلام من جای اعضای شورای این دوره بودم بااین عملکردضعیف خودم رسوانمی کردم باثبتنام مجدد کاش بجای هزینه ازنام ویادشهدا کمی عمل شهدایی داشتیم جناب خوبانی اگر پیام این برادرتون راخواندید حتما به حرمت اون شهدایی که تبلیغتون باهاش شروع کردید استعفابدیدچون یقین دارم اگرکسی قصدش خدمت باشه نیازبه تبلیغ وهزینه کردن ازنابترین انسانهای خدانداردکمی به عملکردتان درچهارسال گذشته بیندیشید خداعاقبت همه ماراختم به خیرکند
شیرفرهاد
Iran, Islamic Republic of
توهین به شعور بینندس ،
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1