تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۴۳۱۹۹۶
کبنا گزارش می دهد

هشدار دادستان گچساران به مخدوش کنندگان پلاک خودرو و وضعیت بازار

۲
۱
فیلم صحبت‌های دادستان گچساران در ستاد کرونا کبنا ؛دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان که با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل تعزیرات استان و معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه  و بویراحمد، فرماندار و اعضای ستاد مقابله با کرونای شهرستان گچساران در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد:  محور کمربندی گچساران تا قبل از ایام نوروز زیر بار ترافیکی خواهد فت.
حجت الاسلام و المسلمین محمد صدرا ادیبان با اشاره به تلاش‌های فرماندار  و سرکشی آر روستاها و بررسی مشکلات آنها اظهار کرد: از بدو ورود آقای اتابک  به شهرستان به عنوان فرماندار به تمامی روستاها سرکشی  و از نزدیک مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.
ادیبان  با بیان اینکه از زمان سرکشی فرماندار به روستاها و بررسی مشکلات آنها خوشبختانه مراجعه به دادگستری برای رفع مشکلات کاهش یافته است، عنوان کرد: متاسفانه در گذشته  مراجعات از روستاها به شهر زیاد بوده است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست‌های انتخاباتی از سوی برخی از  کاندیداها، گفت:  تذکراتی به کاندیداها در این زمینه داده شده و برای  یکی دو مورد از این افراد پرونده تشکیل و مطابق قانون با آنها برخورد می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران به مراجعه شهروندان گچسارانی برای خرید کالاهای ضروری خانوار  به شهر بهبهان اشاره  و ابراز کرد: تا زمانی که بازار ما وابسته به بهبهان است این تردد قطع نخواهد شد.
 ادیبان عنوان کرد: قیمت میوه در گچساران به نسبت شهر بهبهان بسیار متفاوت است و بسیاری از شهروندان خرید خود را در بهبهان انجام می‌دهند.
 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران عنوان کرد: برای کنترل ترددها  باید وضعیت بازار را رصد کنیم و نگذاریم که شهروندان برای خرید میوه و شیرینی شب عید به استان‌های همجوار سفر کنند.
 ادیبان  در ادامه به اجرای طرح محدودیت تردد در ساعات شبانه از روز را اشاره کرد و افزود:  برخی از صاحبان خودروهای که اقدام به مخدوش نمودن پلاک خودرو می‌کنند و  برخی از اشخاص اقدام به رنگ کردن پلاک و یا برداشتن پلاک می‌کنند  این عمل برای آنها جرم محسوب می‌شود که تا کنون قریب بر چهل پرونده کیفری تشکیل شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
وقتی به ناحق مردم رو تو خیابون جریمه میکنیین بایدم دست به هر اقدامی برای ناخوانا کردن پلاک بزنن،آخه من که آژانس هستم و نون زن و بچم ارثز ای راه درمیاد باید چکار کنم؟یا اون بنده خدایی که نصف شب میخاد بره داروخونه یا بیمارستان چ گناهی داره؟ یا اون کسی که باید نصف شب به پدر و مادر پیرش یرکشی کنه و...چه گناهی کردن که گرفتار شدن
گچ
Romania
خدا لعنت کنه کسی که نون حرام میخوره فقط بلدن دزدی کنن باید این ماشینهای پلاکهای خودشون میپوشانند بگیرنشون نابودشون کنن نمیدونن که از کسی که دزدی میکنن اونا هم مثه خودشونن نه تجارن گوشی قاپی کار این بی پدر مادر ای
(تصاویر) گل آرایی ضریح امام حسین و حضرت عباس

(تصاویر) گل آرایی ضریح امام حسین و حضرت عباس

در آستانه اعیاد شعبانیه، ضریح مطهر حضرت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) با گل‌های طبیعی ...
چه گیاهانی را در اتاق خواب‌مان بگذاریم؟

چه گیاهانی را در اتاق خواب‌مان بگذاریم؟

گیاهان تصفیه کننده هوا می‌توانند به زندگی بهتر انسان و سلامت شما نیز کمک کنند.
کاهش ابتلا به کرونا با مصرف این قرص

کاهش ابتلا به کرونا با مصرف این قرص

طبق یافته های اخیر، استفاده از آسپرین برای جلوگیری از ایجاد بیماری های قلبی عروقی در ...
1