تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۴۲۹۰۵۸
معاون وزیر تعاون و رفاه در گفت‌وگو با خبرنگاران:

اعتبار در گرو ایده مسئولان کهگیلویه و بویراحمد / ۱۴هزار میلیارد تومان به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا پرداخت شد

۲
۰
فایل مرتبط کبنا ؛معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون و رفاه گفت: در مرحله نخست حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در کشور پرداخت شده است.
    

 به گزارش کبنا، عیسی منصوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متقاضیان به ۱۹ بانک تعیین شده در این حوزه معرفی شدند.
 وی افزود: این ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات در ۱۴ رسته و حدود ۸۵۸ زیر رسته تعریف شده بود.
 معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون تصریح کرد: علاوه بر این میزان در مرحله دوم نیز بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا به بخش گردشگری حدود ۲ هزار میلیارد تومان، ۱۷۰۰ میلیارد تومان به بخش فرهنگ و هنر و ۸۰۰ میلیارد تومان به بخش ورزش اختصاص یافته است.
 منصوری ابراز داشت: پرداخت تسهیلات به بخش‌های آسیب دیده به تدریج ادامه پیدا می‌کند و تلاش شده تا فرصت تنفس (باز پرداخت) در مرحله دوم بیشتر باشد به گونه‌ای که تا بهار آینده متقاضیان فرصت داشته باشند.
   
 با شیوع بیماری ویروسی کرونا از اواخر سال گذشته دولت به منظور حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده تسهیلاتی را در اختیار آنان قرار داد.
  معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون عنوان کرد: در حوزه تسهیلات روستایی و عشایری تا قبل از مرحله پنجم ۱۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حدود ۲ سال و نیم پرداخت شده و امید است این کار همچنان ادامه داشته باشد.
 منصوری بیان کرد: توجه دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد خاص است و به همین علت این هیات از طرف وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی که ترکیبی از معاونان و روسای صندوق‌ها و بانک‌ها بوده به استان اعزام شده‌اند. و  ظرف امروز و فردا ارزیابی میدانی از استان خواهند داشت، تصمیم وزیر و این هیات نگاه خاص به کهگیلویه و بویراحمد است.
 وی اظهار امیدواری کرد در این سفر برای رفع مشکل بیکاری و اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد تصمیم‌های مناسبی از سوی مسئولان اعزامی از سوی وزارت رفاه گرفته شود. 
    
منصوری با بیان اینکه یکسری ظرفیت استان کهگیلویه و بویراحمد از قبل مشخص شده گفت: بازدیدی از شهرستان‌ها صورت می‌گیرد و در قالب برنامه و چارچوب  متناسب با ایده و برنامه منابع لازم را در اختیار استان قرار دهیم.
منصوری بیان کرد: حوزه اشتغال روستایی، مشاغل خانگی، سیاست فعال بازار کار استان کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه هیات است، ایده‌هایی که منجر به شکوفایی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود را حمایت می‌کنیم تا وضعیت کلاسیک که از قبل وجود داشته دچار تغییر و تحول و منجر به اشتغال جدید شود تا اقتصاد منطقه رونق پیدا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
قبلا هم به استان سفری داشت تا الان هیچ گونه ارزشی نداشت لذا این سفرها نمایشی است
Iran, Islamic Republic of
اداره ی / باید فاتحه اش را بخوانیم کی تو فکر خونه ساختن باشه
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
1