تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۵
کد مطلب : ۴۲۸۷۱۳
بازی پرسپولیس و اولسان کره‌جنوبی ناجوانمردانه تمام شد

گریه تلخ عادل فردوسی‌پور و رکورد در اینستا ( + فیلم )

۱
۱
فایل مرتبط کبنا ؛دیدار دو تیم پرسپولیس و اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا با برتری ۲ بر یک ببرهای کره‌ای به پایان رسید تا اولسان برای بار دوم قهرمان آسیا شود.
 
 
به گزارش، پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا دومین فرصت قهرمانی متوالی را هم واگذار کرده باشد. ببرهای کره‌ای هم پس از ۸ سال دوباره قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شدند.
   
ترکیب پرسپولیس
حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، مهدی شیری (آرمان رمضانی از دقیقه ۶۵)، بشار رسن، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک،  امید عالیشاه و مهدی عبدی.
ترکیب اولسان
جو سوهوک، دیوی بولتهویس، پارک جوهو (هونگ چول از دقیقه ۷۳)، کیم این‌سونگ، سین جین‌هو (جونگ سئونگ هیون از دقیقه ۸۲)، جونیور نگرائو (یانسن از دقیقه ۸۲)، یون بیت‌گارام، وون دوجائه، کیم تائه‌هوان، کیم کی‌هی و لی چونگ‌یونگ (لی کیون هو از دقیقه ۷۳).
  
گریه عادل فردوسی پور
به گزارش کبنا، نکته جالب اینجا بود که عادل فرودسی‌پور این فینال حساس را گزارش می‌داد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا که گزارش مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا را با گزارشگری عادل فردوسی‌پور پخش کرد، او در آغاز مسابقه گفت نمی‌تواند احساسات خود را کنترل کند. او که به نظر می‌آمد بغضش شکسته است، گفت: «سلام به ایران عزیز، نمی‌دانید چقدر دلم برایتان تنگ شده بود.»
تعداد فالورهای صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا که گزارش مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا را با گزارشگری عادل فردوسی‌پور پخش کرد، تا زمان پخش زنده مسابقه به ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار رسید هرچند در پایان بازی به تدریج از تعداد دنبال‌کننده‌ها کاسته شد.
این مسابقه روز شنبه (۲۹ آذر) در دوحه، پایتخت قطر، بین تیم‌های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی برگزار شد و با نتیجه دو بر یک به نفع اولسان به پایان رسید.
عادل فردوسی پور که بیش از دو سال فوتبال گزارش نکرده بود، در آغاز مسابقه گفت نمی‌تواند احساسات خود را کنترل کند، گریه کرد.


کنایه سنگین آذری جهرمی به گزارش عادل فردوسی پور برای فینال لیگ قهرمانان آسیا
ساعاتی قبل از بازی پرسپولیس ایران و اولسان کره جنوبی وزیر ارتباطات به گزارشگری عادل فردوسی‌پور واکنش نشان داد و نوشت:
آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات: برخی تنگ‌نظری‌ها که می‌دانید، باعث شده تا به جای میزبانی بازی فوتبال امروز در نرم‌افزار‌های ایرانی، ترافیک به سمت خارج سرازیر شود.
پیش‌بینی می‌کنیم رکورد پخش زنده جابجا شود، کار اینستاگرام دشوار است.
تلاش ما برای اهمیت دادن به انتخاب مردم است. در زمان پخش فوتبال، از استفاده پرحجم از اینترنت مثل بعضی دانلود‌ها خودداری کنید تا دیگران هم بتوانند گزارش فوتبالی را ببینند.

به گزارش کبنا، عصر روز شنبه ۲۹ آذرماه، بازی فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بین دو تیم پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در کشور قطر برگزار شد. حساسیت این بازی باعث شده بود که بسیاری از شهروندان ایرانی در سطح شهر، خیابان یا محل کار این بازی را از طریق تلویزیون و تلفن‌های همراه پیگیری کنند. این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به نفع اولسان به پایان رسید و این تیم کره‌ای قهرمان آسیا شد.

 گل پرسپولیس با صدای عادل فردوسی پور
  
فردوسی‌پور چه می‌گفت: خوشحالم برای مردم ایران گزارش می‌کنم
فردوسی‌پور، گزارشگر فوتبال و تهیه‌کننده تلویزیون درباره سفرش به قطر گفت: به دعوت AFC و برای گزارش بازی فینال می‌روم که از اینستاگرام رسمی AFC به صورت زنده پخش خواهد شد و از این بابت خوشحالم که می‌توانم این مسابقه را برای مردم گزارش کنم
فردوسی‌پور، گزارشگر فوتبال و تهیه‌کننده تلویزیون درباره سفرش به قطر گفت: به دعوت AFC و برای گزارش بازی فینال می‌روم که از اینستاگرام رسمی AFC به صورت زنده پخش خواهد شد و از این بابت خوشحالم که می‌توانم این مسابقه را برای مردم گزارش کنم
   

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نه اهل فوتبالم و نه كاري به فوتبال دارم
اما خاك تو سرتون كه به كوچكترين خواسته ملت اهميت نداديد خودخواه ها
امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1